Ehtiikö kaupunginjohtaja tekemään "oikeita" töitään, kun tuntuu liitävän kissanristiäisistä toiseen? Edellinen kaupunginjohtaja kuulemma linnoittautui toimistoonsa, mutta nykyistä ei siellä kuulemma jurikaan näy 😆
Kaupunginjohtaja edustaa.
22
2669
Vastaukset
- ralliperuna
Linda linda ,koita nyt saada eres nuo liikennevalot toimimaan tai sammuttaa ne lopullisesti.
Ei teille elämäntapavalittajille kelpaa mikään. Syökää paskaa!
- Hastalavista
O-ou, onko Seppo ihastunut...? Mutta toisaalta tässä haiskahtaa myös vähän tämä klassinen "pata kattilaa soimaa" paradoksi 🤣
- Tälpalstalla
on kaikki kaupunginjohtajat olleet kusitolppina, ketään ei ole kehuttu. Ranta-Kakaksi haukuttu menestyi Salossa ja tutkii nyt kittilän sotkuja, Kuja-Lipasti teki töitä ahkerasti, Leinonen on uudistusmielinen, Isojoella teki hyvin hommansa.
- Näinon
Kuja-Lipsahti vaan lipsutti kieltä oikeiksi katsmilleen tahoille.. Eläkevirka hänelle.
- Liikamaa
Samaa miettiny mm sivistysjohtajasta. Kerkiääkö lainkaan tekemään töitä, kun jatkuvasti on hakemas muualle töihin? Tai jos kerkiääki, niin onko yhtään kiinnostusta, kun kerta työpaikkaa olis halukas vaihtamaan.
- Ooooh
Aaahhh
- jokuhässäkkä
Koskaa ei kohi, jos ei kivi kengäs niin seisoo, menisitte jo itteenne, saatanan tunarit.
- Kana_Murvaton
Linda ja Eija... aa että... AA ETTÄ!
- Hastalavista
Taitaa olla tulevalla viikolla Lindan kovin paikka Kauhajoella, kun joutuu tiedotustilaisuudessa ilmoittamaan madonluvut kaupungin työntekijöille. Säästöjä, säästöjä - Ja antakaa mun arvat, ylimmät pallit ei heilu, vaan ulos potkitaan matalapalkkaisimmat työntekijät. No, talouttahan Linda on tullut korjaamaan eli kuherruskuukausi on ohi.
- Nokkoset
Jos kerravviälä tsempattais, katteltais yhdessä kylmää totuutta silmään. Ja sittev vaan me'noks.
- vaakatasan
Edellinen joht. ei kerennyt minnekään, nyt sekin aika pitää ottaa kiinni.
- afsasfasffasasf
Tällainen teennäinen "positiivisuus" on kyllä vähän etovaa.
- Ennustajaukko
Lindalla käy aika vähiin, seuraava lama tulossa eikä tanttoja ole irtisanottu. Kauhajoki muuttuu eläkeläiseten ja mustalaisten resevaatiksi jossa ei mitään enään tapahdu .
- Ninnuka
Miksi Kauhajoella on paljon / liikaa romaneja
- uunoeemeli
Ninnuka kirjoitti:
Miksi Kauhajoella on paljon / liikaa romaneja
siksi kun mikään muu kunta ei lykkää niille rahaa
- Tuotamiähistuumasimma
Ninnuka kirjoitti:
Miksi Kauhajoella on paljon / liikaa romaneja
Pussihousuus kulukoo erestaa. Pultukki lepatteloo.
- Korkeatkorot
Velat muuttuu saataviksi ja vetelehtijöille monoa
- hienohomma
Lindalta hienoja koreja, ottelutauolla, kolmoseen ei voimat riittäneet tai heittotekniikka oli väärä.
- Fkfkfkfk
Kauhajoki on nykysin kuollut mesta....kävin tässä pikkujouöuaikaan paikallisissa kierroksella ja pubit oli puolityhjiä.........asiakaskunnasta suurin osa oli romaneja..
- Kaaleetsielläsuntäällä
Ja niistä ei raha asiat parane🙂.
- huoltosuhde---
Kaaleetsielläsuntäällä kirjoitti:
Ja niistä ei raha asiat parane🙂.
Huoltosuhde heikkenee rahaa vain menee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2291913- 831173
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112998- 83984
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111753
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92699Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante121671- 22647