Otetaanpa kysymys väitetyistä baramiineista/peruslajeista:
Jos ihmisen geenejä voitaisiin yhdistää jonkin toisen eläimen, vaikkapa sian, geeneihin ja saada aikaan toimiva lopputulos, kumoutuosiko väittämä peruslajeista?
Veikkaan, ettei, vaan alkaisi valtaisa kiemurtelu ja puhe siitä, miten peruslajit tulee määrittää uudelleen. Sinällään odotan mielenkiinnolla sitä miten tämä määrittely tehtäisiin...
Persutlajit kaatuvat rytinällä
9
234
Vastaukset
Persutlajeja ei ole kuin kaksi, Soinilaiset ja Allah-aholaiset ja ne todistettavasti risteytyvät huonosti keskenään. Toki Hakkarainen on yrittänyt helpottaa tilannetta ja selvittää itse pökkimällä keiden kaikkien kanssa persujen on mahdollista risteytyä. Tähän mennessä ainoat otollista kasvupohjaa tarjonneet ovat löytyneet Essayahin porukoista.
- puutrews
Tulemmeko tulevaisuudessa näkemään Hakkaraisen ja Essayhin perillisiä joista tulee fundamentalistipersuja?
Eläinten ja kasvien peruslajit ovat olemassa ja kaikki muut "lajit" ovat peruslajien lajien rajallisten sisäisten muuntelujen mukaan syntyneitä. Tämä lajinsisäinen muuntelumekanismi on ollut niissä jo luomisesta alkaen eikä ole minkään evoluution tulosta.
Liskolla ei ole linnun informaatiota eikä se voi sitä mistään luoda ja siksi se ei voi koskaan eikä missään ajassa kehittyä linnuksi, kuten evoluutioteoria uskottelee. Liskolla on kuitenkin jo ennakkoon luotu informaatio, joka voi tehdä sen jälkeläisistä erilaisissa olosuhteissa toisenlaisen liskon. Mutta siitä huolimatta se on edelleen lisko.- EiEdesVitsi
Kambrin kerrostumista ei löydy ainuttakaan maaeläintä tai maakasvia.
Kerrohan, mistä kambrikauden eläimestä nisäkkäät tai havupuut ovat varioituneet. Melkoista varioitumista sanoisin.
Tuollaisten väitteiden esittäjät joutuvat ohittamaan koko paleontologian. - Knark5
Piruako sinä Mark lajeista puhut, kun et edes tiedä mitä sana merkitsee?
- Knark5
kekek-kekek kirjoitti:
Anna esimerkkejä peruslajeista.
Bakteeri? Mato?
- spällymälöö
Knark5 kirjoitti:
Bakteeri? Mato?
Bakteeri on Markin mielestä ilman muuta laji. Markin on kuitenkin tunnustettava ns. ateistis-evolutionistisen tieteen luokittelema ruwenzorinpikkusaukkopäästäinenkin lajiksi, koska siitä ei koskaan tule nimbanpikkusaukkopäästäistä! Tähänhän hänen perussloganinsa noudattaminen johtaa.
- BlueDevil
Ja kappas kummaa:
"Amerikkalaiset tutkijat ovat onnistuneet kasvattamaan sikiöitä, jotka ovat yhdistelmä sikaa ja ihmistä."
"Tutkijat loivat kokeissaan myös ihmisen ja lehmän sekä hiiren ja rotan yhdistelmiä eli kimeeroita. "
https://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/tutkijat-kasvattivat-sian-ja-ihmisen-sekasikion
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184