Kaupunginjohtaja edustaa.

Diagnoosi

Ehtiikö kaupunginjohtaja tekemään "oikeita" töitään, kun tuntuu liitävän kissanristiäisistä toiseen? Edellinen kaupunginjohtaja kuulemma linnoittautui toimistoonsa, mutta nykyistä ei siellä kuulemma jurikaan näy 😆

22

2669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ralliperuna

      Linda linda ,koita nyt saada eres nuo liikennevalot toimimaan tai sammuttaa ne lopullisesti.

    • Ei teille elämäntapavalittajille kelpaa mikään. Syökää paskaa!

      • Hastalavista

        O-ou, onko Seppo ihastunut...? Mutta toisaalta tässä haiskahtaa myös vähän tämä klassinen "pata kattilaa soimaa" paradoksi 🤣


    • Tälpalstalla

      on kaikki kaupunginjohtajat olleet kusitolppina, ketään ei ole kehuttu. Ranta-Kakaksi haukuttu menestyi Salossa ja tutkii nyt kittilän sotkuja, Kuja-Lipasti teki töitä ahkerasti, Leinonen on uudistusmielinen, Isojoella teki hyvin hommansa.

      • Näinon

        Kuja-Lipsahti vaan lipsutti kieltä oikeiksi katsmilleen tahoille.. Eläkevirka hänelle.


    • Liikamaa

      Samaa miettiny mm sivistysjohtajasta. Kerkiääkö lainkaan tekemään töitä, kun jatkuvasti on hakemas muualle töihin? Tai jos kerkiääki, niin onko yhtään kiinnostusta, kun kerta työpaikkaa olis halukas vaihtamaan.

    • Ooooh

      Aaahhh

    • jokuhässäkkä

      Koskaa ei kohi, jos ei kivi kengäs niin seisoo, menisitte jo itteenne, saatanan tunarit.

      • Kana_Murvaton

        Linda ja Eija... aa että... AA ETTÄ!


    • Hastalavista

      Taitaa olla tulevalla viikolla Lindan kovin paikka Kauhajoella, kun joutuu tiedotustilaisuudessa ilmoittamaan madonluvut kaupungin työntekijöille. Säästöjä, säästöjä - Ja antakaa mun arvat, ylimmät pallit ei heilu, vaan ulos potkitaan matalapalkkaisimmat työntekijät. No, talouttahan Linda on tullut korjaamaan eli kuherruskuukausi on ohi.

    • Nokkoset

      Jos kerravviälä tsempattais, katteltais yhdessä kylmää totuutta silmään. Ja sittev vaan me'noks.

    • vaakatasan

      Edellinen joht. ei kerennyt minnekään, nyt sekin aika pitää ottaa kiinni.

    • afsasfasffasasf

      Tällainen teennäinen "positiivisuus" on kyllä vähän etovaa.

    • Ennustajaukko

      Lindalla käy aika vähiin, seuraava lama tulossa eikä tanttoja ole irtisanottu. Kauhajoki muuttuu eläkeläiseten ja mustalaisten resevaatiksi jossa ei mitään enään tapahdu .

      • Ninnuka

        Miksi Kauhajoella on paljon / liikaa romaneja


      • uunoeemeli
        Ninnuka kirjoitti:

        Miksi Kauhajoella on paljon / liikaa romaneja

        siksi kun mikään muu kunta ei lykkää niille rahaa


      • Tuotamiähistuumasimma
        Ninnuka kirjoitti:

        Miksi Kauhajoella on paljon / liikaa romaneja

        Pussihousuus kulukoo erestaa. Pultukki lepatteloo.


    • Korkeatkorot

      Velat muuttuu saataviksi ja vetelehtijöille monoa

    • hienohomma

      Lindalta hienoja koreja, ottelutauolla, kolmoseen ei voimat riittäneet tai heittotekniikka oli väärä.

    • Fkfkfkfk

      Kauhajoki on nykysin kuollut mesta....kävin tässä pikkujouöuaikaan paikallisissa kierroksella ja pubit oli puolityhjiä.........asiakaskunnasta suurin osa oli romaneja..

      • Kaaleetsielläsuntäällä

        Ja niistä ei raha asiat parane🙂.


      • huoltosuhde---
        Kaaleetsielläsuntäällä kirjoitti:

        Ja niistä ei raha asiat parane🙂.

        Huoltosuhde heikkenee rahaa vain menee


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      229
      1913
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      83
      1173
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      998
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      83
      984
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      837
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      753
    8. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      92
      699
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      121
      671
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      22
      647
    Aihe