Onkohan hiukan sattumaa, vai kuvaava nimi otsikossa...
Aus = ULOS
Schwitzen = HIKI
Aus Schwitzen =HIKI ULOS..
Saksan kieli voimakasta ja teräviä konsonantteja. Venäjä muuten vain soljuvaa (etenkin tytöiltä). Heprealaiset kansanlaulut ja POP kuin linnunlaulua. Olisi hauska tietää, miltä suomi kuullostaa ulkomaalaiselle...
Vanhemmiten jopa ruotsi on alkanut "rupeemaan" kuulostamaan hyvältä. Ei koulussa (7). Enkku oli 9 ja harmitti. Matikka & fysiikka 10, Kemia 9, Äikkä 10. Joskus (Puijonkoulussa) 10 tai 10 1/2. Hehh. Lainvastaista antaa tuollaisia numeroita, mutta sehän on jo vanhentunut. Kaikki rikokset ei, mutta niistä ei tässä sen enempää... (Kuten MDAPI.DLL, saattaa Suomessa olla laiton dynaaminen linkkikirjasto...).
"SeTäMä"
"V" Matikka,
Mualimannjapa 70100
Kuäpijo D.C.
Post Post Post Scriptum: Tytöt saa soitella. Vastaan varmasti, jos jää aikaa.
Aus Schwitzen? Sanakirja on Viisas...!
0
193
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2643231Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.751281- 661203
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039- 63931
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48923- 48824
- 47772
- 41762
- 39708