Äärivasurit kannattavat eniten Euvostoliittoa!?

HerääEurooppa

Mikä hyvin kuvaa ja todistaa, että EU on vahvasti kulttuurimarxistinen hanke!

Sekä entiset että nykyiset kommunistit tuntevat hyvin aatteensa ja kannattavat sen mukaan organisaatioita. Oikeastaan EU on kommunistien paras ja ainoa mahdollisuus toteuttaa utopia-dystopiaansa. Toivottavasti Euroopan kansat heräävät enne kuin meillä on uusi Neuvostoliitto vallassa?

17

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EEC_takaisin

      Ennen äärivasurit olivat kiivaimpia EEC:n vastustajia, mutta nykyään kiivaimpia EU:n kannattajia?!

      Tarvitaanko muka enää muuta todistusta Euvostoliiton luonteesta? Ja EEC:n luonteesta!

      Pitäisi ehdottomasti palata takaisin vanhan kunnon EEC-talousliittoon!

      • Taas-naurattaa

        Äärivasemmsito vastustaa EU:a yhtä innokkaasti kuin äärioikeisto.
        Miki äärioikeistolaisten EU-vihaajien on niin vaikea sita myöntää?
        Olettehan muutenkinmelkein aateveljiä!


      • Taas_valehtelet
        Taas-naurattaa kirjoitti:

        Äärivasemmsito vastustaa EU:a yhtä innokkaasti kuin äärioikeisto.
        Miki äärioikeistolaisten EU-vihaajien on niin vaikea sita myöntää?
        Olettehan muutenkinmelkein aateveljiä!

        Ei Suomessa ole nykyään edes oikeistopuoluetta eduskunnassa saatikka äärioikeistolaista!


    • Kokoomus ja RKP vai ?
      Miten Väyrynen ja Persu-kommunistit ja kansa puheet ?

      • HerääEurooppa

        Nimenomaan! Kokoomushan on RKP:n apupuolue. Molempien "oikeistopuolueiden" johdot on solutettu kulttuurimarxisteilla. Eli ovat taloudessa oikeistolaisia ,mutta MUUTEN edustavat marxilaisia arvoja. Ne vain verhotaan "liberaaliudeksi, suvaitsevaisuudeksi, monikulttuurisuudeksi ja edistykseksi".

        Kukaan ei väitä PS:n olevan piilovasemmistolainen eli kulttuurimarxistinen puolue! Ja juuri siksi se onkin vasemmistolaisen valta- eli valhemedian hampaissa. Alat päästä vihdoin jyvälle asiassa.


      • HerääEurooppa kirjoitti:

        Nimenomaan! Kokoomushan on RKP:n apupuolue. Molempien "oikeistopuolueiden" johdot on solutettu kulttuurimarxisteilla. Eli ovat taloudessa oikeistolaisia ,mutta MUUTEN edustavat marxilaisia arvoja. Ne vain verhotaan "liberaaliudeksi, suvaitsevaisuudeksi, monikulttuurisuudeksi ja edistykseksi".

        Kukaan ei väitä PS:n olevan piilovasemmistolainen eli kulttuurimarxistinen puolue! Ja juuri siksi se onkin vasemmistolaisen valta- eli valhemedian hampaissa. Alat päästä vihdoin jyvälle asiassa.

        > ovat taloudessa oikeistolaisia ,mutta MUUTEN edustavat marxilaisia arvoja.

        Ottaen huomioon, että Marx oli ennen kaikkea taloustieteilijä, kaikki marxilaiset arvot ovat pohjimmiltaan talousarvoja.

        > Ne vain verhotaan "liberaaliudeksi, suvaitsevaisuudeksi, monikulttuurisuudeksi ja edistykseksi".

        Kokoomus ja RKP ovat hemmetin kaukana niin liberaaliudesta, suvaitsevaisuudesta ja monikulttuurisuudestakin. Edistys on sen verran hähmäinen käsite, etten osaa sanoa.

        Suomen suurin vasemmistopuolue (keskusta) kuitenkin vastusti EU:hun liittymistä.


      • UnionFan

        Kokoomus ja RKP ovat nimenomaan markkinaliberaalisia, maltillisia oikeistopuolueita.

        Keskusta kannatti Esko Ahon johdolla EU-jäsenyyttä.
        Väyrynen vastusti, mutta hävisi katkerasti.


      • SuomiFan
        UnionFan kirjoitti:

        Kokoomus ja RKP ovat nimenomaan markkinaliberaalisia, maltillisia oikeistopuolueita.

        Keskusta kannatti Esko Ahon johdolla EU-jäsenyyttä.
        Väyrynen vastusti, mutta hävisi katkerasti.

        Tuo markkinaliberaali-sana paljasti, että tiedät kyseen olevan VAIN taloudesta! Muu arvomaailma on vasemmistolaista eikä missään tapauksessa oikeistolaista.

        Tosin RKP on patamustin oikeistopuolue vain yhdessä asiassa eli kielietuilussa. Suorastaan rasistinen suomenkieliseen valtaväestöön ja mamuihinkin nähden.


      • UnionFan

        Markkinaliberalismi on nimenomaan vasemmistolaisuuden vastakohta. Sitä edustavat puolueet ovat aina demokraattisia ja suvaitsevaisia kaikissa asioissa. Ne ovat yleensä hyvin maltillisia.

        RKP hoitaa tietenkin ruotsinkielisten etuja. Se saa asiansa läpi vain, jos suomenkielinen enemmistö ne hyväksyy.


      • UnionFan kirjoitti:

        Kokoomus ja RKP ovat nimenomaan markkinaliberaalisia, maltillisia oikeistopuolueita.

        Keskusta kannatti Esko Ahon johdolla EU-jäsenyyttä.
        Väyrynen vastusti, mutta hävisi katkerasti.

        > Keskusta kannatti Esko Ahon johdolla EU-jäsenyyttä.

        Keskusta vastusti, mutta Aho sai keskustan *johdon* puhuttua EU:n puolelle. Kenttä vastusti loppuun asti.


    • maansa.myyneet

      Ei huolta, onhan meillä persut, jotka kannattavat Putinin Venäjää.

      • olet_tylsimys

        Hohoijaa taas? Persu- ja Putin-kortti heilahti taas...


    • TriplaXX

      Kulttuurimarxisteja ei ole olemassa, on vain koulutettuja ihmisiä jotka eivät enää usko ikivanhoihin tarinoihin raamatussa.

      • TuplaXXX

        Hehheh!? Tuota samaa propagandaa juuri kulttuurimarxistiset tahot viljelevät. ;-)

        Kyse on maailman vanhimmasta ja tehokkaimmasta harhautuksesta eli piiloutua julkisuuteen!

        Kulttuurimarxismia esiintyy niin monessa asiassa että sitä ei sen takia huomata. Ainakaan muut kuin fiksut ja valistuneet kansalaiset. Kansa ei huomaa ja se on koko "vasemmistoliberaaliuden" suurin kavaluus.


    • näette-sen

      EU on rosvojen paratiisi .Siksi sosialistit ja kapitalistit sitä kannattavat.

      • Taas-naurattaa

        EU on demokraattisten valtioiden vapaaehtoinen yhteenliitymä.
        Vallitsevat poliitiset voimat ovat maltillinen oikeisto, sosiaalidemokratit ja keskusta.

        Äärilaidoilla on vain vähän kannatusta EU:ssa.


      • > Siksi sosialistit ja kapitalistit sitä kannattavat.

        Totta. Melkeinpä kaikki kannattavat EU:ta. Ja miksipä eivät kannattaisi? Sehän hyödyttää kaikkia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe