Vaikuttaako tähän intohimon määrä, tai esim. vaimon halukkuuden määrä, että missä asennossa haluat sekstailla? Musta on ihaninta tulla kunnolla pannuksi päältä, mielellään samalla kertaa myös kontilleen takaa päin... (ja jos laihdun ihan kunnolla niin edestä päin seinää vasten)....
Vastaukset 2
- Fantasiaaa
Takaa oli tänään parasta.muija nojas pöytää vasten ja siitä lasti sisään.panetti kun katselin muijan tiukka peppuista kaveria.
Vaikuttaa. Annan kyllä naiselle ohjat jos hän on innokas olemaan "johtajana". En pelkää seksin loppuvan kesken minun takia. Itse olen mielläni päällä tai takana, oman huippuni saavutan juuri noissa asennoissa, edellyttäen että nainen tyytyväinen;)
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361830- 76630
- 50615
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei115534