Eastern Economic Forum on tulevalla viikolla

exeeeeed

vuoden 2018 kokous jossa maailman johtavimmat valtiot
tapaavat 6000 edustajineen Vladivostokissa?
EU on ainoa joka ei ole edustettuna?
Kysymys tulee ilmeisesti olemaan luonnon varoihin
investointi ja niiden hallitseminen hinta politiikalla?
EU lla ei niitä pahasti ole joten EU lla ei ole vaikeuksia
niiden suhteen?

16

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lykkäät-pötyä

      Kyseessä on lähinnä Venäjän propagnadatilaisuus.

    • älyäläjätä

      Lykkäät- pötyä ei ilmeisesti käsitä mistä on kysymys.
      Siellä Forumilla päätetään EU kohtalosta.
      Sijoittajat sijoittavat varansa sinne missä tuotto on suurin.
      Poliittinen EU pakko hallituksineen ei heitä enää kiinnosta.
      EU alamäki on päättynyt vastamäen jyrkkään seinään.
      Tervetuloa takaisin EEC.

      • Taas-naurattaa

        Älyn-jättämä kisailee ykköstyperyksen tittelistä keskenään.

        Mikään Venäjän propagoima talouskonferenssi ei päätä EU:sta.
        Sen voivat tehdä vain jäsenvaltiot peruskirjan mukaisesti..


      • Miksi vastaat eri nimimerkillä kuni millä aloituksen kirjoitit?


      • Taas-naurattaa

        Älyn-jättämä kuvittelee, ettei älyttömyyttä tunnisteta, jos vaihtaa nikkiä.


    • Hailputler

      Putistan siellä vaan kerjää investointeja. Venäläiset rikkaat ovat jo siirtäneet ryöstämänsä omaisuuden turvaan länteen eikä muualla innostuta taantuvasta ja surkeasti johdetusta epävakaasta maasta.

    • älyäläjätä

      Siellä se tehtiin Helsinkissä sopimus Trumpin ja Putinin välillä
      että raaka aineiden hinnat nostetaan niin korkeiksi että
      saksan teollisuus kuolee omaan politiikkaansa.
      Joten kohta alkaa se pettuleivän syönti Eunukille.

      • Taas-naurattaa

        Älyn-jättämällä on siis yksinään tiedossa sopimus, jota ei ole tehty.

        Trump ja Putin eivät määrää raaka-aineiden hinnoista, vaan kysyntä ja tarjonta maailman markkinoilla. Sen taas ratkaisevat yritykset ja viime kädessä kuluttajat.


      • älyäläjätä
        Taas-naurattaa kirjoitti:

        Älyn-jättämällä on siis yksinään tiedossa sopimus, jota ei ole tehty.

        Trump ja Putin eivät määrää raaka-aineiden hinnoista, vaan kysyntä ja tarjonta maailman markkinoilla. Sen taas ratkaisevat yritykset ja viime kädessä kuluttajat.

        Kyllä se kohta nähdään paljonko EU politiikka
        on vastus Suurvaltioiden rahan tukemaa
        reaali taloudellista toimintaa vastaan.
        Siinä EU politrukin sääret heilahtaa mennessääån
        omaan kaivamaansa kuoppaan.


      • Taas-naurattaa

        EU on nimenomaan taloudellinen suurvalta.Jäsenmaiden yhteenlaskettu BKT taitaa olla maailman suurin. Saksa yksin on viidenneksi suurin kansantalous.


      • EiHelvetti
        Taas-naurattaa kirjoitti:

        EU on nimenomaan taloudellinen suurvalta.Jäsenmaiden yhteenlaskettu BKT taitaa olla maailman suurin. Saksa yksin on viidenneksi suurin kansantalous.

        Aivan niin. Venäjä on alueellinen sotilaallinen suurvalta, mutta mikään globaali mahtitekijä Venäjä ei ole. Neuvostoliittoa ei enää ole. Sotilaallisesti maailma on vielä vallan yksinapainen USA:n dominoidessa maailman meriä ja mantereita. Kiinan sotilaallinen kyky ja vaikutusvalta kasvavat eikä Venäjällä tai kohta kellään ole taloudellisia ja teknisiä resursseja pysyä sen vauhdissa.

        EU ei sapeleita kalistele tai voimillaan pullistele. Taloudellisesti Venäjä on EU:n, USA:n ja Kiinan rinnalla kääpiösarjaa - Italian kokoluokkaa. EU:sta on tulossa mailmantalouden kiistaton johtaja. Historiallinen kauppasopimus Japanin kanssa saanee piakkoin jatkoa Intian kanssa solmitusta sopimuksesta. Vahva talous pyörittää maailmaa ja edustaa todellista valtaa.


    • Miksi " Älyäläjätä " kirjoitti näin:

      "raaka aineiden hinnat nostetaan niin korkeiksi että
      saksan teollisuus kuolee omaan politiikkaansa.
      Joten kohta alkaa se pettuleivän syönti Eunukille. "

      Mistä maasta sä kirjoittelet ? Pietarista vai ?

    • Taas-naurattaa

      Vladivostokissa on kyse Venäjän Kauko-Idän luonnonvarojen markkinoinnista.
      Älyn-jättämä ei sitäkään ymmärrä.
      EU:lle asia ei kuulu millään tavalla, mutta jäsenmaat voivat tietenkin lähettää edustajiaan, jos katsovat aiheelliseksi.

    • älyäläjätä

      Eihän tässä muusta olekaan kysymys kuin maailman
      laajuisen luonnonvarojen kartellista.
      Mitä tulee tapahtumaan siitä ilmoitetaan myöhemmin.
      On vaikea ostaa mitään kartellista kilpailu hintaan.
      Oikeastaan taitaa olla aika säästää tulevien polvien tarpeisiin?
      Siihen kartelliin loppuu se luonnonvarojen tuhlaus.

    • älyäläjätä

      Trump on jo aloittanut tulli sodan ja suuremman tullin
      laitto raaka aineille aiheuttaa suurimman taloudellisen
      kustannuksen valmiiseen myytävään tuotteeseen.
      60 maata virallisesti ja tietysti havaintojen tekijät muista
      maista osallistuu Eastern Economic Foorumiin.
      Muun muassa Kiina,Japani.England,Kanada ja
      Saksa Eunukki Nazien kotimaa.

      • Taas-naurattaa

        Älyn-jättämä: "Eihän tässä muusta olekaan kysymys kuin maailman
        laajuisen luonnonvarojen kartellista."

        Sellainen on mahdottomuus jo kilpailusyistä. Venäjällä on vaikeuksia saada raaka-aineitaan myydyksi.

        Trump määräilee kyllä lisätulleja, mutta muut vastaavat samalla tavalla.

        EU:n alueella valmistettaviin tuotteisiin ei sellainen vaikuta.Muutenkin vaikutus arvioidaan vähäiseksi.

        Venäjän Kauko-Idän raaka-aineiden markkinointi kiinnostaa, ketä kiinnostaa. Jokainen EU-maa voi osallistua niin halutessaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe