Viikonlopun pärinät

Häiriintynyt

Oli kyllä taas meteliviikonloppu huipussaan mopopoikien osalta ! Jatkuvaa kaahailua perjantai ja lauantai väliset yöt ja mitä epäinhimillisimpiin aikoihin. Puolen yön molemmin puolin ja vielä kolmeltakin pitk show järjestää. Hoitoalan työntekijänä minulla on myös viikonloppuisin töitä ja tarvitsen säännölliset yöunet. Nyt en ole nukkunut kuin paria kolmea tuntia yössä . - näiden älyttömien kaahailijoiden vuoksi. Mitä näille vois tehdä kun itse eivät tajua aiheuttamaansa haittaa muille ihmisille.

27

698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • möthua

No harmihan tuo on. Mutta mitään et voi kyllä niille tehdä. Se on kuitenkin ihan laillista ajaa mopolla yleisellä tiellä mihin tahansa kellonaikaan. Ainoa mitä voit tehdä, on että ostat korvatulpat ja pidät ikkunat öisin kiinni.

• Lakipelaamaan

Tuskinpa häiritsevä ajo ja käyttäytyminen on laillista mihinkään aikaan! Ota yhteyttä Pohjanmaan poliisipäällikköön asian tiimoilta. Netistä löydät yhteystiedot. Pakkohan ne pellehermannit on kuriin laittaa.

• Häiriintynyt
        Lakipelaamaan kirjoitti:

Tuskinpa häiritsevä ajo ja käyttäytyminen on laillista mihinkään aikaan! Ota yhteyttä Pohjanmaan poliisipäällikköön asian tiimoilta. Netistä löydät yhteystiedot. Pakkohan ne pellehermannit on kuriin laittaa.

Kiitti vinkistä. Näinpä teenkin.

• Lainkoura

Jos ei auta, niin yhteys Sisäministeriön poliisiosaston ylijohtaja Risto [email protected].
        Häiriötä ei tarvitse sietää!

• onksjärkeevaiei

Sellaasia kersat ku vanhempansa. Järki periytyy isältä pojalle, tai sitten ei.

• BROOOOOOM

Toivottavasti Konnonkujan kakaroista tulee viisaampia kuin isistään. Jos ei tule, niin ei näytä hyvältä.

• liijan-hiljaista-muuten

Suur kaupungeissa on pörinää het palijon enemmän, eikä siellä näin joikata haitoista,
      -laittakaas tuppoja korviin ja antaa nuorison elää se nuoruus ja näyttäminen.

• Perus lapualaisia muksuja 👦🏾 kasvanu niin sanotusti pellossa. Toisin on sjoen lasten laita todellisia kullannuppuja

• Seturnus

Melusta valittajan kannattaa muuttaa jonnekin korpeen. Justihin mulla kävi vieraita hesasta, ne sanoi että täällä on jotenkin pelottavan hiljaista. Eivät kuulemma saaneet kunnolla nukutuksi, kun oli niin hiljaista. Ovat tottuneet raitiovaunun kolinoihin ja moottoripyörien pörinöihin, ja heistä tuntui ettei maailmassa ole kaikki kunnossa kun oli niin hiljaista. Satunnainen mopon pörähdys kuului meilläkin, mutta kun se loppui, niin vieraat toivoivat enemmänkin että pörisijät tulisivat uudestaan pörisemään, niin tuntuisi edes vähän kotoisammalta. Oli kuulemma niin aavemaista, kun ei kuulu muutakuin satunnaista pörinää. Aamuyöhön asti nukkuivat huonosti, kun oli niin hiljaista, pelkäsivät että ikkunasta syöksyy kohta susia ja karhuja. Lopulta kuitenkin onneksi joku jätti rekka-auton tyhjäkäynnille aamuyöstä pitkäksi aikaa, ja vieraat helpottuivat, vihdoinkin jotain elämän ääniä, ja nukahtivat siihen rekan tyhjäkäyntiin onnellisina.

