skoda octavia -16 autossa mot näyttö pystyykö itse nollaamaan huoltonäytön kun auto "ilkkuu" tarkastushuolto
huoltoilmaisin
7
217
Vastaukset
- Vhyk
Pystyy
- ihanPimeääTouhua
Takuun ja tuotevastuun takia auto kannattaa huollattaa/tarkistuttaa. Miksi ostaa uusi tai uudehko auto jos siitä ei halua huolehtia kunnolla?
- Sarkasmi.sakari
Kuka Skodaa huoltaisi? Mätä jo tehtaan linjalta tullessaan ja vikoja täynnä muutenkin. Hetki ajoa ja paaliin.
Sarkasmi.sakari kirjoitti:
Kuka Skodaa huoltaisi? Mätä jo tehtaan linjalta tullessaan ja vikoja täynnä muutenkin. Hetki ajoa ja paaliin.
Alan liikkeet huoltavat sujuvasti ja vikkelästi. Kokeilin tänään.
- Sarkasmi.sakari
PidänNopeastaToiminnasta kirjoitti:
Alan liikkeet huoltavat sujuvasti ja vikkelästi. Kokeilin tänään.
Hah hah... Kyllä jorman raha kelpaa. Nopeasti vievät loputkin, mikä Santanderin kuukausierän yli sulle jää.
"Huoltavat" Skodaa. Viikon paras tähän mennessä. Hei nyt vähän järkeä peliin, miksi kierrätysvalmista Skodaa huollettaisiin? - rahat_kotimaahan
Sarkasmi.sakari kirjoitti:
Hah hah... Kyllä jorman raha kelpaa. Nopeasti vievät loputkin, mikä Santanderin kuukausierän yli sulle jää.
"Huoltavat" Skodaa. Viikon paras tähän mennessä. Hei nyt vähän järkeä peliin, miksi kierrätysvalmista Skodaa huollettaisiin?Kuka runkkari nyt Santanderin asiakas haluaisi olla???
- tatajutsdaitutaa
Holisti-trolli jauhaa askaa ja sakari jauhaa askaa. Mutta silloinhan kaikki on kohdallaan. Mitäpä muuta virkaa tällä palstalla voisi ollakaan kuin jaskan jauhaminen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399