Sanotaan Raamatussa yhdelle seurakunnista ja kehotetaan uskollisuuteen kuolemaan asti.
10 päivää eli?
10 päivää?
10 viikkoa
10kk
10 vuotta
10vuosiviikkoa
10vuosikymmentä?
10vuosisataa?
Ahdinkonne kestää 10 päivää
3
62
Vastaukset 3
Eikö tuo ole selvää tekstiä, että kymmenen päivää? Mitä sitä enemmän vääntelemään. Eikö Raamatun kirjaimellinen teksti ole enää mitään?
- tosiaankin
Usein Raamatun ennustuksissa päivä tarkoittaa vuotta.
Se merkitsee siis että Smyrnan seurakunnan vaino kesti kymmenen vuotta.
Ilm.2:10. Älä pelkää sitä, mitä tulet kärsimään. Katso, perkele on heittävä muutamia teistä vankeuteen, että teidät pantaisiin koetukselle, ja teidän on oltava ahdistuksessa kymmenen päivää. Ole uskollinen kuolemaan asti, niin minä annan sinulle elämän kruunun.
Jotkut ovat löytäneet selityksen jostain alkuaikojen vainoista, jotka ovat olleet kymmenen vuotta, mutta en muista paremmin. tosiaankin kirjoitti:
Usein Raamatun ennustuksissa päivä tarkoittaa vuotta.
Se merkitsee siis että Smyrnan seurakunnan vaino kesti kymmenen vuotta.
Ilm.2:10. Älä pelkää sitä, mitä tulet kärsimään. Katso, perkele on heittävä muutamia teistä vankeuteen, että teidät pantaisiin koetukselle, ja teidän on oltava ahdistuksessa kymmenen päivää. Ole uskollinen kuolemaan asti, niin minä annan sinulle elämän kruunun.
Jotkut ovat löytäneet selityksen jostain alkuaikojen vainoista, jotka ovat olleet kymmenen vuotta, mutta en muista paremmin.Raamattu on aika kiero. Kaikki tarkoittaa jotain muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971557
- 1171296
- 1681143
- 721106
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä457988Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta
Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.85902Salassapito ja kunnan hommat
Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h16859- 113828
Milloin mies aloitetaan
Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.39709En enää mies ikävöi sinua niin paljon
Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik59673