Jos epäilet

Syvemmälle

että välitinkö koskaan oikeasti..ihan todellista kemiaa se oli ja herätit sellaisia tunteita, joiden olemassaolosta en osannut haaveilla. En sitä koskaan tule unohtamaan. En sinua. Sinä itse etäännyit ja pakenit. En halunnut häiritä tilaasi ja tuottaa lisää häpeää sinulle. Avasit monia lukkoja, siitä olen kiitollinen. Joskus ajattelin että en osaa elää ilman sinua. Kyllä minä osaan, mutta mukana pysyt silti 💛

89

5163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täältä_vain

      niin , sellaista se välillä on

    • Eietääntynytjapaennut

      Tämä osui ja kosketti.
      Ei varmaankaan minulle.
      Moni asia ei ole oikein ja moni asia niinkuin sen toivoisin olevan.

      Ja trollille: aika hieno! Hyvin oivallettu.

    • 333

      Tuskinpa minulle koska hän se oli joka pakeni.

      • Enääenpakenisi

        Ja sinä et anna anteeksi etkä mahdollisuutta selittää..hyviä öitä.
        Koitetaan selvittää vielä tää juttu...sopiiko


      • 333
        Enääenpakenisi kirjoitti:

        Ja sinä et anna anteeksi etkä mahdollisuutta selittää..hyviä öitä.
        Koitetaan selvittää vielä tää juttu...sopiiko

        Annan kyllä mahdollisuuksia mutta luulisi sinunkin tietävän missä selvittää ne.


    • Enääenpakenisi

      Olen edelleen olemassa ja sinua varten, jos vain niin haluat❤

      • niinvaikeauskoa

        En millään voi uskoa, että olisit minua varten. Ei ole minkäänlaista merkkiä siitä näkynyt.


      • niinvaikeauskoa

        Vaikka siis juuri sitä haluaisin enemmän kuin mitään muuta.


      • Enääenpakenisi

        Nyt meidän pitäis tavata ja jutella rauhassa jossakin ihan keskenämme❤


      • niinvaikeauskoa
        Enääenpakenisi kirjoitti:

        Nyt meidän pitäis tavata ja jutella rauhassa jossakin ihan keskenämme❤

        Niin pitäisi. On pitänyt jo pitkään.


    • Elluhalloyb

      Mut et ikinä kysynyt....et puhunut...
      En kelvannut....
      Vain pyörit ympärillä...👁👁😀😳👅

      • oiskosnäin

        Ehkä hän odotti sinultta merkkiä, lupaa...
        että näyttäisit hyvin selkeästi vihreää valoa.


    • Uffe

      Tsööt tsööt YLE tue tiet tiet tiptop

    • Öljyäölsöls

      Su8l7n suolinainen

    • voikovieläkorjata

      Minä luulen, että meillä tuli yhdessä kohdassa paha väärinymmärrys, jota ei ollut mahdollisuutta korjata ja sen jälkeen on vain paettu. Ja ikävöity.. Tämä on m-n.

      • Mäoonsun

        Osui ja upposi. Yritän kääntää kaiken vitsailun ja hymyn taakse jotta olisi kummallakin helpompaa.


      • Tämä viesti täsmää täysin minun ja hänen tilanteeseen. Toivon enemmän kuin mitään, että asian voi vielä korjata. Ja ainakin minun puolestani sen voi. Tai sitten ikävöin loppuelämäni.


      • voikovieläkorjata
        Haluaisintietää kirjoitti:

        Tämä viesti täsmää täysin minun ja hänen tilanteeseen. Toivon enemmän kuin mitään, että asian voi vielä korjata. Ja ainakin minun puolestani sen voi. Tai sitten ikävöin loppuelämäni.

        Tuota minäkin toivoisin. Kovin hyvin nuo sinunkin juttusi osuvat minun tilanteeseeni.


      • voikovieläkorjata kirjoitti:

        Tuota minäkin toivoisin. Kovin hyvin nuo sinunkin juttusi osuvat minun tilanteeseeni.

        Mitenhän saisimme asian korjattua? Niin, että kumpikin uskaltaisi luottaa siihen, että toinenkin haluaa..? Välillä tuntuu, etten osaa sanoa mitään. Olisi niin paljon sanottavaa, mutta en tiedä, mitä sanoa. On sellainen olo, että haluaisin vain tulla luoksesi ja jäädä siihen ikuisiksi ajoiksi. Onko sinulla ehdotuksia, miten voisimme korjata asian ja päästä tästä eteenpäin, jos sinäkin haluat niin?


      • voikovieläkorjata
        Haluaisintietää kirjoitti:

        Mitenhän saisimme asian korjattua? Niin, että kumpikin uskaltaisi luottaa siihen, että toinenkin haluaa..? Välillä tuntuu, etten osaa sanoa mitään. Olisi niin paljon sanottavaa, mutta en tiedä, mitä sanoa. On sellainen olo, että haluaisin vain tulla luoksesi ja jäädä siihen ikuisiksi ajoiksi. Onko sinulla ehdotuksia, miten voisimme korjata asian ja päästä tästä eteenpäin, jos sinäkin haluat niin?

        Tuo ikuisiksi ajoiksi sopisi hyvin. Siltä minustakin tuntuu. Mutta ei minulla ole tuohon asioiden korjaamiseen vastausta. Jos tietäisin, että toinen ajattelee noin niin kuin sinä niin kyllä minä ottaisin mielelläni yhteyttä. Mutta minusta on tuntunut, että tämä ei ole ollut minusta kiinni oikein missään vaiheessa. En voi tehdä oikein mitään. Paitsi ikävöidä..


      • voikovieläkorjata kirjoitti:

        Tuo ikuisiksi ajoiksi sopisi hyvin. Siltä minustakin tuntuu. Mutta ei minulla ole tuohon asioiden korjaamiseen vastausta. Jos tietäisin, että toinen ajattelee noin niin kuin sinä niin kyllä minä ottaisin mielelläni yhteyttä. Mutta minusta on tuntunut, että tämä ei ole ollut minusta kiinni oikein missään vaiheessa. En voi tehdä oikein mitään. Paitsi ikävöidä..

        Minustakin tuntuu ihan samalta, että tämä ei ole ollut missään vaiheessa minusta kiinni ja etten siksi ole oikein voinut tehdä mitään. Siksi olen vain odottanut, toivonut, ikävöinyt ja itkenyt. Mutta entä jos kumpikin meistä nyt luulee niin, vaikka kumpikin haluaisi oikeasti olla toisen luona?


      • Ainakin omasta puolestani voin sanoa, etten ole missään vaiheessa epäröinyt hetkeäkään tunteitani häneen, vaan päinvastoin, olen ollut sataprosenttisen varma siitä, että haluaisin elää loppuelämäni hänen kanssaan. Enemmänkin olen miettinyt sitä, mitäköhän hän ajattelee siitä, että olen niin varma tunteistani..? Jos saisin päättää ja valita vapaasti, niin ottaisimme toisiamme kädestä kiinni heti huomenna (tai vaikka jo tänään, jos vielä ehtisi) ja eläisimme koko loppuelämämme yhdessä.


      • voikovieläkorjata
        Haluaisintietää kirjoitti:

        Ainakin omasta puolestani voin sanoa, etten ole missään vaiheessa epäröinyt hetkeäkään tunteitani häneen, vaan päinvastoin, olen ollut sataprosenttisen varma siitä, että haluaisin elää loppuelämäni hänen kanssaan. Enemmänkin olen miettinyt sitä, mitäköhän hän ajattelee siitä, että olen niin varma tunteistani..? Jos saisin päättää ja valita vapaasti, niin ottaisimme toisiamme kädestä kiinni heti huomenna (tai vaikka jo tänään, jos vielä ehtisi) ja eläisimme koko loppuelämämme yhdessä.

        Mukavaahan tuo olisi. Oletko osoittanut tai kertonut niistä tunteista hänelle? Minulla on tietynlainen käsitys meidän väleistämme ja se ei ole tuollainen. Se varmaan liittyy siihen väärinkäsitykseenkin, mistä tuli seurauksena tämä nykyinen tilanne. En tiedä mitä hän ajattelee. Kyllä minä haluaisin olla hänen kanssaan yhdessä. Olen miettinyt pitkään, että pitäisi kaikesta huolimatta ottaa häneen yhteyttä, mutta sitten tullut siihen tulokseen, että hän ei varmaan haluaisi sitä. En todellakaan tiedä miten tässä voisi edetä.


      • aikaennaltaarvattavaa

        Hmmm, mä kerron miten se menee. Ensin vähän epäröit että viitsiskös kertoo, toisaalta pitäis. Tunnin päästä oot vahvasti sitä mieltä, että tottakai kerrot ja aamun tunteina viimeistään huomenna aamupäivällä kerrot tänne meille, että ei tässä nyt enää kannata edetä, mutta harmillistahan se on. Ja hups, sadan viestin ketju on valmis.


      • voikovieläkorjata
        aikaennaltaarvattavaa kirjoitti:

        Hmmm, mä kerron miten se menee. Ensin vähän epäröit että viitsiskös kertoo, toisaalta pitäis. Tunnin päästä oot vahvasti sitä mieltä, että tottakai kerrot ja aamun tunteina viimeistään huomenna aamupäivällä kerrot tänne meille, että ei tässä nyt enää kannata edetä, mutta harmillistahan se on. Ja hups, sadan viestin ketju on valmis.

        No, ei ole minulta kovin montaa viestiä tässäkään ketjussa. Enkä ole tuuliviiri.


      • Olerohkea
        voikovieläkorjata kirjoitti:

        Mukavaahan tuo olisi. Oletko osoittanut tai kertonut niistä tunteista hänelle? Minulla on tietynlainen käsitys meidän väleistämme ja se ei ole tuollainen. Se varmaan liittyy siihen väärinkäsitykseenkin, mistä tuli seurauksena tämä nykyinen tilanne. En tiedä mitä hän ajattelee. Kyllä minä haluaisin olla hänen kanssaan yhdessä. Olen miettinyt pitkään, että pitäisi kaikesta huolimatta ottaa häneen yhteyttä, mutta sitten tullut siihen tulokseen, että hän ei varmaan haluaisi sitä. En todellakaan tiedä miten tässä voisi edetä.

        Mutta jospa hän kuitenkin odottaa sinulta yhteydenottoa? Menetätkö mitään jos yrität? Sitten tiedät.


      • oletanko
        Haluaisintietää kirjoitti:

        Mitenhän saisimme asian korjattua? Niin, että kumpikin uskaltaisi luottaa siihen, että toinenkin haluaa..? Välillä tuntuu, etten osaa sanoa mitään. Olisi niin paljon sanottavaa, mutta en tiedä, mitä sanoa. On sellainen olo, että haluaisin vain tulla luoksesi ja jäädä siihen ikuisiksi ajoiksi. Onko sinulla ehdotuksia, miten voisimme korjata asian ja päästä tästä eteenpäin, jos sinäkin haluat niin?

        haluaisin myös vastauksen miten saa mihen älystä pois sellaista mikä kuuluu suteeseen sängyssä, haluaisin mutta hän ei saa sitä pois mielestään olen selittänyt asian mutta se meni liiaksi mieleen ei voida olla sängyssä niin kuin pitäisi.


      • voikovieläkorjata kirjoitti:

        Mukavaahan tuo olisi. Oletko osoittanut tai kertonut niistä tunteista hänelle? Minulla on tietynlainen käsitys meidän väleistämme ja se ei ole tuollainen. Se varmaan liittyy siihen väärinkäsitykseenkin, mistä tuli seurauksena tämä nykyinen tilanne. En tiedä mitä hän ajattelee. Kyllä minä haluaisin olla hänen kanssaan yhdessä. Olen miettinyt pitkään, että pitäisi kaikesta huolimatta ottaa häneen yhteyttä, mutta sitten tullut siihen tulokseen, että hän ei varmaan haluaisi sitä. En todellakaan tiedä miten tässä voisi edetä.

        Olen kertonut hänelle, että olen ihastunut häneen. Mutta en tiedä, tietääkö hän, kuinka vahvasti häntä kohtaan tunnen. Luulen, että on mahdollista, ettei hän tiedä tai ainakaan ole varma näistä tunteistani ja ajatuksistani, joista olen tähänkin kirjoittanut. En tiedä, millainen käsitys hänellä tarkalleen ottaen on, mutta on hyvin mahdollista, että se on jotakin ihan muuta kuin tämä oikea totuus, josta olen tännekin kirjoittanut. Minä ainakin toivoisin yhteydenottoa häneltä. Minulle kelpaisi melkein millainen yhteydenotto tahansa. Pääasia olisi, että pääsisimme toistemme luo. Olen varma, että jos onnistuisimme ylittämään sen sillan, niin asiat etenisivät siitä helpommin. Kumpikin ehkä uskaltaisi näyttää omat aidot tunteensa ja luulen, että ne oikeat sanatkin löytyisivät sieltä sitten kyllä.


      • voikovieläkorjata
        Haluaisintietää kirjoitti:

        Olen kertonut hänelle, että olen ihastunut häneen. Mutta en tiedä, tietääkö hän, kuinka vahvasti häntä kohtaan tunnen. Luulen, että on mahdollista, ettei hän tiedä tai ainakaan ole varma näistä tunteistani ja ajatuksistani, joista olen tähänkin kirjoittanut. En tiedä, millainen käsitys hänellä tarkalleen ottaen on, mutta on hyvin mahdollista, että se on jotakin ihan muuta kuin tämä oikea totuus, josta olen tännekin kirjoittanut. Minä ainakin toivoisin yhteydenottoa häneltä. Minulle kelpaisi melkein millainen yhteydenotto tahansa. Pääasia olisi, että pääsisimme toistemme luo. Olen varma, että jos onnistuisimme ylittämään sen sillan, niin asiat etenisivät siitä helpommin. Kumpikin ehkä uskaltaisi näyttää omat aidot tunteensa ja luulen, että ne oikeat sanatkin löytyisivät sieltä sitten kyllä.

        Sama juttu minullakin. Minä olen kertonut, että olen ihastunut häneen. Siihen tämä koko juttu on vähän kariutunutkin. Muutenkin ajattelen ihan samalla tavalla kuin sinäkin.


      • voikovieläkorjata kirjoitti:

        Sama juttu minullakin. Minä olen kertonut, että olen ihastunut häneen. Siihen tämä koko juttu on vähän kariutunutkin. Muutenkin ajattelen ihan samalla tavalla kuin sinäkin.

        Onko sinulla toiveita tai ajatuksia siitä, miten voisimme ylittää tuon sillan, jotta pääsisimme toistemme luo?

        Minä olen ehkä jäänyt epätietoisuuteen siitä, mitä hän haluaa ja ajattelee meistä. En tiedä, onko hän vain ihastunut vai haluaisiko todella elää elämänsä kanssani. Se on ehkä yksi syy, miksi en ole oikein osannut toimia mitenkään järkevällä tavalla meidän eteen.


      • Onkohan niin, että kumpikin on yrittänyt ajatella niin paljon sitä, mitä toinen ajattelee, ettemme ole tajunneet, että ajattelemme ihan samalla tavalla? Ja että meillä on samanlaisia toiveita?

        Toivoisin niin, että löytäisimme jonkin tien toistemme luo.


      • voikovieläkorjata
        Haluaisintietää kirjoitti:

        Onkohan niin, että kumpikin on yrittänyt ajatella niin paljon sitä, mitä toinen ajattelee, ettemme ole tajunneet, että ajattelemme ihan samalla tavalla? Ja että meillä on samanlaisia toiveita?

        Toivoisin niin, että löytäisimme jonkin tien toistemme luo.

        Voi se varmaan olla niinkin.. Minusta tuntuu, että kun muutaman kerran yritin varovasti ylittää sitä siltaa niin vastassa oli stop-merkki ja kehotus u-käännökseen. Olen luonteeltani sellainen, että uskon aika helposti, että toinen ei ole kiinnostunut ja luovutan. Jos siis joku haluaa testata minua usealla torjunnalla varmaan pettyy. En minä häntä saa mielestäni, mutta olen aika neuvoton tämän suhteen. Mikä vaan kävisi minulle. Vaikka savumerkit, jos tietäisin, että hän on lähettänyt ne juuri minulle..


      • HaluanSenMiehen
        voikovieläkorjata kirjoitti:

        Voi se varmaan olla niinkin.. Minusta tuntuu, että kun muutaman kerran yritin varovasti ylittää sitä siltaa niin vastassa oli stop-merkki ja kehotus u-käännökseen. Olen luonteeltani sellainen, että uskon aika helposti, että toinen ei ole kiinnostunut ja luovutan. Jos siis joku haluaa testata minua usealla torjunnalla varmaan pettyy. En minä häntä saa mielestäni, mutta olen aika neuvoton tämän suhteen. Mikä vaan kävisi minulle. Vaikka savumerkit, jos tietäisin, että hän on lähettänyt ne juuri minulle..

