Minä olen romahtamaisillani. Jos tietäisit kaiken... Ihan hyvä ettet tiedä.
Rakastan sinua vieläkin. En tule sitä sinulle sanomaan.
Asiat jotka satuttavat
30
1130
Vastaukset
- Haluanselityksen
Kuka olet..? Jos olen hän haluaisin kuulla. Voit kertoa minulle mitä vaan:(
- Haluanselityksen
Haluaisin keskustella kanssasi.. olen ihan rikki..
- WhatAwhat
Minkä selityksen?
- Witunidiootit
Haluanselityksen kirjoitti:
Haluaisin keskustella kanssasi.. olen ihan rikki..
Täällä te jauhatte jaskaa tämmösillä, kuinka sinun kanssa voi puhua ja keskustella mistä vaan SIIS HALOO sano ja näytä tuo sille oikealle ihmiselle, tuo on pelkkää tekohurskastelua vaikka sanotkin jos ja jos ja jos. Olette olevinanne hyviä ihmisiä ja auttavaisia mutta ette oo mitään, jätätte sen oikeen ihmisen yksikseen ja ventovieraille sitten ollaan niin olevinaan .
- Jotainrakentavaa
Mä tiedän että oon ... olemassa
Uskovaiset uskoo että ne on olemassa...
Maailma on niin ristiriitainen, oi oi niitä aikoja kun merenneidot uiskenteli järvissä ja teräsmiehet hallitsi maailmaa.. oi oi oi
Ootteko huomannu että nykymaailman johtajilla on heikko leuka ja kapeet hartiat.. minne ne oikeat alfat katosi ??!!
# kyllä ne oikeet alfat hallitsee vielä uskossa - et.arvaakaan
Voisin sanoa samat sanat. Ja kuitenkin toivoisin, että hän kertoisi minulle, jos hän tuntisi noin. Kertoisin kyllä itsekin, jos hän kysyisi tai tulisi muuten puheeksi.
- myy-
Mäkin sanoisin miehelle, että voit kertoa mulle ihan mitä vaan. Ihan mitä vaan. Ja että haluan kuulla, mikä painaa.
Ootko aatellut, että jos tiedät suht varmaksi sen toisen rakastavan sua ja se ettet kerro ikinä rakastavasi häntä takaisin, satuttaa tuota toista ihan älyttömästi? Jos kuitenkin merkkejä on ilmassa, joista kumpikin voi vaistota asioita. Epätietoisuus voi rikkoa tosi pahasti :/ Kenelle tämä viesti on?
Kerrothan minulle, jos olet hän? Kaiken? Minäkin olen romahtamaisillani, enkä rehellisesti sanottuna tiedä, miten tulen selviämään tulevasta tai tulevista päivistä. Tiedän kuitenkin, että yhdessä selviäisimme kaikesta.- Kukaolet
Minkä tunnisteen voin antaa? Oletko sinä m vai n?
Kukaolet kirjoitti:
Minkä tunnisteen voin antaa? Oletko sinä m vai n?
Olen nainen. Entä sinä? Milloin näimme viimeksi?
- haalistua
Näin on hyvä. Jos romahtaa, muut auttaa.
- miksiet
Tule sitä hänelle sanomaan?
- vttumitätekstejä
Tyhjänpäiväistä kirjoittaa tänne rohmahtamaisillaan olostaan. Miten ihmeessä kukaan voi tietää kuka sinä olet ja kenelle oikein viestisi tarkoitat? Eikö kannata hakea apua itselleen ennemmin lääkärin kautta?
- joku..vaan
Tämä rakkaus
https://www.youtube.com/watch?v=28sKo4Av0zI - Nykyaikaatämä
Palstalla ollaan hyvin halukkaita puhumaan ja keskustelemaan mutta minne se halu ja tahto katoaa hänen kohdalla jota asia koskee. Onko sitä tahtoa oikeasti olemassakaan ja tämä täällä helppoa luikurin laskettelua tyyliin olen niin hyvä ihminen. Oli miten oli niin surullista on.
