Yhdyselämän lopunpelko ja abortti

NuorikkoI-salmi

Onko kukaan muu tehnyt aborttia sen takia että on pelännyt "yhteyselämän" huonontumista? Tai loppumista? Siis mieheni ei hyväksy sitä. Mitä lääkäri sanoi kun pyysitte abortia sen takia? Vai oliko miehenne mukana. Miehelleni ne "hommat" on niin tärkeitä että hän ei tykkää jos siihen tulee häiriötä eikä saa kun haluaa jotain. Mieheni on sanonut mulle että oksentaa kun näkee ison mahan joka paksunaolevilla. Ettei voi sietää sitä. Ja sitten on iho löysänä ja arpinen ja "se" pilalla että meille ei sitten lapsia tule vaikka itse haluaisin. Lapset haittaisi liikaa mieheni elämää. Ei voisi tehdä "sitä". Lääkäri sanoi vaan että kaikkea sitä saa kuulla kun mieheni oli mukana kun haimme aborttia ja mieheni puhui puolestani. Mieheni sanoi että laki on sellainen että miehen mielipide on otettava huomioon. Minä en oikein tunne lakia, meillä ei ole kirjoja ja mieheni valvoo että en käy sivuilla mitä hän ei hyväksy. Mieheni selitti asian lääkärin vastaanotolla niin hyvin että lääkäri suostui heti aborttiin. Tämä rv 11 elokuun alussa. Meni v ielä kaavintaan kun lääkkeellä ei heti onnistunutkaan. Sekin suututti mieheni kun tuli taukoa ja teki ne "puuhat" liika kipeää. Sitten oli pakko suostua "siihen" liika aikaisin koska mieheni halusi ja sain siitä kovan kuumeen jälkitulehduksen ja olen nyt antibioottikuurilla. Mieheni toivoi että olisi lapsettomuus seurauksena. Hän ei hyväksy ehkäisyä. Se vie jännityksen.Mutta nyt minulla on kuukautiset myöhässä ja pelkään että olen jälleen raskaana. Mitä teen ettei mieheni vain suuttuisi liikaa? Rakastan miestäni. Saako abortin heti perään kun yksi on tehty? Mieheni on 62 ja minä 18. Siunausta lukijoille!

6

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohhoijjjaaaa

      Aina vaan surkeempia trollin provoja ;-D Ei kukaan voi olla noin vietävissä oleva tahdoton pässi jonkun m * lqvistin talutusnuorassa.

      • Pakko sanoa, että nauratti. :D Koko aborttiasia on karnevalisoitu kyllä aika tehokkaasti juuri fanaatikkojen ansiosta. Mutta osassa päin maailmaa ihan tottakin, että tässäkin on vakava puolensa.


    • Kunhan_dumputan

      Aloittaja on Oikea Nainen. Ostan sinulle valtavan ruusukimpun kun näemme. Kyllä me konservatiivikristityt arvostamme ja kunnioitamme Oikeaa Naista joka rakastaa Oikeaa Miestään.
      🌹🌹🌹

    • Oikea.Mies

      Siunausta Oikealle Naiselle. Aloittajalle. VAltava ruusukimppu jos joskus tapaamme.

      • Anonyymi

        Oikea Nainen tekee kuten mies haluaa. Se on raamatussakin että mies on naisen pää. Naisen ei sovi ajatella liika vaikeita pienillä aivoillaan eikä tehdä päätöksiä miehen puolesta. Oikean Naisen aivoja ei ole kehitetty siihen. Ja ruusukimppu täältäkin jos joskus tapaamme. Vaikka minulla ei ole rahaa kukkiin niin virtuaalisesti. Jeesus maksaa vuokrasi ja ruokasi. 🌼🌷


    • Anonyymi

      Tällaisia aloituksia on sitten ilo lukea. Ihanaa kun on vielä oikeita naisia jotka ajattelee miehen parasta eikä itseään. 💋

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      89
      4194
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4102
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      609
      3914
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      20
      2725
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2475
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2074
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2072
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      190
      1950
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1609
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1422
    Aihe