KOLMAS SIJA EI OLE VOITTO. Koska Ruotsissa ollaan niin maahanmuuttomyönteisiä, Suomi voi oitis palauttaa Ruotsin lahjoittamat yli 30000 matua takaisin. Saakoon Ruotsin talous tämänkin piristysruiskeen Suomelta vielä aiemman menestyksen päälle. Kärvistellään me suomalaiset köyhyydessä ilman rikastuttavia matuja yksikulttuurisessa Suomessa.
Ruotsissa kaikki hyvin. Matutus jatkukoon.
5
217
Vastaukset
- qåaäzm
Niin. Ruotsi ei vieläkään ota opikseen. Milloinkohan ottaa? Sitten ehkä kun eräs uskonto alkaa jahdata vääräuskoisia tosissaan.
Kolmas sija niin kieroissa vaaleissa on hyvä saavutus. Ruotsia se ei kuitenkaan pelasta. Toivotaan Suomen ja suomalaisten tekevän ajoissa oikeat ratkaisut. Tässä maahanmuutossa ei tarvitse ottaa nyt mallia sveduista :D
- VeiVei
Malmöössä meni taas kolme autoa yöllä Rosengårdissa
https://www.sydsvenskan.se/2018-09-12/tre-bilar-skadade-i-brand
Malmöön poliisi pyytää apua autopalojen lopettamiseksi.
https://24malmo.se/bilbranderna-drabbar-allt-fler-polisen-soker-vittnen_5f47e3f5
Det ger stora ekonomiska förluster och negativa effekter på vardagslivet. Nu behöver polisen hjälp med att stoppa bilbränderna. - Ruotsidemokraatit
Ruotsidemokraatit eivät edes ole mitään öyhöjä, vaan iloista, ystävällistä ja suvaitsevaa porukkaa. He eivät halua, että Ruotsi menettää keskustelevan, avoimen ja suvaitsevan yhteiskuntamallinsa. Ruotsissa ei heidän miekestään tarvitse polttaa autoja, tapella uskonnoista tai suuttua, jos omaa elämänkatsomusta kritisoidaan.
Jotkut taas ajattelevat Ruotsissakin, että monikulttuurisuuden sijaan maassa on parempi olla selkeät erilliset ryhmät, joilla on omat asuinalueensa ja kulttuurinsa. Näin ajattelevat haluavat ottaa maahan loputtoman paljon väkeä eri maista, sillä hehän vain päätyvät asumaan omiin rinnakkaistodellisuuksiinsa Ruotsissakin. Virheellisesti he puhuvat tässäkin tapauksessa monikulttuurisuudesta, vaikka kyseessä on vain yhteiskunnan pirstaloituminen ja tuloerojen kasvattaminen. - suvasuvampisuvain
minä toivon että maahamnuutto jatkuu ruotsissa ja suomessa. saadaanpahan sitten oikein kunnon vaalivoitto kun maahanmuuttajat raiskaa ja rosvoaa kaiken. suvakki ei ymmärrä ennen kuin tapahtuu
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654