kimppapelaamisesta

6

526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näytöillä?

      Saa mullekin lahjoittaa rahaa, jotka mä lahjoitan veikkaukselle eteenpäin. Jos suuret rahat teen niin annan sitten korkojen kanssa rahat takaisin. Ja kuka pelaa pitkävetoa porukalla????

    • R.T

      Niin.Aikamoinen järjestelyhän siihen vaaditaan,jos toisilleen tuntemattomat ihmiset päättää kimpassa pelata.Myös tietynlaiset erimielisyydet pelikelpoisten kohteiden haravoinnissa saattaa tulla kyseeseen,etenkin,jos pelaajat ovat "urallaan" eri tasolla,ja käyttävät eri menetelmiä.Ja hirvittävästi sähköposti/puhelin liikennettä noiden erimielisyyksien johdosta olisi tiedossa.

      Kertokaapa valveutuneet peli ihmiset,mikä olisi ainut looginen syy pelata kiinteäkertoimista(esim pitkäveto)vedonlyöntiä kimpassa?Koska simppelisti ajateltunahan on sama laittaako yksin 2 euroa kohteelle,vai kaksin 4 euroa kohteelle,tulos olisi päätä kohti sama.Itselleni tulee yksi ainut perusteltavissa oleva syy kimppapeliin.En tiedä sitten kompensoiko se hyötynä kaikki erimielisyyksistä ja ajankulusta koituvat haitat?

      • "järkevä"

        kimppa pitkävetoon olisi pelata suurta järjestelmää euron panoksella(jos panos suurempi voi laittaa yksinkin). Esim 8 kohteen järjestelmä, johon kaikkiin kaksi merkkiä maksaisi 256e. Kannattavuus on asia erikseen.


      • R.T
        "järkevä" kirjoitti:

        kimppa pitkävetoon olisi pelata suurta järjestelmää euron panoksella(jos panos suurempi voi laittaa yksinkin). Esim 8 kohteen järjestelmä, johon kaikkiin kaksi merkkiä maksaisi 256e. Kannattavuus on asia erikseen.

        Mitä hyötyä?
        Ainut laskennallinen hyöty kiinteäkertoimisessa kimppapelissä on saada kasaan suurempi kassa,ja pelata laskennallisesti "oikealla" panostuksella.Kassan "katkeaminen" olisi euromääräisesti kauempana,kuin yksinpelatessa.Tosin,mikäli pelataan laskennallisella prosenttiosuudella kassasta,tulee yhden vedon prosentuaaliseksi osuudeksi kassasta aina yhtä suuri osuus (esim 1% kassasta),oli kassa sitten kuinka suuri tahansa.Eli oikeastaan kimppapelistä ei ole mitään hyötyä...


      • 1/10
        R.T kirjoitti:

        Mitä hyötyä?
        Ainut laskennallinen hyöty kiinteäkertoimisessa kimppapelissä on saada kasaan suurempi kassa,ja pelata laskennallisesti "oikealla" panostuksella.Kassan "katkeaminen" olisi euromääräisesti kauempana,kuin yksinpelatessa.Tosin,mikäli pelataan laskennallisella prosenttiosuudella kassasta,tulee yhden vedon prosentuaaliseksi osuudeksi kassasta aina yhtä suuri osuus (esim 1% kassasta),oli kassa sitten kuinka suuri tahansa.Eli oikeastaan kimppapelistä ei ole mitään hyötyä...

        Jos sitä monivetokimppaa koitettas koota.Kymmenen ekaks ilmoittautunutta mukaan.Sijoitus esim. 20-50 e/peli!


      • R.T
        1/10 kirjoitti:

        Jos sitä monivetokimppaa koitettas koota.Kymmenen ekaks ilmoittautunutta mukaan.Sijoitus esim. 20-50 e/peli!

        Ei minua itseasiassa kiinnosta kimppapelaaminen tällä hetkellä pätkääkään.Tuttujen kesken käteiskassalla ehkä,mutta ei muuten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe