Tunteilla leikkiää
mä en kaipaa
22
527
Vastaukset
- satumaa_
osuu ja ouppoo
https://www.youtube.com/watch?v=RBumgq5yVrA - JätäSinä
Muut ihmiset rauhaan ja keskity hankkimaan itselles ja varsinkin niille sun kersoille elämä!
- satumaa_
mulla ei ole lapsia
- satumaa_
kenenkään tunteita ei saa käyttää omaksi hyödykseen
- millätavoin
joku on leikkinyt sinun tunteillasi? Oletko itse käyttänyt jonkun tunteita koskaan hyväksi esim. ottamalla seksiä vastaan joltain sinusta tykkäävältä, mutta josta et itse niinkään piittaa.
- satumaa_
mua ei vois vähempää kiinostaa irto tai seksi suhteet ne ei johda yhtään mihinkään
- muttahaluatko
kuitenki seksiä suhteessa, vai pelkkää platonista suhdetta?
- satumaa_
riipuu voiko toiseen luottaa 100%
- satumaa_
se että olen antannut pakkit ihmiselle koska en halua rikkoa kenenkään sydäntä
- satumaa_
mä en päästä ihmisiä lähelle joihin en voi luotaa
- muttaeihän
ihmiseen voi luottaa, jos ei tunne. Jos ei päästä ketään lähelle, niin ei voi oppia ketään tuntemaan. Ei tietty pidä luottaa sinisilmäisesti kehenkään.
- satumaa_
senpä vuoksi testaan onko toinen kaiken luottamuksen arvoinen
- satumaa_
itse näin sut vapaa ajalla paarissa toisen kanssa olin jo sillon varma että sua ei kiinosta joten lopettin yhteyden pidon sen vuoksi
- satumaa_
jos haistan palaneen käryy nostan kytkintä
niin se vaan on että luottamus pitää vain itse ansaita omalla toiminnalaan
turha jäkeenpäin itkee jos itse mokaa kaiken kauniin
- suosittelenlämpimäisesti
Peililles on hyvä puhua tää tsemppipuhe.
- no_huh_huh
leikkiää vai leikkijää?
Et tainnut kaivata koulun äikäntuntejakaan?aikuiset on vielä pahempia leikkiöitä jos on useampi ihminen kieroksessa se on kaukana rakkaudesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.3510634- 425622
- 435173
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033911- 483628
- 133563
- 313076
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise832959- 452728
- 562633