Kyse siis Hangosta länteen mentäessä. Onko muita satamia kuin Nauvo vielä auki? Mitens polttoainejakelu onko kaikki automaatilla toimivia nykyään?
Mitkä palvelusatamat auki syyskuussa?
Syysveneilijä
4
318
Vastaukset
Airisto on viikonloppuisin auki. Helsingholmen, Berghamn ynnä muut piensatamat.
Niin, Kirjaisista ei saa polttoainetta enää. Yleensäkin saa vain kaupan auki ollessa, mutta eivät tilaa enää lisää tänä syksynä. Airistolta saa läpi talven.
- Syysveneilijä
Mutta Nauvosta ilmeisesti saa polttoainetta vielä syyskuun ajan, vai?
Syysveneilijä kirjoitti:
Mutta Nauvosta ilmeisesti saa polttoainetta vielä syyskuun ajan, vai?
Nauvossa on automaatti, eli saa. Ja siellähän on SEOn asema 150 metrin päässä, eli kanisterilla saa ainakin. Verkanissa mun muistaakseni ei ole automaattia, Houtsalassa on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5406746Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3212516Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871994- 1271196
- 301132
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51114- 84952
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel97919Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60915- 40789