Jokainen Teistä muistaa ajan suomen-kommunistihallinnon terrorista.
Ihmiset eivät saaneet edes passia jos heillä oli ulosottoja ja ulosotto varasti
ihmisten rahat lentokentällä ja Helsingin satamassa oli ulosotto vastassa
varastamassa ihmisten rahoja. Tämä on totta ja tämä on häpeätahra suomen
hallinnosta.
Ihmiset sai tuoda yhden pullon viinaa ulkomailta ja kaikki aivan kaikki oli
kytättyä ja monet monet asiat oli valtion monopoleita ja valtio kävi kauppaa
ja suosi esim. Veho yhtiötä jos olit tuomassa autoa vaikka ruotsista tai saksasta.
Ei pidä unohtaa näitä ei pidä. ( Tämä Veho kertoi muille maahantuojille hinnan
mikä heidän piti maksaa maahantuodusta autosta ja itse he toivat omilla netto
hinnoilla, olit yrittäjä tai yksityinen )
Muistakaa kaikki mitä ruoka maksoi ennen EU:ta ja kuinka poliittista paskaa
kaikki oli. Poliittiset yritykset Kesko ja SOK hallitsi monia aloja, mm rahteja ja sitä
en tiedä miten eri laivoja kohdeltiin verojen osalta ja eri tavaran tuojia satamissa.
Mutta LIDLin saapumista on käsittääkseni koetettu estää ja moni ei olisi saanut
yhtä edullista ruokaa.
Sitten jos tämä kaikki paska tulisi takaisin, sehän olisi pahempi, kuin helvetti.
Ajatelkaa sitä niin, että euroopan unioni ei hajoaisi suomen lähdettyä mihinkään.
Jos joku haluaa oikeasti tällaista takaisin, niin mitä hänelle pitää tehdä, päättäkää Te.
Ajatelkaa mitä elämä olisi ilman EU:ta !
4
250
Vastaukset
- Taas-naurattaa
"Liittovaltio" kilpailee typeryydessä kunniakkaasti älyn-jättämän ja Ilmestyskirjaan hurahtaneiden kanssa.
Tässähän jopa EU-vihaajat alkavat vaikuttaa asiallisilta!!??- usko-tämä
Pahasti sanottu. Me EU-vihaajat olemme ainoita järjellisiä olioita Suomessa.
Me EU-myönteiset ollaan kuin " VAPAUSSOTUREITA "
Me taistellaan ihmisille vapautta ja emme ole taistelemassa minkään poliittisen
aatteen ja puolesta. Saksa tuli apuun suomelle, niin vuosina 1918 ja 1941. '
¨
Ranska ja Macron on nyt luvannut avun ja me taistelemme kommunisti väyrystä ja
persu-kommunismia ja kansallisissosilismisia liikkeitä vastaan. Me olemme ihmisille
myös uskon ja vapauden ja oikeudenmukaisuuden tae. Olemme kuin Ritareita.- Taas-naurattaa
Uskotaan jo! Olet idiootti-sarjan ykkönen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592