Onko niitä muilla myynnissä kuin Volvo Pentalla ja onko kukaan asentanut sellaista?
Kumitiivistepesä akselivetosiin
9
469
Vastaukset
Kysy Mepratuotteelta.
- käytössäni
Radice
- volvontutti
Itselläni on se käsitys, ettei V-P itse valmista akselitiivisteitä vaan myy Radicen tuottamia. Jos veneeseen aikoo laittaa "Volvon tutin", pitää katsoa paitsi akselin myös vannasputken mittojen sopivuus. Kun itse harkitsin Radicen akselitiivistettä, huomasin että 30 mm akseliin tarkoitettujen tiivisteiden läpimitat veneeni vannasputkeen olivat liian pieniä. Edellisessä veneessäni oli 35 mm akseli ja siihen löytyi oikean kokoinen "tutti".
- HiukanOmituinenViesti
volvontutti kirjoitti:
Itselläni on se käsitys, ettei V-P itse valmista akselitiivisteitä vaan myy Radicen tuottamia. Jos veneeseen aikoo laittaa "Volvon tutin", pitää katsoa paitsi akselin myös vannasputken mittojen sopivuus. Kun itse harkitsin Radicen akselitiivistettä, huomasin että 30 mm akseliin tarkoitettujen tiivisteiden läpimitat veneeni vannasputkeen olivat liian pieniä. Edellisessä veneessäni oli 35 mm akseli ja siihen löytyi oikean kokoinen "tutti".
Tähh ???
- käytössäni
Ne akselin että vannasputken mitat olis syytä mitata muutenkin, ei kai nuo koot aina ole samat suhteessa toisiinsa. Veneakselisto Sipoossa myy Radicen tutteja.
- Ariel371
Jos teet tuon vaihdon, muista keväällä veteenlaskun yhteydessä päästää ilmat pois systeemistä. Muuten se ei kestä kauaakaan ehjänä.
Palikan takuu on vain 500 tuntia ja sekin kai vain jos valtuutettu asennusliike on työn tehnyt.
Itselläni oli valinnan paikka kesällä kun 2500 tunnin jälkeen taliboksi alkoi vuotamaan liikaa.
Päädyin boksin nauhojen uusintaan tuon Volvon systeemin sijasta koska luotan siihen ja se ei petä kerrasta.
Valintaan vaikuttaa toki myös se, mihin vuotanut merivesi päätyy, pääseekö se pilssiin vai jääkö öljypohjan alle ruostuttamaan sitä.
Öljypohja ainakin Yanmarissa ruostuu puhki jos se on jatkuvasti kontaktissa meriveteen.- käytössäni
Radicen tuttiin laitetaan kiinni ilmaletku, tuttia ei ilmata. Kerran vuodessa vain lisätään tutin mukana tulevaa vaseliinia läpän alla olevaan aukkoon.
- SVBnTutti
käytössäni kirjoitti:
Radicen tuttiin laitetaan kiinni ilmaletku, tuttia ei ilmata. Kerran vuodessa vain lisätään tutin mukana tulevaa vaseliinia läpän alla olevaan aukkoon.
SVBllä on myös Volvon kanssa yhteensopiva tutti ja siinä on myös se ilmaletku. Ilmaletku kannattaa laittaa ylös ja sellaiseen paikkaan josta se saa sylkäistä hieman. Minulla ainakin sylkäisee joskus kun pakittaa reilummin.
- jlhvjhvhjlgyg
On muillakin ja olen asentanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736