Huomenna Ruotsidemokraateista tulee ruotsin suurin puolue. Kansa raivona haitallisesta mamutuksesta.
Huomenna jysähtää JYTKY
15
217
Vastaukset
- vittu.kun.vituttaa.niin
Huomenna minä herään maailman rikkaimpana ihmisenä. Minulla on sata triljoonaa dollaria, mutta se on kuun valuuttaa...
Mitä vittua teen kuu-valuutalla maassa kun kukaan ei sitä huoli. Olenkohan sittenkään maailman rikkain ihminen?- kokk
Jos saisit jengua. Vähän ajan päästä sulla ei sitä olisi tuolla asentaalla. Eli unohda rikastumisesi...
- odotettavissa
YLE ja Hesari aloittavat hirvittävän parjauskampanjan, kuten USAn pressavaalien jälkeen kävi.
- Tiedättekö-muuten
mihin ne Ruotsin mamut alkaa lappamaan kun uusi niiden hallitus alkaa niitä ulostamaan.
Aivan oikein..., siinä onkin Persuille huippu vaaliteema ja varma hallituspaikka!- Suomessakin_on
vaalit niin lähellä että tuskin Kokoomuksen Petturi Orpo uskaltaa mennä rajalle ottamaan tulijoita vastaan kuten edellisellä kerralla kun Ruotsi oksenti matuja Suomeen että Orpon muijan juuri perustamalle viranomaisvalituksiin keskittyneelle firmalle riittäisi asiakkaita joiden laskuille ei ole ylärajaa koska Suomen veronmaksajat hoitavat maksupuolen.
- jäte_säkit
Ruotsissa kysytään, onko kotoutuminen onnistunut paremmin ampumisten vain työttömien suhteen?
- ei-armoa
Ihanaa, ruotsikin heräsi saastan poistoon.
- yäk
Joo herää varmaan, mutta ei linjaa muuteta. Nyt vain keksitään väärin ajattelioiden hiljennus systeemit.
- näin.on
yäk kirjoitti:
Joo herää varmaan, mutta ei linjaa muuteta. Nyt vain keksitään väärin ajattelioiden hiljennus systeemit.
Ei enää voi Ruotsin tavallista kansaa estää puhumasta maata tuhoavasta matutuksesta.
- fgrgrgrt
Älä nyt liioittele, ei nyt sentään suurin. Seuraa vähän paremmin asioita.
- väärinäänestetty
Ruotsidemokraattien päästyä hallitukseen, alkaa mieletön parjaus ja vaino ja vanhojen syntien kaivelu.
Eli tapahtuu ns. Trumpit.- vittu.kun.vituttaa.niin
Ennemminkin tapahtuu Soinit, eli ison palttoon kääntely kaikissa mahdollisissa asioissa. Tumman auton takapenkki ja hillotolppa... ne vie ruotsidemokraatinkin "rehellisyyden".
Jos ja kun Ruotsidemokraatit on suurin puolue mitä tapahtuu kaduilla sen jälkeen ? Voi olla kovat ajat edessä. Ennen kuin saadaan roskaväki kuriin ja pois maasta. Ja Saadaanko ?
Tänne niitä ei huolita. Sopivasti täällä vaalit tulossa joka hillitsee suvakki päättäjiä :D
Toivotaan tänne myös jytkyä vaaleissa.- peukut-pystyyn
Sitä suurta voittoahan tässä kovasti odotellaan!
- me_ollaan_sankareita_kai
Tossa oikeella on hieno seiskan artikkeli:
Erikoishaastattelu: Turun sankari Hassan Zubier harkitsee muuttoa Suomeen: Ruotsi hylkäsi minut – se ei välitä kansalaisistaan!
^^
Sankaripa hyvinkin 😄😄
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654