Kävin tänään bemarin autonäyttelyssä. BMW 520:ssä ei ollut muuttunut muu kuin hinta. Aika ihmeellistä, että autossa on aina tuo sama vanhahtava kori. Eipä oikein nappaa.
BMW autonäyttely
8
218
Vastaukset
- BratwurstitPaaliinSäätiö
Ja vielä tulillekin herkkiä ovat....
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kymmenia-bemareita-syttyi-tuleen-etela-koreassa-ajokielto/rSAVkS4J - 4ta35ygaseg
Kaikki kunnia mielipiteellesi.
Lohdutukseksesi voin kertoa, että onneksi kenenkään ei ole pakko ostaa BMW520:a.
Minun mielestäni BMW:n 5-sarjalaiset ovat oikein tyylikkäitä autoja, mutta valitettavasti taloudelliset realiteetit estävät minua hankkimasta sellaista.- LisääHintaaVainNiille
Ja hyvä niin. Ompahan ainakin yksi "pemaripelle" liikenteessä vähemmän!!
- Santtu_Ander
Suosittelen ostamaan velaksi, kuten me muutkin bematistit. Ylihinta, pitkä maksuaika ja kohtuuttomat korot - näillä ja tonnikalamakaroonilla mennään seuraavat 15 vuotta. Sen jälkeen kuitataan loppuvelka pikku vakuutuskuprulla ja eikun seuraavaa 270t ajettua baijerilaishelmeä ostamaan.
- 9eijfiwjij
LisääHintaaVainNiille kirjoitti:
Ja hyvä niin. Ompahan ainakin yksi "pemaripelle" liikenteessä vähemmän!!
Entä minkä merkkiset vaatteet ovat nimim. "LisääHintaaVainNiille" hyväksymiä?
Saatko näppylöitä esim. Gant-asusteista tai Hugo Bossista?
- vaiOnSeRuma
Auts, kateus on henkisesti raskasta.
- juuriharjapojat
mut ake rakastaa silti , auts
- Kettunenkeskiyöncowboy
Ei siinä oo ollu mitään uutta ikinä aina kun nousen saunan lauteilta paljain persein niin lauteosiin jää pemarin pese 😁😁😁😁😁😁😁
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1401745- 401658
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091154Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771107- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888