Olisi niin paljon sanottavaa sinulle, mies

Enkä kuitenkaan osaa sanoa mitään.

En ole osannut enkä osaa lähestyä sinua mitenkään järkevällä tavalla. En osaa tulla juttelemaan "muina miehinä", kun kyse on niin paljon suuremmasta. Tekisi mieli vain laittaa sinulle viesti, että rakastan sinua, tai tulla luoksesi ja painautua sinua vasten. Mutta en kai voi niinkään tehdä..?

30

1771

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylvain

Voit. Tule tänne.

• Rauhotusnytpikkuse
    • Enjoythesilence_
    • Olen itkenyt melkein koko aamupäivän, kyyneleet tulevat aina vain uudestaan. Ikävä on niin kova edelleen. Välillä täytyy tsempata, jotta saa asioita tehtyä, mutta tunteiden syrjään työntäminen on kyllä vain itsensä (ja ehkä myös sinun?) huijaamista. On vaan niin kova ikävä sinua edelleen, ikävä vyöryy päälle niin kovasti.

• kerrokerrounelmain

Missä kohtasit kaivattusi?

• rannallakin

Voit laittaa viestiä niin tavataan jo vaikka tänään

• Itse asiassa haaveilin tänään päivällä, että voisimme nähdä eräässä paikassa merenrannalla. Mutta akku loppui pari tuntia sitten kesken päivän, ja näin viestisi vasta nyt. Tietysti pitäisi vielä tietää, oletko hän...

• kivalleseikkailulle

Millaiset eväät teemme?

• vaihtokauppakin

Sanonta: penni ajatuksistasi, paremminkin kun sanoisit että: miljoona euroa yhdestä ajatuksestani.

• voi

Jos olet hän? Millä tavalla toivoisit minun tulevan, vaikka puolitiehen vastaan? Hyvällä tavalla, en halua satuttaa ja aiheuttaa pahaa oloa/ ahdistusta sinulle. Minullakin on arkuutta, osin aikaisempien viestittelyjen takia. Mut jos tunnistaisin sinut häneksi, jostain hyvästä tunnisteesta, voisin rohkaistua lähestymään jollain kevyellä tavalla?

Haluaisin avointa kahden kesken keskustelua posittivisessa hengessä. toivon, että molemmille jäisi siitä hyvä mieli, hyvä muisto, jota voisimme muistella myöhemminkin yhdessä hyvällä mielellä? Kuulostaako mahdolliselta ja kuinka hyvältä ajatukselta?

• Tuo kuulostaa hyvältä ajatukselta ja oikein mahdolliselta. Minulla ei ole suurempia toiveita siitä, millä tavoin lähestyisit. Ehkä pääasia vain, että lähestyisit. Vaikka esim. viestillä? Tai ihan millä vaan tavalla. Ja jollakin sellaisella tavalla, joka ei jättäisi epävarmuutta siitä, haluatko jutella kahden kesken tms. ja joka toisaalta tuntuu myös sinusta itsestäsi hyvältä. En usko, että pystyt mitenkään lähestymisellä satuttamaan minua. Enemmän minua satuttaa kaikki se, miten asiat ovat menneet. :'( Kaikki epätietoisuus ja se, mitä tunnen sinua kohtaan, mutta jota en ole saanut osoittaa. Ei siis tarvitse pelätä, että loukkaantuisin, jos vaikka jokin sanankäänne ei ole ihan täydellisesti muotoiltu.

Haluaisitko muuten keskustella vain siitä, miten asiat ovat menneet, vai onko olemassa vielä jokin mahdollisuus meihin? Joka tapauksessa olisi tietysti hyvä jutella kaikesta.

Mikä voisi olla hyvä tunniste?

Ja olen pahoillani, kun en ole osannut lähestyä sinua parhaalla mahdollisella tavalla aiemmin. On pelottanut näyttää todellisia tunteitani sinuun, kun en ole tiennyt, miten reagoisit, ja kuten aloituksessakin kirjoitin, niin "coolina" tai "muina miehinä" yhteydenotto vie ihan väärille teille, kun todelliset tunteet sinuun ovat oikeasti ihan muuta.

