sä et ole sopiva mutta olet se oikea

ihanvain

En ole koskaan tavannut ketään muuta jonka kanssa tuntuu kuin vastaan katsoisi joku joka ymmärtää selittämättä jonka ei tarvitse pelätä omaa voimaa koska vastassa on yhtä vahva jääräpää

12

555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palstaheittojavol200

      tota en kyllä usko.

    • Todellisuuteen

      Edelleenkään varattu ei ole sopiva eikä oikea

      Se on sinun töhnä pään kuvitelma että sopisitte niiin hyvin yhteen nyt kun et päivääkään toisen kanssa asunut


      Asu kuukausi ja sano sitten onko se se oikea kun tiedät hänestä muutakin kuin unelmasi ja kuvitelmasi


      Helppoo se on päässä luoda unelmien kuvaa teistä ja hänestä

      • Tunteella_vaan

        Miten sinä sivusta huutelija voit tietää yhtään mitään jonkun toisen ihmisen päänsisällöstä/sielunelämästä..
        Varattu voi olla juuri se ainoa oikea..
        Ihmiset tekevät usein virhevalintoja ja eroja tulee siksi ja siksi että emme ole täydellisiä.
        Sinulla ei varmaan ole omakohtaista kokemusta kun et tiedä tai ehkäpä ole järki-ihmisiä jotka näkevät parisuhteetkin vain järjen kautta .
        Hänellä on oikeus tuntea niinkuin tuntee .
        Entäpä jos hän ja hänen kaipaamansa ihminen tuntevat samoin?
        Siinäpä ei ole toisilla mitään sanomista.


    • Mikäesteenä

      Miksi sitten ei olla yhdessä jo??

    • JoidenkinKaaOnVaanNiin

      Hienosti puettu myös omat ajatukseni sanoiksi!

      Vaikkei kunnolla tunneta, niin joistain ihmisistä vaan vaistoaa...ihan katseen perusteella <3

      • Onkstosiaan

        eikö sua ärsytä kun toi läppä on sata kertaa sanottu eri ihmisille?


    • Liiantuttuatekstiä

      Tämä oli hyvä aloitus jo ensimmäisellä kerralla. Tämä ei varmaan ole siltä alkuperäiseltä kirjoittajalta, vaan sivullisen luoma identtinen kopio.

      • jasittenvastataan

        tätä mäkin!


    • ilkeämielisellekysymys

      aloittajako itse Universumin lahja?

    • En osaa sanoa tähän muuta kuin sen, että rakastamani ihminen on sekä oikea että sopiva.

    • aijaa

      ap tekee valintoja toisten mielipiteiden mukaan, eikä niin kuin itse haluaisi. Mutta on epäkohteliasta sanoa noin suoraan toiselle, kyllä sä kelpaisit muttet ole tarpeeksi hyvä. Kannattaa olla tarkka kuinka lainaa fraaseja ja mihin niitä käyttää, ette nolaa itseään. Luonteen vahvuua ei ole taistelulaji vaan osittain opitua, ositain lahjakkuus. Oikein käytettynä vahvuus on loputonta nöyryyttä. Se, että haluat mennä sarvet etukenossa, viestii ettet luotakkaan omaan vahvuuteesi. Pelko yksin jäämisestä, tai jos ei pärjääkkään. Ei elämä ole sitä, että pitää jatkuvasti todistella toisille. Näyttää ja päteä. Juoppo tunnistaa juopon, mutta niin myös vahva vahvan.

    • Minulleoikea

      Siltä minustakin tuntuu, ihan samalta..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe