Moikka kaikki.
Onko hyviä keinoja saada jänis sisäsiistiksi, eli käymään purulaatikolla?
Eläin on eläin, ja luonnossakin tarpeet tehdään kuusen juurelle... heh. Jäniksestä en luovu, älytajujänis, mutta mitenkähän tuon pissi ja kakkihomman saisi menemään kaaliin...
Olen koittanut istuttaa sitä laatikolla ja rapsuttaa puruja ja peppua, mutta Gandalf taitaa pitää minua tyhmänä. Olen laittanut papanoita purulaatikkoon ilman tulosta.
Hyvä on jänis. Aluksi se oli häkissä mutta nyt se on ihan vapaana asunnossa ja tykkää siitä. 120cm häkissä on vain sisustus ja raksut ja vesi.
Kääpiöjäniksiä suosittelen kiinnostuneille. Sopii paremmin häkkiin, ja on muuten helppohoitoisia, kuin kissat, jos oppii käymään tarpeillaan. Jäniksillä se vähän haasteellista verrattuna kissoihin.
Onnittelut kaikille sisäsiistien vapaana liikkuvien jänisten omistajille.
Vesa Matikka,
Kuopio D.C.
Mualimannjapa 70100
(Kääpiö-) jänis sisäsiistiksi
0
174
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka972596Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww981616- 671505
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje141226Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi20992- 81953
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe42889Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta117876- 54803
- 30736