Oon 23v nainen, ja mun mielestä kaikki asennot on hyviä. Mut kåsiis mikä on teidän sit taas?
Moro!!!!!!
6
905
Vastaukset
- Aamuyöllä
Miehenä pidän takaapäin nainen edessäni selkä hieman notkolla peppu pystyssä. Siinä todella kiihoittavaa eläimellistä. Myös lähetyssaarnaaja sekä nainen päällään ratsastamassa. Siinä kumppani voi määrätä vauhdin, tahdin ja mies hyväillä naisen rintoja.
- Pinippii
Mää oon samaa mieltä!
- Mustikkani
69 on huono keksintö. On parempi antaa/ottaa suuseksiä vuorotellen. Silloin saa tolkun siitä, mistä kumppani pitää ja ei pidä.
Olen aina arvostanut kapeaa vyötäröä ja isoa takamusta enemmän kuin rintoja. Kavahdan jopa jättirintoja.
Mikään ei ole mukavampaa kuin tavata nainen, joka pitää seksistä, on halukas ja ilmaisee halunsa.
Minulla oli alle 18 vuotiaana ikäiseni tyttöystävä, jolle rakastelu oli aina rituaali, esileikki ja sarja asentoja, päämääränä "mä haluan et sulle tulee hyvä olo". Tätä olen pitänyt ohjenuorana, kumppanin orkku tulee aina ensin. Seksi on todella antamista.
- jarmomies
minun mielestä se virtahepo on absoluuttisesti paras asento mitä on.
- Mies55hki
Kiihottavinta on kyllä nussia takaapäin. Samalla jää kädet vapaaksi hyväilyjä varten ;)
Ennen aktia on kyllä ihan superia nähdä pimppi takaapäin ja vaikka lipaistakin vähän :) - Namikolli
Nainen vatsallaan, siinon jotaain nii alkukantaista, että oksat pois. Nainen on harvassa asennossa yhtä pantava..
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne282390Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv602282Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.701939Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k651778Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941707Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel831638- 1171527
- 1051262
Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest61140Martina haluaa tasoisensa miehen
Seiskassa juttu minkälaisen miehen Martina haluaa. Kumppanin pitää tuoda hänen herkkyytensä ja vahvuutensa esiin sekä ol2401087