• Vielä se, että olisin vain ja ainoastaan onnellinen lähestymisestäsi.

• voi
        Haluaisintietää kirjoitti:

Tuo kuulostaa hyvältä ajatukselta ja oikein mahdolliselta. Minulla ei ole suurempia toiveita siitä, millä tavoin lähestyisit. Ehkä pääasia vain, että lähestyisit. Vaikka esim. viestillä? Tai ihan millä vaan tavalla. Ja jollakin sellaisella tavalla, joka ei jättäisi epävarmuutta siitä, haluatko jutella kahden kesken tms. ja joka toisaalta tuntuu myös sinusta itsestäsi hyvältä. En usko, että pystyt mitenkään lähestymisellä satuttamaan minua. Enemmän minua satuttaa kaikki se, miten asiat ovat menneet. :'( Kaikki epätietoisuus ja se, mitä tunnen sinua kohtaan, mutta jota en ole saanut osoittaa. Ei siis tarvitse pelätä, että loukkaantuisin, jos vaikka jokin sanankäänne ei ole ihan täydellisesti muotoiltu.

Haluaisitko muuten keskustella vain siitä, miten asiat ovat menneet, vai onko olemassa vielä jokin mahdollisuus meihin? Joka tapauksessa olisi tietysti hyvä jutella kaikesta.

Mikä voisi olla hyvä tunniste?

Ja olen pahoillani, kun en ole osannut lähestyä sinua parhaalla mahdollisella tavalla aiemmin. On pelottanut näyttää todellisia tunteitani sinuun, kun en ole tiennyt, miten reagoisit, ja kuten aloituksessakin kirjoitin, niin "coolina" tai "muina miehinä" yhteydenotto vie ihan väärille teille, kun todelliset tunteet sinuun ovat oikeasti ihan muuta.

Hyvä tunniste voisi olla viimeisin viesti välillämme, kerro mulle kellon aika ja pvm. Jos osuu kohdilleen niin palaan sovittelevin elkein sinulle. Käsisydämellä lupaan olla sovitteleva ja kiltti sinua kohtaan.

• voi kirjoitti:

Hyvä tunniste voisi olla viimeisin viesti välillämme, kerro mulle kellon aika ja pvm. Jos osuu kohdilleen niin palaan sovittelevin elkein sinulle. Käsisydämellä lupaan olla sovitteleva ja kiltti sinua kohtaan.

Anteeksi viipynyt vastaus! Nukahdin sängylleni edellisen viestin kirjoitettuani, kun olin niil väsynyt, vaikka piti mennä pesemään hiukset, ja heräsin äsken...

Ainakin viimeisin tekstiviesti, joka minulla on, on lähetetty 26.05.2018 klo 18.03. Ja se on siis minun lähettämäni. Täsmääkö?

• voi

Anteeksi viipynyt vastaus! Nukahdin sängylleni edellisen viestin kirjoitettuani, kun olin niil väsynyt, vaikka piti mennä pesemään hiukset, ja heräsin äsken...

Ainakin viimeisin tekstiviesti, joka minulla on, on lähetetty 26.05.2018 klo 18.03. Ja se on siis minun lähettämäni. Täsmääkö?

Voi hitsi ei täsmännyt, oli useamman viikon heitto mun viestittely päiviin :(

• toinimi.sopisi

Varmaan sattumaa mutta sain viestin naiselta 26.05.2018 mutta kellon aika on noin 11 tuntia aikaisemmin.

• voi kirjoitti:

Varmuuden vuoksi vielä: Sitä edellinen viesti, joka tekstiviestiketjussa minulla näkyy, on 26.04.2018 klo 8.39, ja viesti on hänen lähettämä. Ja sitä edellinen viesti 25.04.2018 klo 19.34, minun lähettämä viesti. Onko niin, että nämäkään eivät täsmää?