• Sattuviitana

Korvesta ne perkeet tuleekin traktoreineen!

• mopoilija

mielestäni yleisiä teitä saa käyttää poliisilla ei ole huomautettavaa kun ei rikota lakia että siinäs valitatte.Ajelu ei tule vähenemään.Ja kuka on konnonkujan keisari?

• Setämies45

Juuri näin pojat. Ootte aivan oikeassa. Nää ykät ei vaan muista kuinka kivaa se mopoilu oli nuorena. Te saatte käyttää yleisiä teitä aivan niin paljon kuin teitä huvittaa. Muistakaa kuitenkin käyttäytyä ykän hermostuessa fiksusti, laki on teidän puolella, ei ykän. Nauttikaa elämästänne ja pärryyttäkää mopoillanne, se on elämää se. Mä oon jo vanha, ja mulla on uudet kujeet. Mutta älkää antako ykäilijöiden häiritä, ottakaa ne tilanteet fiksusti haltuun, ja tehkää valittaja-ykästä pelle. Laki on teidän puolellanne, saatte ajaa vapaasti. Ajakaa siis!

• Voicefucker

Jos näin on niin laita osoitteesi tänne palstalle niin voidaan saada kivaa sinunkin yöhösi.
        Mikäli mopoon on vaihdettu tehopakoputki niin äänet eivät ole lain vaatimia. Sakkoa pitäis kirjoittaa laittomista mopoista kovalla kädellä.

• Vihreänuttu

Jippii Lapualle on saatu oikea vihreä joka kannustaa nuorisoa kansalaistottelemattomuuteen. Nouseppa oikein käytävällä seisomaan niin kaikki tunnistavat sinut.

• Bomberjuusto
        Setämies45 kirjoitti:

Juuri näin pojat. Ootte aivan oikeassa. Nää ykät ei vaan muista kuinka kivaa se mopoilu oli nuorena. Te saatte käyttää yleisiä teitä aivan niin paljon kuin teitä huvittaa. Muistakaa kuitenkin käyttäytyä ykän hermostuessa fiksusti, laki on teidän puolella, ei ykän. Nauttikaa elämästänne ja pärryyttäkää mopoillanne, se on elämää se. Mä oon jo vanha, ja mulla on uudet kujeet. Mutta älkää antako ykäilijöiden häiritä, ottakaa ne tilanteet fiksusti haltuun, ja tehkää valittaja-ykästä pelle. Laki on teidän puolellanne, saatte ajaa vapaasti. Ajakaa siis!

Kerranki yks asialline ihmine täälä eikä mitää ykämummoja

• Perästkuuluu

Laki kieltää häiriköinnin. Laitamme videoinnin ja nämä sitten viranomaisille jatkoa varten. Helppo nakki.

• Jottasilleen

Tarpeettoman ja häiritsevän ajon kielto

Tarpeeton ja häiritsevä ajo taajamassa on kielletty. Ajoneuvon kulkureitti ja ajotapa on taajamassa muutenkin sovitettava sellaiseksi, ettei siitä tarpeettomasti aiheudu häiriötä.

• LevitelkääVaikkaKäsiä

Höpö höpö. Tuo on niin tulkinnanvarainen asia, ettei siihen voi käytännössä puuttua. Aina löytyy joku hyvä syy ajaa. Jos mopopojalta kysyt miksi juuri tuosta ajaa, niin hän kertoo olevansa menossa kaverille, eikä muuta reittiä ole olemassa. Ja jos se menee toisen kerran ohi, niin se on menossa toiselle kaverille. Ja kolmannella kerralla se on menossa kioskilta hakemaan kokiksen. Neljännellä kerralla se on menossa viemään kaverille ruuvimeisselin. Viidennellä kerralla se on menossa grillille ostamaan hampurilaisen. Jne. Aina löytyy joku hyvä syy ajaa kyseistä reittiä, eikä siihen voi edes poliisi puuttua, jos ajamiseen on hyvä syy, ja muuta reittiä ei ole olemassa. Se onko syy tekosyy, ei voi kukaan todistaa. Poliisi ei voi estää mopopoikaa ajamasta mopolla esim kioskille ja kaverille. Kyseessä ei ole tarpeeton ajo, jos on hyvä syy olemassa, ja ainahan hyvän syyn voi äkkiä vaikka keksiä, eikä kukaan voi mitään.

