Miksi ei puhuta rehellisesti mikä mitäkin käytännössä tarkoittaa.... ?
Onhan se kissa nostettava pöydälle ja onhan se kuitenkin käytävä läpi
mitä mitkäkin toimet tarkoittaa... Jokainen yritys tekee näin.
Jos kerran puhutaan EU erosta tai Natosta tai Liittovaltiosta ym ym.
Onhan se kerrottava mitä tarkoittaa EU ero mikäli muut maat ei eroa.
Eihän voi puhua pask*** ja läpiä päähän ilman kertomatta edes mistä
puhutaan ja mitä se tarkoittaa taloudellisesti. Sitten pitää sanoa, että
on vain aate ja kuutamo ja pilvilinna ja autuus ei mitään taloutta ja ei
mitään ulkomaalaista ja on sulkeutuneisuus. Jos joku tällaista haluaa,
niin pitää tuoda se selvästi esille. Älä puhu jos et tiedä mistä puhut.
Natosta puhuttaessa on tuotava selville, että se käytännössä tarkoittaa
ase ja materiaalihankintoja yhdysvaltalaisilta yrityksiltä. On myös
selvä, että Macronin ajamat nopean toiminnan joukot ovat pois Natolta.
Ei ole mitään suurta operatiivista sotaa edes tulossa ja ei ole olemassa
mitään senkaltaisia jännitteitä missään. Ne sellaiset on hölyn pölyjä.
EU:n Liittovaltio on joka tapauksessa euroopan unionin lopputulos.
Poliittiset tahot ja yritykset ja etsivät pää märkänä erilaisia vaihtoehtoja
saada markkinoita itselleen ja toki verotus ja työvoiman kustannukset ja
materiaalit ja kuljetukset on laskentapöydällä. Sekin on ihan turha puhua
sitä asiaa, että ei tulisi liittovaltiota. Yritysten ja rahoitusten ja pankkien
kuviot on kuitenkin myös tätä päivää ja ei niistä ole enään mitään paluuta.
Maailman pienenee koko ajan tiedon ja taidon ja tehokkuuden vuoksi ja
sanoit tai pompit sinä vaikka miten nationalistina, se ei auta. Miksi
yleensä joku ei tätä tajua, vai ei tarkoituksella halua tajuta ? Ymmärrän
vähä-älyiset. Älkää antako tämän sana " globalisaatio " häiritä, vaikka se
onkin sivistyssana.
On ihan turha puhua mistäkin luvuista ja prosenttiluvuista, joistakin jos
suomi ei olisi ollut EU jäsen ja on EU jäsen. Ei sellaista matemaatikkoa ole
olemassa joka voisi myös kuvitella erilaiset markkinatilanteet. USA:n
bruttokansantuote ja talous nousee hetkellisesti velalla. Jos asetetaan
tuontitulleja, niin silloin joku toinen saa markkinoita ja pörssi ennakoi.
Mutta samaan aikaan joku toinen toimiala joutuu ottamaan velkaa, koska
vastapakotteet on asetettu toisaalle. USA:n talous on vuoden verran
plussalla. Mutta miten seuraava vuosi ? ( Se on keinulauta )
Liittovaltio tulee, halusitte tai ette. EU ero veisi talouden ja toisi vielä
pahemman tilanteen, kuin kukaan edes osaa odottaa. Venäjä, Britannia
ja USA pääsisi ryöstämään euroopan ihmisiä kansoja ja kulttuurteita ja
valtioita ja rotuja. Britannia toki nyt joutuu ryöstön ja hyväksikäytön
kohteeksi Brexitin myötä taloudellisesti. Kaikki voimakkaat taloudet
perustuu omavaraisuuteen ja hallittuun yhtenäiseen teollisuuteen ja
rahoitusjärjestelmään. Omavaraisuusaste pitää olla korkea ja se on
esim. suomessa alle 5 %, joten siitä voi alkaa repimään.
Miksi asioista puhuta rehellisesti mikä mitäkin
2
240
Vastaukset
Käytännössä voidaan sanoa suomessa, että jos joku puhuu EU eroa
taloudellisin perustein, niin se on Tyhmä, yksinkertainen, vajaa-älyinen
ym ym... Se joka tällaista tulee sinulle sanomaan viisaudessa, niin huomaa
se valehtelee ja silloin se valehtelee sinulle paljon muutakin...
Minä kerron Teille esimerkin:
Jos menet ostamaan 2 omenaa puutarhurilta, niin paljonko omenat maksaa ?
Jos menet ostamaan 1000 omenaa puutarhurilta, niin paljonko yksi omena
maksaa ?
Se on sama asia, myös toisinpäin. Kun sinä myyt 2 tuotetta, niin paljonko sinun
pitää saada tuotteesta, että sä saat siitä omat pois.
Kun sinä myyt 1000 tuotetta, niin paljonko sinun pitää saada yhdestä tuotteesta,
että saat siitä omat pois.
Tilanne ei muutu yhtään miksikään ja tämä kaupallinen asetelma on aina stabiili.
Oli siinä ussr tai eu tai UK tai USA ym ym. Mutta se on taas toinen juttu, että
pystytkö sinä myymään ja jakelemaan niitä 1000 kappaletta tai kannattaako
sinun ostaa niitä 1000 kappaletta.
Kumoa tämä väite ja sitten voidaan vaikka " lentää " pois EU:sta ja vaikka mennä
persemä*** pois eu:sta tai vaikka Käsillä kävellä pois EU:sta. Eli tämä asetelma
ei katoa mihinkään ja se on ja pysyy. Tämä sama on Briteillä edessä ja tämä sama
on kaikilla USA:lla ja Venäjällä ja Kiinalla ja kaikilla edessä.
Huomaa tämä on vertauskuva.Miksi EU-vihaajissa ei ole viisaita eikä osaavia ?
Miksi EU-vihaajat ja väyryset ja persu-kommunistit on kaikki yksinkertaisia
ja resusissa vaatteissa ja thmän ja yksinkertaisen näköisiä myös ?
Kuvia voi katsoa youtybesta .... ?
Käykää suomen mensan sivulla itse toteamassa sama.
Silloin vältytään tyhmiltä keskusteluilta, kun tiedätte, että ette mahdollisesti
osaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592