Vanhempi nainen

44panomies

Oon jonkin aikaa tapaillut seksin merkeissä vanhempaa naista yli 60v.sängyssä hän on tosi aktiivinen ja tahtoo kolmekin kertaa peräkkäin.orgasmia hän ei saa panemalla vaan nuolemalla tosi pitkään.onko niin että vanhana paikat ei ole enää niin herkät.ite kyllä laukean eka kerran tosi helposti vaikka naisella hiukan väljähkö onkin eikä niin kosteakaan

34

4519

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 44panomies

      Vinkkejä miten saisin tän upean vanhan naisen laukeamaan panon aikana.mielestäni kalunikin on hyvän kokoinen.eilen nuolin todella pitkään spermaista pillua.sormetin ja imin klitorista niin lopulta mamma sai todella rajuna.

      • Kikkeliskok

        Pyydä häntä hyväilemään omalla sormellaan samalla klitorista. Sitten välillä, kun olet itse lähellä laueta, niin keskeytä yhdyntä ja anna hänelle suuseksiä jonkin aikaa. Kun oma tulemisesi on siirtynyt vähän kauemmas, niin jatka yhdyntää. Toista tarvittaessa.


      • 44panomiese
        Kikkeliskok kirjoitti:

        Pyydä häntä hyväilemään omalla sormellaan samalla klitorista. Sitten välillä, kun olet itse lähellä laueta, niin keskeytä yhdyntä ja anna hänelle suuseksiä jonkin aikaa. Kun oma tulemisesi on siirtynyt vähän kauemmas, niin jatka yhdyntää. Toista tarvittaessa.

        Kikkeliskok.tämä toimii.koitettiin ja mummo sai mahtavan orgasmin pannessa.tuntu ihan kalussa miten vittu puristui sitä vasten.mahtavaa


      • Kikkeliskok

        Eikö olekin hieno tunne! Hyvä että oli vinkistä apua :-)


    • experience

      vanhempi nainen on parempi sängysä kuin nuorempi.

    • Kokeiles

      Sormeile klitorista tai vibralla saman aikaan.

    • nainenkuinviini

      Minäkin haluaisin tavata vanhemman naisen kanssa seksin merkeissä! Onko jo vierähtänyt liian kauan, kun sait viimeksi tuntea seksin ihanuuden? Olen aina halunnut tavata sinunlaisen, joka tietää ja tuntee, mitä haluaa, muttei kuitenkaan saavuta lopullista nautintoa.
      kirjoita minulle: [email protected]

    • 44panomies

      Täytynee testata myös värisevää tekokalua.vois ehkä olla iso kokoinen niin mummo sais kunnolla täytettä.mukavasti saa kondomilla kestävyyttä lisää.oletteko huomanneet saman

      • Pikkukullinen

        Päinvastoin. Kortsua kanssa tulee aina nopeammin. Johtuisko siitä että sen kanssa loppuu luisto nopeammin vaikka nainen olisi alkuun tosi kostea.


      • 44panomiesd
        Pikkukullinen kirjoitti:

        Päinvastoin. Kortsua kanssa tulee aina nopeammin. Johtuisko siitä että sen kanssa loppuu luisto nopeammin vaikka nainen olisi alkuun tosi kostea.

        Itellä päin vastoin,ei tule millään kun kortsulla panee.saa nähdä montako kumia jäljellä kun mummo viikonlopun kylpylässä.


      • 44panomies

        Nyt päässyt nuorimies painamaan.kiimainen mutta ei mikään iso munainen


    • 44panomies

      Nyt hankittu värisevä tekokalu.panon aikana kiihottava hieroa sillä klittaa ja mummo saa todella helpolla rajuja orgasmeja.mahtuu myös pilluun oman kaluni kanssa ja tuntuu kalussa hyvältä.sehän jatkaa vaikka olen jo laskenut spermat sisään.oon myös ottanut sitä suuhun

    • Pikkukullinen

      Olihan se uusi kokemus. Kovasti tekis mieli

    • kivaolisi

      Olen itse saamasa 70 v naista, varovaisesti pitää tutustua jos halua päästä :)

      • 44panomies

        Kivaolisi joko oot päässy paneen 70v naista.ite aamulla purin paineet mummon pilluun.pika pano takaa.muutama työntö ja siemenet sisällä


      • kivaolisi

        Oliko minkäikäinen mummo?


      • 44panomies
        kivaolisi kirjoitti:

        Oliko minkäikäinen mummo?

        64v nuorekas.


    • Pikkukullinen

      Mistä niitä mummoja löytää?

    • kivaolisi

      Kyllä me 70 v kanssa viellä tehän, koska ei muita ole ollut , hän on 4v ollut leski

      • 44panomies

        Ootko päässy koittamaan 70v pillua.


    • kivaolisi

      Soitin äsken , täytyy ensin tavata, kovastihaluaisin koittaa ;)

      • 44panomies

        Taitaapi olla halukas mummo jos vuosiin ei ole saanut aitoa kullia.


      • kivaolisi

        Mitä jos rakkaus vie minut hänen sisälle, ja siemenet syvälle :)


      • 44panomies
        kivaolisi kirjoitti:

        Mitä jos rakkaus vie minut hänen sisälle, ja siemenet syvälle :)

        Spermat syvälle vanhaan pilluun.ottaakohan mummo suuhun


      • kivaolisi

        Voisin harrastaa 69, se oli kaunista


      • 44panomies
        kivaolisi kirjoitti:

        Voisin harrastaa 69, se oli kaunista

        Sain aamulla suihin oton mummolta.se teki hyvää.siemenet lähti paineella suuhun


    • kivaolisi

      Asut mummom lähellä? kun pääset häntä tapamaan usein!

      • 44panomies

        Lähellä asun.muutaman kerran viikossa nähdää panon merkeissä.


    • Over70

      Minulla on ollut pitkään sala suhde nyt 78 v ”mummon” kanssa. Alkoi kun hän oli 72. Itse olen nyt 52 v. Aivan upeeaa seksiä. Olemme päässeet viettämään mökki lomia yhdessä sillä syyllä että lähden auttamaan häntä korjausjutuisssa. Olemme kokeilleet kaikkea sängyssä ja sen ulkopuolella.. Tapaamme n 2-3 kertaa kuukaudessa joko ihan vaan pika panon merkeissä tai parin tunnin sessioihin yleensä hänen luonaan. Hänen mies on ollut jo monta vuotta hoitolaitoksessa. Suosittelen kaikille vanhempaa naista.

      • 44panomies

        Tapailen kans 64v mummoa muutaman kerran viikossa.monesti vaan pikapano yleensä takaa siemenet sisään.sitten on pidempiä sessioita joissa mummokin saa nautinnon.tätä mummoa aina välillä panee muutkin.viimeks 35 kundi oli pannut.


    • kivaolisi

      Missä kaupungissa kyseinen mummo?

      • 44panomies

        Pikku kaupunki.miten etenee 70v mummon kanssa


      • kivaolisi

        Ainakin ei anna helpolla, tuskin kiinnostaa 11 v. nuorempi


    • kivaolisi

      Taitaa loppua

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1614
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1462
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      53
      1365
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1318
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1275
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe