Moikka kaikki.
Onko hyviä keinoja saada jänis sisäsiistiksi, eli käymään purulaatikolla?
Eläin on eläin, ja luonnossakin tarpeet tehdään kuusen juurelle... heh. Jäniksestä en luovu, älytajujänis, mutta mitenkähän tuon pissi ja kakkihomman saisi menemään kaaliin...
Olen koittanut istuttaa sitä laatikolla ja rapsuttaa puruja ja peppua, mutta Gandalf taitaa pitää minua tyhmänä. Olen laittanut papanoita purulaatikkoon ilman tulosta.
Hyvä on jänis. Aluksi se oli häkissä mutta nyt se on ihan vapaana asunnossa ja tykkää siitä. 120cm häkissä on vain sisustus ja raksut ja vesi.
Kääpiöjäniksiä suosittelen kiinnostuneille. Sopii paremmin häkkiin, ja on muuten helppohoitoisia, kuin kissat, jos oppii käymään tarpeillaan. Jäniksillä se vähän haasteellista verrattuna kissoihin.
Onnittelut kaikille sisäsiistien vapaana liikkuvien jänisten omistajille.
Vesa Matikka,
Kuopio D.C.
Mualimannjapa 70100
(Kääpiö-) jänis sisäsiistiksi
0
184
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63633- 54619
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43552Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29507Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.27426- 33415
- 66409
- 32405