        Kerro tunnisteet joista te vain tiedätte "voikovieläkorjata"


      • voikovieläkorjata
        HaluanSenMiehen kirjoitti:

        Kerro tunnisteet joista te vain tiedätte "voikovieläkorjata"

        Ne oikeastaan on tässäkin viestissä jos hän vielä muistaa..


      • sunnuntaita
        HaluanSenMiehen kirjoitti:

        Kerro tunnisteet joista te vain tiedätte "voikovieläkorjata"

        Olemme molemmat ikävöimässä täällä toisiamme ja aavistamme sen kyllä. Mutta kummankaan on liian vaikea tehdä asialle mitään, koska olemme päästäneet tilanteen tähän. Epävarmuus.


      • voikovieläkorjata kirjoitti:

        Voi se varmaan olla niinkin.. Minusta tuntuu, että kun muutaman kerran yritin varovasti ylittää sitä siltaa niin vastassa oli stop-merkki ja kehotus u-käännökseen. Olen luonteeltani sellainen, että uskon aika helposti, että toinen ei ole kiinnostunut ja luovutan. Jos siis joku haluaa testata minua usealla torjunnalla varmaan pettyy. En minä häntä saa mielestäni, mutta olen aika neuvoton tämän suhteen. Mikä vaan kävisi minulle. Vaikka savumerkit, jos tietäisin, että hän on lähettänyt ne juuri minulle..

        Minulla on ihan samanlaisia kokemuksia. Kun muutaman kerran yritin varovasti lähestyä häntä, tehdä asialle jotakin tai yritin näyttää, mitä tunnen häntä kohtaan, niin hänen reaktiostaan tuli sellainen olo, että hän jotenkin vältteli tai kiersi sen, alkoi ehkä nauraa. Lisäksi hän veti usein keskusteluun mukaan toisen naisen. Kaikki nämä merkit yhdessä antoivat sellaisen kuvan, ettei hän oikeasti halua mitään.

        En ainakaan tarkoituksella enkä varsinkaan tietoisesti tai omasta halustani ole viestinyt hänelle stop-merkkiä tai u-käännöksen tekemistä. Jos hänelle on tullut sellainen vaikutelma, niin se ei ole ollut tarkoitukseni. Päinvastoin, monta kertaa olen toivonut, että hän lähestyisi, mutta ehkä yliyrittäminen ja se, että yritän liikaa miettiä, miten pitäisi toimia, on saattanut johtaa vääriin viesteihin.

        Myös hänen tilanteensa on suuri(n) syy sille, miksi asiat ovat menneet niin kuin ne ovat menneet. Vaikea minkään on edetä onnellisten tähtien alla tällaisessa tilanteessa.


      • voikovieläkorjata kirjoitti:

        Ne oikeastaan on tässäkin viestissä jos hän vielä muistaa..

        Mietin pitkään, mitä oikein tarkoitit noilla tunnisteilla, että mikä sanoissasi tai nimimerkissäsi oikein liittyy ja mihin. Kunnes nyt yhtäkkiä tajusin, mihin viestissäsi ehkä viittaat.

        Kyllä minä muistan, tietysti. Ilman muistuttamistakin.


      • Haluaisintietää kirjoitti:

        Mietin pitkään, mitä oikein tarkoitit noilla tunnisteilla, että mikä sanoissasi tai nimimerkissäsi oikein liittyy ja mihin. Kunnes nyt yhtäkkiä tajusin, mihin viestissäsi ehkä viittaat.

        Kyllä minä muistan, tietysti. Ilman muistuttamistakin.

        On ollut ajatuksissani koko päivän ja itse asiassa koko viikon.


      • Haluaisintietää kirjoitti:

        Mietin pitkään, mitä oikein tarkoitit noilla tunnisteilla, että mikä sanoissasi tai nimimerkissäsi oikein liittyy ja mihin. Kunnes nyt yhtäkkiä tajusin, mihin viestissäsi ehkä viittaat.

        Kyllä minä muistan, tietysti. Ilman muistuttamistakin.

        Olisin vain halunnut herätä vierestäsi ja olla kanssasi tänäänkin, joten siksi erityisesti tämän osuessa kohdalle, on minulla aina hieman haikeaa. Anteeksi. :'( :') Ajatuksissani silti koko ajan.