• Sadbuttrueitis

Varmuuden vuoksi vielä: Sitä edellinen viesti, joka tekstiviestiketjussa minulla näkyy, on 26.04.2018 klo 8.39, ja viesti on hänen lähettämä. Ja sitä edellinen viesti 25.04.2018 klo 19.34, minun lähettämä viesti. Onko niin, että nämäkään eivät täsmää?

Voi hyvänen aika. Ei ne täsmää. Sinun hän, vaikka kaipaisikin, ei välttämättä tiedä koko palstaa.

• Sadbuttrueitis kirjoitti:

Voi hyvänen aika. Ei ne täsmää. Sinun hän, vaikka kaipaisikin, ei välttämättä tiedä koko palstaa.

Ok. Kiitos vastauksestasi! Tosin, kyllä hän täällä käy, tiedän sen.

• voi

Ei osunut nämäkään :(

• voi kirjoitti:

Ei osunut nämäkään :(

No voi harmi. :'(

Sain muuten eilen illalla ilmeisesti aika rajun allergiareaktion. Siksi kai siis menin niin tokkuraiseksi puoli yhdeksän jälkeen tuon yhden viestin kirjoitettuani, että nukahdin tms.. No, ei liittynyt aiheeseen, kunhan kerroin, kun asiasta jo aiemminkin mainitsin.

• Lemmenlaulu
        voi kirjoitti:

Toi iseamman viikon heitto vähä mietityttää. Tuskin tämäkään täsmää mutta kokeilen kuitenkin. Epävarmuus, kaipaus ja pieni toivo ajaa minut tänne palstoille sillointälloin.

30.8 on viimesin illalla, kelloa en kerro enkä mitä lukee. Laitan ton 1.8 klo21.59 "Juu😀kysyin siltä kans jo😁" tämä minulta

• Lemmenlaulu

Ja pelko on se suurin tunne miks en tule suoraan jutuille vaan ajaudun ennemmin tänne.

• itseihmettelen

Miksi te rakkauden kertomista toiselle pelkäätte? Sehän on kaunis tunne.

• voi
        Lemmenlaulu kirjoitti:

Toi iseamman viikon heitto vähä mietityttää. Tuskin tämäkään täsmää mutta kokeilen kuitenkin. Epävarmuus, kaipaus ja pieni toivo ajaa minut tänne palstoille sillointälloin.

30.8 on viimesin illalla, kelloa en kerro enkä mitä lukee. Laitan ton 1.8 klo21.59 "Juu😀kysyin siltä kans jo😁" tämä minulta

Ei osunut. Olen samaa mieltä kans, ei syytä pelätä tunnustamisia, varsinkaan, jollei toinen ole ollut uhkaava kommenteissaan takaspäin, aiemmin. Tylyys vie uskalluksen, kokemusta on siitäkin. Siltikään en häntä syytä tylyydestä, vaan täällä haikailen hänen peräänsä näin ;)

• Mammari :)

• frustraation.mitta

Kiinnostukseni hiipui kun en saanut mitää muuta kuin suullisen lupauksen sinulta virastossa. Ei soittoa, ei kirjettä, ei tekstiviestiä, ei sp-viestiä.
      En ole kuitenkaan vihainen. Juttelen mielelläni kanssasi muutaman sann asioidessani joskus teillä. Olen mies.

• Huomenia

Minusta ihan reilua olis tulla sanomaa/kysymää että en halua mitään seksuaalista mut voitaisko mennä kahville/juttelee johonkin. Minulla voisi olla paljonkin juteltavaa:)

• Hyväähuomenta

Jaahas... :).
        Minulla olis myös paljon juteltavaa.
        Ja olen kyllä miettinyt tuota kysymistä :)

• sivusta_aamu
        Hyväähuomenta kirjoitti:

Jaahas... :).
        Minulla olis myös paljon juteltavaa.
        Ja olen kyllä miettinyt tuota kysymistä :)

Lopeta miettiminen ja toimi ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      128
      6978
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      4284
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      52
      3426
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      3054
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      289
      2038
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1703
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1601
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1543
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      175
      1451
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1406
    Aihe