Viritetyt mopot on tietty asia erikseen, mutta kyllä noista vakiomopotkin pärisee aika tavalla, laki sallii aika kovat pärinät. Pärrrryyyttelemisiin...

• selittelesinävaan
        LevitelkääVaikkaKäsiä kirjoitti:

Höpö höpö. Tuo on niin tulkinnanvarainen asia, ettei siihen voi käytännössä puuttua. Aina löytyy joku hyvä syy ajaa. Jos mopopojalta kysyt miksi juuri tuosta ajaa, niin hän kertoo olevansa menossa kaverille, eikä muuta reittiä ole olemassa. Ja jos se menee toisen kerran ohi, niin se on menossa toiselle kaverille. Ja kolmannella kerralla se on menossa kioskilta hakemaan kokiksen. Neljännellä kerralla se on menossa viemään kaverille ruuvimeisselin. Viidennellä kerralla se on menossa grillille ostamaan hampurilaisen. Jne. Aina löytyy joku hyvä syy ajaa kyseistä reittiä, eikä siihen voi edes poliisi puuttua, jos ajamiseen on hyvä syy, ja muuta reittiä ei ole olemassa. Se onko syy tekosyy, ei voi kukaan todistaa. Poliisi ei voi estää mopopoikaa ajamasta mopolla esim kioskille ja kaverille. Kyseessä ei ole tarpeeton ajo, jos on hyvä syy olemassa, ja ainahan hyvän syyn voi äkkiä vaikka keksiä, eikä kukaan voi mitään.

Viritetyt mopot on tietty asia erikseen, mutta kyllä noista vakiomopotkin pärisee aika tavalla, laki sallii aika kovat pärinät. Pärrrryyyttelemisiin...

Laki ei taida sallia viritettyjä mopoja, eikä tarpeetonta metelöintiä julkisilla paikoilla varsinkaan iltayöstä ja yöllä.

• Sitäsaamitätilaaa
        LevitelkääVaikkaKäsiä kirjoitti:

Voivoi...melkoiset sakot moottoripyöräksi muutetulla mopolla, häiritsevästä, ajelusta kortinmenon lisäksi..veroseuraamuskin melkoinen. Itkukaan ei siinä vaiheessa vaan auta.

• LapualtakinPuuttuu

Ilkassa: "Video sen paljastaa: Kaasu pohjassa ja keula pystyssä. Moporalli häiritsee kadunvarren asukkaita Alajärven keskustassa: ”Enää puuttuu onnettomuus”, asukas kauhistelee."

• TaatelinTasapäät

Lapualaaset ei osaa keulia, siinä se ero. Ne vain pärryyttää tasapäisesti.

• Laittakaa mulle vaikka privana tietoja noista ganstereista. Enkähän minä saa ne lopettamaan tuollaiset oikeiden ihmisten häiriköinnit.

• Voivoii

Voi kauheeta mitä jokun uhkaa.

• Jeppe-vainaa

Mikä tuossa on uhkaus? Tuolla ylempänä joku sanoo että syy o vanhempien, joten jos pitäisi uhkailla, niin kersojen isiltä voisi käydä vääntämässä nenän niskan taakse, vanhaa opea mukaillakseni.

• Mummu69

Joo o en usko että kellää yli 30v llä on mitää tietoa keitä on ja mistä on 😂

• kantelupukki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      139
      5017
    2. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      112
      2687
    3. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      67
      1667
    4. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      14
      1607
    5. 58
      1330
    6. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      163
      1269
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1177
    8. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      35
      940
    9. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      49
      906
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      41
      879
    Aihe