On todella kiihottavaa pukea vanhanaikainen vaaleanpunainen naisten trikookerrasto ja runkata niihin monta kertaa..
Trikookerrasto
8
267
Vastaukset
- Transmom
Nimimerkki Kokoliivit kaipaili naisten trikookerrastoja. Olen samaa mieltä, että ne nykyisiä naruasuja seksikkäämpiä. Kun löytyisi vielä sellaisia, joissa lahkeisakin resorin sijasta kuminauhat. Myös muut materiaalit kävisivät, pääasia kuitenkin pöksyjen malli, lahkeet polviin, tai ainakin melkein. Kauppojen sisäänostajat, herätys!
Todellakin sellaiset pöksyt missä kuminauha lahkeiden suussa. Puhumattakaan vaaleanpunaisista raappahousuista missä lahkeen suissa kuminauha .. kiihottaa pelkkä ajatuskin.. vielä napakat kokoliivit päälle.niin ....uuuh
- Transmom
Ihanat vaaleanpunaiset raappahousut paksua, sisäpuolelta nukattua trikoota. Vieläkö niitä mahtaisi jostakin saada! Tukevat liivit leveillä sukkanauhoilla ja paksuhkot sukat. Kelpaisi olla mummon.
Löysin kirppikseltä sellaiset raappahousut koko oli 46, eli minulle kuin tehdyt, En malttanut pitkälle ajaa,kun oli pakko pukea ne jalkaan, ja voi sitä kiimaa...
Otatko yhteyttä sähköpostilla,,kun samat asiat meitä kiinnostaa
- Yhtä-hyvin
Miksi et sinä kirjoita minun sähköpostiin?
- Transmom
Kuinka se tapahtuisi! Onnistuisiko laittaa Ilmoitus suomi24-sivulle. Kiinnostaisi jatkaa juttua esim. s-Postin kautta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2796202Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651989- 1801770
- 1191241
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141205Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181611111Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71096Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41991RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49961Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288952