Otetaanpa kysymys väitetyistä baramiineista/peruslajeista:
Jos ihmisen geenejä voitaisiin yhdistää jonkin toisen eläimen, vaikkapa sian, geeneihin ja saada aikaan toimiva lopputulos, kumoutuosiko väittämä peruslajeista?
Veikkaan, ettei, vaan alkaisi valtaisa kiemurtelu ja puhe siitä, miten peruslajit tulee määrittää uudelleen. Sinällään odotan mielenkiinnolla sitä miten tämä määrittely tehtäisiin...
Persutlajit kaatuvat rytinällä
9
223
Vastaukset
Persutlajeja ei ole kuin kaksi, Soinilaiset ja Allah-aholaiset ja ne todistettavasti risteytyvät huonosti keskenään. Toki Hakkarainen on yrittänyt helpottaa tilannetta ja selvittää itse pökkimällä keiden kaikkien kanssa persujen on mahdollista risteytyä. Tähän mennessä ainoat otollista kasvupohjaa tarjonneet ovat löytyneet Essayahin porukoista.
- puutrews
Tulemmeko tulevaisuudessa näkemään Hakkaraisen ja Essayhin perillisiä joista tulee fundamentalistipersuja?
Eläinten ja kasvien peruslajit ovat olemassa ja kaikki muut "lajit" ovat peruslajien lajien rajallisten sisäisten muuntelujen mukaan syntyneitä. Tämä lajinsisäinen muuntelumekanismi on ollut niissä jo luomisesta alkaen eikä ole minkään evoluution tulosta.
Liskolla ei ole linnun informaatiota eikä se voi sitä mistään luoda ja siksi se ei voi koskaan eikä missään ajassa kehittyä linnuksi, kuten evoluutioteoria uskottelee. Liskolla on kuitenkin jo ennakkoon luotu informaatio, joka voi tehdä sen jälkeläisistä erilaisissa olosuhteissa toisenlaisen liskon. Mutta siitä huolimatta se on edelleen lisko.- EiEdesVitsi
Kambrin kerrostumista ei löydy ainuttakaan maaeläintä tai maakasvia.
Kerrohan, mistä kambrikauden eläimestä nisäkkäät tai havupuut ovat varioituneet. Melkoista varioitumista sanoisin.
Tuollaisten väitteiden esittäjät joutuvat ohittamaan koko paleontologian. - Knark5
Piruako sinä Mark lajeista puhut, kun et edes tiedä mitä sana merkitsee?
- Knark5
kekek-kekek kirjoitti:
Anna esimerkkejä peruslajeista.
Bakteeri? Mato?
- spällymälöö
Knark5 kirjoitti:
Bakteeri? Mato?
Bakteeri on Markin mielestä ilman muuta laji. Markin on kuitenkin tunnustettava ns. ateistis-evolutionistisen tieteen luokittelema ruwenzorinpikkusaukkopäästäinenkin lajiksi, koska siitä ei koskaan tule nimbanpikkusaukkopäästäistä! Tähänhän hänen perussloganinsa noudattaminen johtaa.
- BlueDevil
Ja kappas kummaa:
"Amerikkalaiset tutkijat ovat onnistuneet kasvattamaan sikiöitä, jotka ovat yhdistelmä sikaa ja ihmistä."
"Tutkijat loivat kokeissaan myös ihmisen ja lehmän sekä hiiren ja rotan yhdistelmiä eli kimeeroita. "
https://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/tutkijat-kasvattivat-sian-ja-ihmisen-sekasikion
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181891Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541186Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki78986Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17978TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930- 46835
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään85806- 70782
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42764