- Yksisatuttavaasia
Voinee olla se että asiaa puidaan täällä vieraitten kesken eikä sen kanssa ketä asia koskee. Tätä näkee täällä käsittämättömän paljon ja se on asia mitä on vaikea ymmärtää.
- Voikoluottaa
Samoin se satuttaa minua. Mutta on turha tehdä olettamuksia että itselle tärkeä ihminen niitä viestejä laittelisi vaan joku laittaa niitä hänen suuhunsa. Esiintyy toisena mitä on.
Yhden asian olen itse tänne laittanut minkä vain toinen tietää, muuten en ole keskinäisiä asioita itse ainakaan laitellut. Toisesta osapuolesta en tiedä. On vaikea luottaa. Luottamukseen liittyy itsellä myös asia joka tapahtui livessä mitä ihmettelen. Se on ristiriidassa kaiken tapahtuneen kanssa. Epävarmuus on molemminpuolista.
Siksi keskustelu kahden kesken olisi asia joka toisi selvyyden kahden ihmisen välillä.
Itse olen ollut niin rehellinen ja suora mitä vaan voin. Jos toinen ei sitä käsitä en voi sille mitään. - voiluottaa
Voikoluottaa kirjoitti:
Samoin se satuttaa minua. Mutta on turha tehdä olettamuksia että itselle tärkeä ihminen niitä viestejä laittelisi vaan joku laittaa niitä hänen suuhunsa. Esiintyy toisena mitä on.
Yhden asian olen itse tänne laittanut minkä vain toinen tietää, muuten en ole keskinäisiä asioita itse ainakaan laitellut. Toisesta osapuolesta en tiedä. On vaikea luottaa. Luottamukseen liittyy itsellä myös asia joka tapahtui livessä mitä ihmettelen. Se on ristiriidassa kaiken tapahtuneen kanssa. Epävarmuus on molemminpuolista.
Siksi keskustelu kahden kesken olisi asia joka toisi selvyyden kahden ihmisen välillä.
Itse olen ollut niin rehellinen ja suora mitä vaan voin. Jos toinen ei sitä käsitä en voi sille mitään.Itsestäkin se viimeisin keskustelu puhelimessa kaivatun kanssa avasi tilannetta todella paljon, mutta kyseisen ihmisen on niin vaikeaa puhua asioista selvinpäin ja uskaltaa olla heikko mun kanssa, joten ollaan siksi umpikujassa keskenään ja yhteys pätkii. Mun olkapää, kainalo ja syli on häntä edelleen turvallisesti odottamassa, mutta hänen olisi vain osattava luottaa. Tämä täällä käyty keskustelu anonyymina antaa ihmisille nakökulmia tilanteisiinsa ja ihmisillä on samankaltaisia elämäntilanteita, joten kenenkään ei varmasti kannattaisi ottaa itseensä näistä täällä, vaan ennemminkin tilannettaan auttavana ja avartavana.
- mieromahaen
Elä romaha Ansku. Elämää se vain on.
- Eräälleketjuun
Hyvä että haluat jollekin puhua.
- Hölmöjenhommaa
Tiedäthän että tuen sinua kaikessa ... eikä hajuakaan kelle leukojaan lonksottaa ... ootte te semmosia pipipäitä ettei hyvä tosikaan.
- ajanviettopaikkatääon
Sanos muuta.
- Paljonon
Mielikuvitusmaailmassa eläviä immeisiä.
- Odotansitä
Tuu vaan sanomaan.
- Hän_
Ei koskaan halunnut oikeasti puhua eikä kuunnella.
Ja nyt aamulla selvisi ettei meitä koskaan ollutkaan.
Sellainen ihminen. - Vaikuttaavahvasti
Että osa ihmisistä on muuttanut elämänsä tänne, oletteko muistaneet tehdä osoitteen muutoksen.
- Mullaonn
Minulla on tänään samanlainen olo yhden miehen kanssa. Mun voimat tuntuu nyt vain hiipuvan.. tää kaikki on nyt liikaa.. ja luultavasti yksipuolista.. Mut häviän ilman yritystä ja se vähän harmittaa..
- Öiset.maisemat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397880Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412039Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822