Mitäs sanot??????
Mies tehdäänkö vauva?
13
596
Vastaukset
- kerrastapaksuksi
Helposti onnistuu.
- sellaastase
ei onnistu ei.. ei kuinkaan..
- realOTM71
Jaa Sulla ei Minna Oo vielä lapsia? Kyllä mä teen Sun kanssa, mutta kirjoita nyt jotain faceen)
- Justiinajuu
Jaaha heti ollaan vikittelemässä muita?
- Joo.vauva.hutsullevauva
Vauvojahan on muinaisista ajoista lähtien pantu aluille, kirjotuksilla muureja kiristäen. Taitaa tuo sun vauva ehdotus olla vain karvasen perseenpierusi hyshys huo huoh huh.
https://m.youtube.com/watch?v=yzZg6ZpHHY4
Ei vauvvaa, ei mitään, minä kuolemaan jään. Hyvästi, ansa jätti kylmäksi. Ole hyväsi. Ikuisesti. - NoProblemo
Kyllähän tuo onnaa.
- Meniväärinnyt
Problemos olis oikein.
- öhlhhlhöl
Ei oikein onnistu uuden orjan teko kapitalisteille. Jos ei ole minkäänmoista itsenäistä päätäntävaltaa elämässä niin turha elää.
- enhetiolevalmis
Enpä tiedä. Minulla on hyvät geenit ja.. kenelle niitä jakamaan?
Pitää olla vastuullinen nainen joka jaksaa tämän homman.
Lapsen tekoa opettelemaan voisi ajatella, mutta lapsia tekemään...?
Mietinpä muutaman kerran tätä hommaa vielä. Aloittaja haluaa vauvan?
Tässä riemastuttava video, päiväkodissakin työskennelleestä
julkkismiehestä - sinulle ap. :
https://www.youtube.com/watch?v=VWZtoiI8A6o- hannuristojmies_
Mulla on jo 3-vuotias lapsi
ex-vaimon kanssa.
En tiedä, tohdinko enää
lähteä harkitsemattomiin
pyöräyttelyihin mukaan. - realOTM71
Haluatko sä Minna lapsia? Aloitetaan mun puolesta heti tekemään. Rakastetaan ja vietetään mukava loppuelämä!)
- Vauva.onlahja
Kirjoitettu on.ei sinulla ole miestä
He tekevät kaikkensa estääkseen todellisen. He suorittavat ihmisuhreja saatanalle. Tämä on totta.
Ole rauhassa, Jeesus Kristus on valtaistuimella.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.3163464- 1122026
- 361579
Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1921510- 1381374
- 1101263
Poliisi tutkii Ähtärin salaiset asiat!
Ylen uutisen mukaan tuntematon määrä Ähtärin poliitikkoja pääsee mukaan esitutkintaan ja mahdollisesti syyteharkintaan.691159- 641066
Vasemmisto osoittaa mieltä Berliinissä - Miksi?
Eikös siellä ollut juuri demokraattisesti järjestetyt vaalit jossa kansa on sanonut mielipiteensä ja KAIKKIA on kuultu t2091024Mitä haluaisit sanoa
Kaivatullesi NYT Part ll. Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.701007