Huomenna jysähtää JYTKY

jytkytyttää_jo

Huomenna Ruotsidemokraateista tulee ruotsin suurin puolue. Kansa raivona haitallisesta mamutuksesta.

15

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vittu.kun.vituttaa.niin

      Huomenna minä herään maailman rikkaimpana ihmisenä. Minulla on sata triljoonaa dollaria, mutta se on kuun valuuttaa...
      Mitä vittua teen kuu-valuutalla maassa kun kukaan ei sitä huoli. Olenkohan sittenkään maailman rikkain ihminen?

      • kokk

        Jos saisit jengua. Vähän ajan päästä sulla ei sitä olisi tuolla asentaalla. Eli unohda rikastumisesi...


    • odotettavissa

      YLE ja Hesari aloittavat hirvittävän parjauskampanjan, kuten USAn pressavaalien jälkeen kävi.

    • Tiedättekö-muuten

      mihin ne Ruotsin mamut alkaa lappamaan kun uusi niiden hallitus alkaa niitä ulostamaan.
      Aivan oikein..., siinä onkin Persuille huippu vaaliteema ja varma hallituspaikka!

      • Suomessakin_on

        vaalit niin lähellä että tuskin Kokoomuksen Petturi Orpo uskaltaa mennä rajalle ottamaan tulijoita vastaan kuten edellisellä kerralla kun Ruotsi oksenti matuja Suomeen että Orpon muijan juuri perustamalle viranomaisvalituksiin keskittyneelle firmalle riittäisi asiakkaita joiden laskuille ei ole ylärajaa koska Suomen veronmaksajat hoitavat maksupuolen.


    • jäte_säkit

      Ruotsissa kysytään, onko kotoutuminen onnistunut paremmin ampumisten vain työttömien suhteen?

    • ei-armoa

      Ihanaa, ruotsikin heräsi saastan poistoon.

      • yäk

        Joo herää varmaan, mutta ei linjaa muuteta. Nyt vain keksitään väärin ajattelioiden hiljennus systeemit.


      • näin.on
        yäk kirjoitti:

        Joo herää varmaan, mutta ei linjaa muuteta. Nyt vain keksitään väärin ajattelioiden hiljennus systeemit.

        Ei enää voi Ruotsin tavallista kansaa estää puhumasta maata tuhoavasta matutuksesta.


    • fgrgrgrt

      Älä nyt liioittele, ei nyt sentään suurin. Seuraa vähän paremmin asioita.

    • väärinäänestetty

      Ruotsidemokraattien päästyä hallitukseen, alkaa mieletön parjaus ja vaino ja vanhojen syntien kaivelu.
      Eli tapahtuu ns. Trumpit.

      • vittu.kun.vituttaa.niin

        Ennemminkin tapahtuu Soinit, eli ison palttoon kääntely kaikissa mahdollisissa asioissa. Tumman auton takapenkki ja hillotolppa... ne vie ruotsidemokraatinkin "rehellisyyden".


    • Jos ja kun Ruotsidemokraatit on suurin puolue mitä tapahtuu kaduilla sen jälkeen ? Voi olla kovat ajat edessä. Ennen kuin saadaan roskaväki kuriin ja pois maasta. Ja Saadaanko ?
      Tänne niitä ei huolita. Sopivasti täällä vaalit tulossa joka hillitsee suvakki päättäjiä :D
      Toivotaan tänne myös jytkyä vaaleissa.

    • peukut-pystyyn

      Sitä suurta voittoahan tässä kovasti odotellaan!

    • me_ollaan_sankareita_kai

      Tossa oikeella on hieno seiskan artikkeli:
      Erikoishaastattelu: Turun sankari Hassan Zubier harkitsee muuttoa Suomeen: Ruotsi hylkäsi minut – se ei välitä kansalaisistaan!
      ^^
      Sankaripa hyvinkin 😄😄

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe