Hei älkää puuttuko toisten

auttaakotuomitseminen

ihmisten parisuhteisiin. Jokainen tekee itse omat päätökset omassa elämässään. Ei se kuulu kellekkään, jos joku löytää uuden kumppanin varattuna ollessaan, tai pettää omaa kumppaniaan. Se kuuluu vain asianosaisille itselleen.

19

527

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selkärangatonnn

Ettehän sitten virheiden sattuen tule julkisuuteen itkemään ja sympatiaa vaatimaan ? Kantakaa teoistanne vastuu myös sitten , eiks jee ?

• Kyllä "julkisuudessa", jos sillä tarkoitetaan tällaisia anonyymipalstoja
        saa itkeä ihan niin paljon kuin sielu sietää! Siksihän tällaisia "Ikävä"-palstoja
        on olemassa. (Jos joku kokee kiusalliseksi tällaisten palstojen lukemisen,
        olkoon lukematta.)

Kaikkien moraali, ja ajattelutapa eivät ole yhteneväiset. Eikä kenelläkään varsinkaan millään vieraalla akkalaumalla, tai pakit saaneilla kilpakosijoilla
        ole oikeutta tulla SIVUSTA vaatimaan, että muiden tulee elää heidän kannattamansa muotin mukaan.

Ja ei, en ole lähdössä millekään petosretkelle. (Mutta tunnen ihmisiä, jotka ovat parisuhteessa ollessaan rakastuneet toiseen, ja vaihtaneet kumppaninsa.)

Minä en ole nyt rakastunut toiseen. (En ole ylipäänsä rakastunut keneenkään.)

T: Ei koskaan ap., kuten nimimerkkikin kertoo

• Myrs

Mitä teet ikävä palstalla eikö sulla ollut mies vai jutteletko hänen kanssaan tämän paikan kautta. :D

Vai onko sulla täällä joku sala rakastaja.

Ootappa vaan kohta ukkos saa tietää. ;)
        Siihen loppuu leikkis.

• Nimekäs
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

Kyllä "julkisuudessa", jos sillä tarkoitetaan tällaisia anonyymipalstoja
        saa itkeä ihan niin paljon kuin sielu sietää! Siksihän tällaisia "Ikävä"-palstoja
        on olemassa. (Jos joku kokee kiusalliseksi tällaisten palstojen lukemisen,
        olkoon lukematta.)

Kaikkien moraali, ja ajattelutapa eivät ole yhteneväiset. Eikä kenelläkään varsinkaan millään vieraalla akkalaumalla, tai pakit saaneilla kilpakosijoilla
        ole oikeutta tulla SIVUSTA vaatimaan, että muiden tulee elää heidän kannattamansa muotin mukaan.

Ja ei, en ole lähdössä millekään petosretkelle. (Mutta tunnen ihmisiä, jotka ovat parisuhteessa ollessaan rakastuneet toiseen, ja vaihtaneet kumppaninsa.)

Minä en ole nyt rakastunut toiseen. (En ole ylipäänsä rakastunut keneenkään.)

T: Ei koskaan ap., kuten nimimerkkikin kertoo

Mistä oot saanut päähäsi, että nämä sinun timot ja muut vainoavat täällä sinua? Miksi sinä riepottelet heidän asioitaan täällä? Miksi sinä kulutat aikaasi täällä kuvitellen, että kaikki menneen elämäsi ihmiset ovat täällä? Kirjoitat timona ja hannuna ala-arvoisia ja sitten tuolla tyhjäpäisen nimimerkin takaa hoet päivästä toiseen yötä myöten noita samoja asioita.

Tämän täytyy heijastua arkielämääsikin, ajatuksesi ovat niin pakonomaisia.

Olit välillä pois kesällä, olit lataamossa?

• Se on heidän asiansa eikä kenenkään muun.

• Tuomariina

Juu ei puututa mutta kun huoruus vallan saa alkaa hajoamaan maa...ja koko yhteiskunta.

• Se on "vain" sinun näkemyksesi.

Mutta ei sinun "tuomariina"

tarvitse myöskään hyväksyä ystäviisi ihmisiä,

jotka mielestäsi "elävät väärin".

Sen sijaan puolituntemattomien ihmisten on

annettava elää kuten haluavat, miellyttipä se itseä tai ei,

niin kauan kuin he noudattavat maan lakeja.

• Näinhän se on. Ja kuulumisista puheen ollen:

1)Ja minun ajatteluni mukaan ihmiset,
      jotka ovat "luoneet" keskenään yhdistäviä
      tekijöitä kuuluvat yhteen!
      Esimerkiksi minusta pienten lasten vanhemmat ja
      yhteisen yrityksen omistajat kuuluvat
      AUTOMAATTISESTI yhteen!

2) En ole eläissäni ollut varatun miehen heila
      enkä aio sellaiseksi ryhtyä jatkossakaan.
      En siis ikinä ole ollut "se toinen nainen"
      enkä aio sellaiseksi myöskään ryhtyä.

• Minäentunnesinua

Ketä varten tai kenelle sinä kirjoitat? Ymmärrätkö. Kukaan ei tunne sinua täällä.

Sinä oot häirikkö ja sabotoit kaiken kauniin.

• keskustelkaakeskenänne

Ei sunkaan kannata tänne kirjoitella, niin ei kukaan puutu. Etkö sä ymmärrä sitä, että tämä on yleinen keskustelupalsta ja täällä otetaan nimenomaan kantaa ja kerrotaan mielipiteitä sekä annetaan näkökulmia tilanteeseen.

• yksinkertainentotuus

Ja lukijoidenkaan ei tietysti kannata kaikkia keskusteluja todenperäisinä ottaa, että sikäli. Trolleja ruokitaan trollien jutuille provosoitumalla

• En ole puuttunut, olen puuttunut huonoon kohteluun heikkoja ihmisiä kohtaan.

• hienoahienoa

Se on hieno asia! Sitä itsekkin yritän aina tehdä ja niin paljon että huomaan aina itse juotuvani lopulta huonoon asemaan. Pitäisi sekin pitää tietyissä rajoissa.

• hienoahienoa kirjoitti:

Se on hieno asia! Sitä itsekkin yritän aina tehdä ja niin paljon että huomaan aina itse juotuvani lopulta huonoon asemaan. Pitäisi sekin pitää tietyissä rajoissa.

Tuohon jouduin viimeksi palstalla mutta se että puolustelijat olivat puskassa.
        Joo sekin pitäisi rajoittaa,se saada itse huonoa kohtelua, sen jälkeen kun on itse itseään rumasti nimitellä, minä välitin sanansa itseensä kun kerroin että käytöstä pitää muuttaa eikä haukkoa heikkoosaisia.

Nimitteli heikkoosaisia(riippuvaisia)ihmisiä vastaavasti

”Moraalinvartijoita riittää, mutta silläkään ei elä jollei rahasta jollain tapaa.

Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa ”

sanoin hänen olevan itse mätää huonolla käytöksellä levittävän kun mätiksi nimitteli näitä.
        Ja sanoin hänen itse joutuu maksamaa jälkiseuraukset kuin kuin omin sanojen ”tyhmä on se joka maksaa”

Ennalta ehkäisy oli muka ajan hukkaa koska kaikki ei taivu mutta vähemmän uhreja.

Ihmiset mitkä katsovat maailmaa kapea katseisesti on vaarallisia muille ja itsellee ja sekä ympärille oleville.
        Yhteiskunta painostaa vain parhaimpien säilymiseen mutta kuin nytkin suurin osa nuorista on putoavia kun kaikkialta ennalta ehkäsevästä leikataan.

Toiset kiusaajat mitkä olen tavannut ovat pahan puolustelijat”kaverit” pitävät toistensa puolia . Että voimaannuttaa toisiaan sellainen henkilö on ikävä en luota ihmisiniin tämän vuoksi.

Olen kohdannut paljon myös mieheni syyllistynyt kouluttautunutta puolustamaan minulle mutta on sitten sanonut lopulta minun oleen oikeassa.

Ihmiset kulkevat sokeasti luottaen arvonimikkeisiin ja muilla vaikutteilla. Itsekään en pyri eduskuntaa tai mihinkään ennen kuin selätän ongelmani

• Saastutusta

Hintteily myös pois silmiltä.

• nihhi

Se joka pettämään lähtee puuttuu itse halveksittavalla tavalla monen kanssa ihmisen elämään.
      Hajottamalla, valehtelemalla, kieroilemalla, salailemalla. Tällainen ihminen oikeastaan paljastaa mikä on oikeasti. Monen maailma romahtaa.
      Parisuhteeseen ei tarvitse puuttua, mutta pettäminen on niin alhaista, että siihen pitää puuttua ja toiselle puolisolle eli petetylle tämä kertoa.

• puutunjosminuakoskee

Kai minulla on oikeus puuttua koska mielestäni meidän avioon ei kuulu kolmatta osapuolta. Kun nakkasin sen ulos ei edes kertonut siitäkään kakkoselleen. Toisaalta jos se niin sairas on niin en ihmettele. Puutun toki koska en halua olla se jolle nauretaan. Eniten ärsyttää kakkosen käytös. Mies kertoo sairaasta naisesta ja sen ero sekoilua ja auttoi" rahallisesti sitä. Sänkyyn ei lähtenyt vaikka se kuulemma yritti. Yritin kysyä häneltä ei vastannut mutta ukkoa manipuloi törkeästi viestillään. Joten en enään hermostu kun näyttää ne jotta uskon sen olevan sairas. Milloinhan maksaa takaisin ne rahat ei taida pystyä? No pääasia että pääsi kusipäästä eroon kuten kertoikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksoisliekki-ihmiset

Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.
      Ikävä
      314
      3308
    2. Olit nainen vanhentunut

ei ole aika ollut armelias sulle.
      Ikävä
      110
      1821
    3. Osta säkin sellainen

Osta säkin sellainen makkaratakki
      Ikävä
      35
      1526
    4. Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?

Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?
      Ikävä
      192
      1460
    5. Yritätkö päästä

Yli kaivatustasi?
      Ikävä
      130
      1276
    6. Vihjelista

Kerro joku vihje, jos vielä kinostaa enemmän kuin kiviä 🪨🪵 ja haluat yhteydenottoa 👇
      Ikävä
      109
      1211
    7. Onko kaivattusi

Kuuma?
      Ikävä
      64
      1016
    8. Poliisi tutkii Ähtärin salaiset asiat!

Ylen uutisen mukaan tuntematon määrä Ähtärin poliitikkoja pääsee mukaan esitutkintaan ja mahdollisesti syyteharkintaan.
      Ähtäri
      65
      983
    9. Mitä haluaisit sanoa

Kaivatullesi NYT Part ll. Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.
      Ikävä
      70
      977
    10. Vasemmisto osoittaa mieltä Berliinissä - Miksi?

Eikös siellä ollut juuri demokraattisesti järjestetyt vaalit jossa kansa on sanonut mielipiteensä ja KAIKKIA on kuultu t
      Maailman menoa
      206
      976
    Aihe