Vaikuttaako tähän intohimon määrä, tai esim. vaimon halukkuuden määrä, että missä asennossa haluat sekstailla? Musta on ihaninta tulla kunnolla pannuksi päältä, mielellään samalla kertaa myös kontilleen takaa päin... (ja jos laihdun ihan kunnolla niin edestä päin seinää vasten)....
Mies milloin haluat panna päältä?
Nainen7777
2
514
Vastaukset
- Fantasiaaa
Takaa oli tänään parasta.muija nojas pöytää vasten ja siitä lasti sisään.panetti kun katselin muijan tiukka peppuista kaveria.
Vaikuttaa. Annan kyllä naiselle ohjat jos hän on innokas olemaan "johtajana". En pelkää seksin loppuvan kesken minun takia. Itse olen mielläni päällä tai takana, oman huippuni saavutan juuri noissa asennoissa, edellyttäen että nainen tyytyväinen;)
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542398
- 622292
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p151790- 621602
- 521562
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41915Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit111837Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118787Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33758- 40713