Oon 23v nainen, ja mun mielestä kaikki asennot on hyviä. Mut kåsiis mikä on teidän sit taas?
Moro!!!!!!
6
862
Vastaukset
- Aamuyöllä
Miehenä pidän takaapäin nainen edessäni selkä hieman notkolla peppu pystyssä. Siinä todella kiihoittavaa eläimellistä. Myös lähetyssaarnaaja sekä nainen päällään ratsastamassa. Siinä kumppani voi määrätä vauhdin, tahdin ja mies hyväillä naisen rintoja.
- Pinippii
Mää oon samaa mieltä!
- Mustikkani
69 on huono keksintö. On parempi antaa/ottaa suuseksiä vuorotellen. Silloin saa tolkun siitä, mistä kumppani pitää ja ei pidä.
Olen aina arvostanut kapeaa vyötäröä ja isoa takamusta enemmän kuin rintoja. Kavahdan jopa jättirintoja.
Mikään ei ole mukavampaa kuin tavata nainen, joka pitää seksistä, on halukas ja ilmaisee halunsa.
Minulla oli alle 18 vuotiaana ikäiseni tyttöystävä, jolle rakastelu oli aina rituaali, esileikki ja sarja asentoja, päämääränä "mä haluan et sulle tulee hyvä olo". Tätä olen pitänyt ohjenuorana, kumppanin orkku tulee aina ensin. Seksi on todella antamista.
- jarmomies
minun mielestä se virtahepo on absoluuttisesti paras asento mitä on.
- Mies55hki
Kiihottavinta on kyllä nussia takaapäin. Samalla jää kädet vapaaksi hyväilyjä varten ;)
Ennen aktia on kyllä ihan superia nähdä pimppi takaapäin ja vaikka lipaistakin vähän :) - Namikolli
Nainen vatsallaan, siinon jotaain nii alkukantaista, että oksat pois. Nainen on harvassa asennossa yhtä pantava..
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4593043Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3092994- 702078
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3401588Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-1911464- 1051213
Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal751202Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks121097K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali81065- 111980