Moro!!!!!!

ANACONDA

Oon 23v nainen, ja mun mielestä kaikki asennot on hyviä. Mut kåsiis mikä on teidän sit taas?

6

928

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aamuyöllä

Miehenä pidän takaapäin nainen edessäni selkä hieman notkolla peppu pystyssä. Siinä todella kiihoittavaa eläimellistä. Myös lähetyssaarnaaja sekä nainen päällään ratsastamassa. Siinä kumppani voi määrätä vauhdin, tahdin ja mies hyväillä naisen rintoja.

• Pinippii

Mää oon samaa mieltä!

• Mustikkani

69 on huono keksintö. On parempi antaa/ottaa suuseksiä vuorotellen. Silloin saa tolkun siitä, mistä kumppani pitää ja ei pidä.
        Olen aina arvostanut kapeaa vyötäröä ja isoa takamusta enemmän kuin rintoja. Kavahdan jopa jättirintoja.
        Mikään ei ole mukavampaa kuin tavata nainen, joka pitää seksistä, on halukas ja ilmaisee halunsa.
        Minulla oli alle 18 vuotiaana ikäiseni tyttöystävä, jolle rakastelu oli aina rituaali, esileikki ja sarja asentoja, päämääränä "mä haluan et sulle tulee hyvä olo". Tätä olen pitänyt ohjenuorana, kumppanin orkku tulee aina ensin. Seksi on todella antamista.

• jarmomies

minun mielestä se virtahepo on absoluuttisesti paras asento mitä on.

• Mies55hki

Kiihottavinta on kyllä nussia takaapäin. Samalla jää kädet vapaaksi hyväilyjä varten ;)
      Ennen aktia on kyllä ihan superia nähdä pimppi takaapäin ja vaikka lipaistakin vähän :)

• Namikolli

Nainen vatsallaan, siinon jotaain nii alkukantaista, että oksat pois. Nainen on harvassa asennossa yhtä pantava..

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      77
      5755
    2. Kirjoita

… jotakin minkä vain kaivattusi tietää
      Ikävä
      119
      2129
    3. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      24
      2010
    4. Tyhmä persuväite = köyhä argumentti

Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en
      Maailman menoa
      30
      1978
    5. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      57
      1957
    6. Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on

Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a
      Maailman menoa
      64
      1394
    7. Oliko se peppu

Vai älykkyys mikä enemmän viehätti?
      Ikävä
      73
      1316
    8. Haluan sut

Voitaisiinko tutustua paremmin toisiimme? Ovi on aina auki sinulle. Lähelle.
      Ikävä
      39
      1125
    9. Kunnanvaltuusto koolle heti

Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys
      Hyrynsalmi
      29
      1099
    10. Sähköautoa vaikea hankkia koska latauspisteet puuttuu

Suurimmassa osassa taloyhtiöitä joiden talot rakennettu 2018 tai aiemmin ei latauspisteet ole sellaisia että sähköautoa
      Maailman menoa
      60
      1098
    Aihe