Moro!!!!!!

ANACONDA

Oon 23v nainen, ja mun mielestä kaikki asennot on hyviä. Mut kåsiis mikä on teidän sit taas?

6

915

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aamuyöllä

Miehenä pidän takaapäin nainen edessäni selkä hieman notkolla peppu pystyssä. Siinä todella kiihoittavaa eläimellistä. Myös lähetyssaarnaaja sekä nainen päällään ratsastamassa. Siinä kumppani voi määrätä vauhdin, tahdin ja mies hyväillä naisen rintoja.

• Pinippii

Mää oon samaa mieltä!

• Mustikkani

69 on huono keksintö. On parempi antaa/ottaa suuseksiä vuorotellen. Silloin saa tolkun siitä, mistä kumppani pitää ja ei pidä.
        Olen aina arvostanut kapeaa vyötäröä ja isoa takamusta enemmän kuin rintoja. Kavahdan jopa jättirintoja.
        Mikään ei ole mukavampaa kuin tavata nainen, joka pitää seksistä, on halukas ja ilmaisee halunsa.
        Minulla oli alle 18 vuotiaana ikäiseni tyttöystävä, jolle rakastelu oli aina rituaali, esileikki ja sarja asentoja, päämääränä "mä haluan et sulle tulee hyvä olo". Tätä olen pitänyt ohjenuorana, kumppanin orkku tulee aina ensin. Seksi on todella antamista.

• jarmomies

minun mielestä se virtahepo on absoluuttisesti paras asento mitä on.

• Mies55hki

Kiihottavinta on kyllä nussia takaapäin. Samalla jää kädet vapaaksi hyväilyjä varten ;)
      Ennen aktia on kyllä ihan superia nähdä pimppi takaapäin ja vaikka lipaistakin vähän :)

• Namikolli

Nainen vatsallaan, siinon jotaain nii alkukantaista, että oksat pois. Nainen on harvassa asennossa yhtä pantava..

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      128
      4615
    2. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      202
      3846
    3. 209
      3115
    4. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      106
      2978
    5. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      65
      2791
    6. Lasse Lehtonen palasi ambulanssilennolla Suomeen

Nyt on syytä lopettaa irvailu.
      Maailman menoa
      118
      1575
    7. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      5
      1545
    8. Mikä on kaivattusi toinen nimi

🙈
      Ikävä
      60
      1296
    9. Aitolehti Capital

HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      1128
    10. MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka

Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t
      Maailman menoa
      125
      1055
    Aihe