On todella kiihottavaa pukea vanhanaikainen vaaleanpunainen naisten trikookerrasto ja runkata niihin monta kertaa..
Trikookerrasto
8
270
Vastaukset
- Transmom
Nimimerkki Kokoliivit kaipaili naisten trikookerrastoja. Olen samaa mieltä, että ne nykyisiä naruasuja seksikkäämpiä. Kun löytyisi vielä sellaisia, joissa lahkeisakin resorin sijasta kuminauhat. Myös muut materiaalit kävisivät, pääasia kuitenkin pöksyjen malli, lahkeet polviin, tai ainakin melkein. Kauppojen sisäänostajat, herätys!
Todellakin sellaiset pöksyt missä kuminauha lahkeiden suussa. Puhumattakaan vaaleanpunaisista raappahousuista missä lahkeen suissa kuminauha .. kiihottaa pelkkä ajatuskin.. vielä napakat kokoliivit päälle.niin ....uuuh
- Transmom
Ihanat vaaleanpunaiset raappahousut paksua, sisäpuolelta nukattua trikoota. Vieläkö niitä mahtaisi jostakin saada! Tukevat liivit leveillä sukkanauhoilla ja paksuhkot sukat. Kelpaisi olla mummon.
Löysin kirppikseltä sellaiset raappahousut koko oli 46, eli minulle kuin tehdyt, En malttanut pitkälle ajaa,kun oli pakko pukea ne jalkaan, ja voi sitä kiimaa...
Otatko yhteyttä sähköpostilla,,kun samat asiat meitä kiinnostaa
- Yhtä-hyvin
Miksi et sinä kirjoita minun sähköpostiin?
- Transmom
Kuinka se tapahtuisi! Onnistuisiko laittaa Ilmoitus suomi24-sivulle. Kiinnostaisi jatkaa juttua esim. s-Postin kautta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 96855
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53797Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764