aloe veera geeli

mistä?

Tietääkö kukaan mistä tota aloe veera geeliä saisi? Ja onko positiivisia kokemuksia kellään? Olen vain kuullut että se parantaisi ihoa.

8

6146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pmmp

Sitä saa ainakin HomCare-jälleenmyyjiltä.

Tälläistä tietoa löytyy kyseisestä geelistä: "sisältää tiivistetyssä muodossa Aloe Vera-kasvin aineosien lisäksi muita hoitavia raaka-aineita, mm.ihoa kosteuttavia luonnollisia glyseriinejä. Aloe Gel on puhdas, rasvaton ja riittoisa hoitoaine erilaisiin iho- ja lihasongelmiin..."

Kyseistä geeliä käyttävät niin urheilijat, kuntoilijat, vanhukset, aikuiset kuin lapsetkin. Tuote käy päästä varpaisiin mitä erilaisimpiin iho-ongelmiin. Hyviä kokemuksia on esim. pienten palovammojen parantamisessa.

Geelistä voit kysellä vaikkapa HomCare Finland Oy:stä puh.nro 09-224 8910. He osaavat varmaan kertoa kuka on esim. jälleenmyyjä omalla paikkakunnallasi.

• tuulikki

Aloella on hoidettu jo kauan iho-ongelmia.
      Aloe-tuotteista tutuin on varmaankin geelivoide, mutta on myös toisia aloetuotteita, joita käytetään erilaisissa ihon ongelmatapauksissa.
      Minulla on lähipiirissäni useampikin tuttu, joita eri aloetuotteet ovat auttaneet valtavasti.

Olen itse aloetuotteiden jälleenmyyjä ja ne muutokset, joita kasvojeni ihossa on tapahtunut lähimmän 3 kk aikana, ovat saaneet useimmat ystävistäni myös kokeilemaan näitä tuotteita.
      Muun muassa kosmetologini ryhtyi käyttämään tuotteita sekä työssään että perheessään nähtyään minkä muutoksen tuotteet olivat saaneet aikaan ihossani.
      Minulla on 19-vuotias poika, joka toimii parempana mainoksena kuin mikään muu aloen tehosta aknen hoidossa. Ainakin hänen ystävänsä ovat ilmeisen vaikuttuneita erilaisten iho -ongelmiensa hoitamisesta aloetuotteilla.

Jos sinulla on todella ongelmaiho ja haluat koittaa sen hoitamista aloella, niin suosittelen että otat yhteyttä joko suoraan Aloe-kosmetoloogiini ( en tiedä muita jotka hoitavat aloella) tai kirjoita minulle. Autan sinua eteenpäin. Sähköpostiosoitteeni:[email protected]

Huom! En painosta ketään ostamaan edustamiani Aloetuotteita. Voin neuvoa sinulle mitä tuotteita sinun kannattaisi kokeilla ja mikäli itse haluat kokeilla niitä, sinulla on 3kk täydellinen palautusoikeus.

• kokenut

minun vanhemmat ja sukulaiset niitä myy - olen sattumoisin kattonu pienen ikäni ku ne toheltaa niiden geelien,rasvojen,puikkojen,juomien jne... kyllä ne on auttanu mulle itelle ainaski. aknea mulla ei oo mutta aloe propolista suosittelisin - se maksaa 25€ tuubi - kirjottele jos haluat tuotteita ja hyvään hintaan!

• mistä?

Kiva että löytyy positiivisia kokemuksia...Yks tuttu on kanssa tällasten kaikkien "ihmeaineiden" =) välittäjä ja huomasin just että se myös sais tällasta aloe veera mehua. Onkohan se yhtä hyvä? Siinä kyllä puhutaan, että auttaa estämään stressiä ja sisältää pitkäkestoista energiaa antavia hiilihydraatteja yms. mutta ihosta ei puhuta mitään. Mutta eikö se kumminkin samaa ainetta periaatteessa ole? Oisin kyllä innokas kokeilemaan, koska mä en oikein tykkää noista hormoneihin vaikuttavista lääkekuureista kun ei ne oikein sovi mulle.

• kokeileva
        mistä? kirjoitti:

Kiva että löytyy positiivisia kokemuksia...Yks tuttu on kanssa tällasten kaikkien "ihmeaineiden" =) välittäjä ja huomasin just että se myös sais tällasta aloe veera mehua. Onkohan se yhtä hyvä? Siinä kyllä puhutaan, että auttaa estämään stressiä ja sisältää pitkäkestoista energiaa antavia hiilihydraatteja yms. mutta ihosta ei puhuta mitään. Mutta eikö se kumminkin samaa ainetta periaatteessa ole? Oisin kyllä innokas kokeilemaan, koska mä en oikein tykkää noista hormoneihin vaikuttavista lääkekuureista kun ei ne oikein sovi mulle.

Aloe vera tuotteita myy monet "firmat". HomCare myy sellaisia jossa on vain vähän aloe veraa ja suurin osa muita aineita. Alkuperäinen kysyjä tarkoittenee kai aloe vera mehua jota voi juoda. Sitä on kolmea eri sorttia, tavallista sekä karpalolla höystettyä ja persikalla höystettyä. Persikkajuoma on juuri iholle hyväksi, itse olen noin kuukausi sitten aloittanut juomaan sitä. Meidän naapurissa on jälleenmyyjä, mutta niitä on varmaan ympäri suomea, en tiedä missäpäin kysyjä asuu.

• 17v

Mulla on jonkun verran tota finniongelmaa ja ihotautilääkäri sanoi, että paras keino puhdistaa iho on esin Humektanilla, eli perusvoiteella jossa on paljon vettä. Sitä käytetään kuin mitä tahansa kasvovettä ja omalla kohdallani on auttanut paremmin. Niin siis ennen käytin juuri Aloe Vera geeliä ja se tuntui vain tukkivan ihon huokoset. Tietysti nää asiat on aina yksilökohtaisia suurimmaksi osaksi mutta kerroin nyt kuitenkin.

• tyyti

Myös luontaistuotekaupat myy aloe vera geelejä. Kannattaa kysellä niistä, jos ei kotimyyjiä ole lähistöllä. Tosin myös esim body shopilla on aloe pitoisia aineita ja ainakin ns. "after sun" rasva muistaakseni, jossa on aloe veraa. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että ainakin palaneelle iholle aloe vera geeli tekee todella hyvää. Poltin pari vuotta sitten selkäni auringossa oikein kunnolla ja geeli helpotti todella paljon oloa, sen jälkeen olen käyttänyt sitä melko usein hiukan mihin tahansa ärtyneelle iholle :)

• .....

nykyään aloe veraa on vähän joka paikassa, ja akneen ei Todellakaan tepsi "aloe vera-pitoiset" aineet! käyttäkää täyttä aloe veraa!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6444
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3863
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3240
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      374
      1761
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1408
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1340
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1003
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      976
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      900
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      879
    Aihe