      • ItseEstät
        Haluaisintietää kirjoitti:

        Olisin vain halunnut herätä vierestäsi ja olla kanssasi tänäänkin, joten siksi erityisesti tämän osuessa kohdalle, on minulla aina hieman haikeaa. Anteeksi. :'( :') Ajatuksissani silti koko ajan.

        Etköhän se sinä itse ole suurin este sille vierestä heräämiselle.


      • voikovieläkorjata
        Haluaisintietää kirjoitti:

        Mietin pitkään, mitä oikein tarkoitit noilla tunnisteilla, että mikä sanoissasi tai nimimerkissäsi oikein liittyy ja mihin. Kunnes nyt yhtäkkiä tajusin, mihin viestissäsi ehkä viittaat.

        Kyllä minä muistan, tietysti. Ilman muistuttamistakin.

        Mihin ajattelit tuon liittyvän? Yksi tietää oikean asiayhteyden..


      • voikovieläkorjata kirjoitti:

        Mihin ajattelit tuon liittyvän? Yksi tietää oikean asiayhteyden..

        Tuo viestin päivämäärä, liittyy häneen...


      • Okei, ei hän taida minusta välittää...


      • Ei liity aiheeseen mitenkään, mutta kirjoitanpahan kuitenkin, kun tavallaan välillisesti liittyy... Taidan ilmeisesti olla aika pahasti allerginen paprikalle. Ja mahdollisesti monelle muullekin, joista en vieläkään tiedä. Menen aina ihan sekavaksi mm. paprikaa syötyäni, väsähdän, en saa ajatuksiani kasaan, vaivun jonnekin ja saatan nukahtaa yhtäkkiä moneksi tunniksi. Enkä tajua asiaa ikinä itse siinä vaiheessa, kun tilanne on meneillään. Selviän aina ehkä juuri siitä, mitä olen milloinkin tekemässä, eikä asiaa siksi ehkä ulkopuoliset tajua, mutta asioiden kokonaiskuva hämärtyy minulta usein tuolloin. Kummasti kortisoni palauttaa minut taas ihan tavalliseksi itsekseni... :(


      • voikovieläkorjata
        Haluaisintietää kirjoitti:

        Okei, ei hän taida minusta välittää...

        Minä en ole se sinun hän vaikka meillä kovin paljon yhteistä onkin. Ehkä olisit saanutkin minulta erilaisia vastauksia kuin "häneltä".


      • voikovieläkorjata kirjoitti:

        Minä en ole se sinun hän vaikka meillä kovin paljon yhteistä onkin. Ehkä olisit saanutkin minulta erilaisia vastauksia kuin "häneltä".

        Tuo päivämääräjuttu ei siis täsmännyt? Tai et ymmärtänyt, mitä sillä tarkoitin? Oletko muuten nähnyt täällä sellaisen aloituksen, jossa kirjoitin hänelle viitaten hänen nimeensä? Mietin vain, täsmäsikö se tai oletko edes nähnyt sitä.

        Harmi, jos et ole hän. Olisin toivonut, että asioiden korjaaminen olisi ollut vielä mahdollista.


      • ItseEstät kirjoitti:

        Etköhän se sinä itse ole suurin este sille vierestä heräämiselle.

        Mitä tarkoitat tällä tarkalleen ottaen?


      • oikeestienymmärrä

        Ootko sä tosissas, joopa joo. Ulkopuoliset yrittää tehdä paria, yhdistelemällä jotain. Näkee jonkun kanssa, kuvittelee päälle omiaan ym. Joo, monet asiat täsmää, hyvä stalkkeri, paitsi että ko.ihmiset ei niistä tiedä. Mua kiinnostais tietää, miksi olet valinnut minut kiusattavaksi? Vaikka en näytäkään onnettomalta, olen hyväntahtoinen muille niin jostain olet päättänyt, että minä olen kiusaamisen arvoinen. Mutta en ymmärrä miksi. Elämäni ei ole helppoa, ei ole koskaan ollut. En silti pahemmin valita. Minussa ei ole mitään kadehdittavaakaan. Olen tuiki tavallinen, työtä tekevä ihminen ja ihan taviksen näköinen. Yritän vaan löytää ilon pienistäkin asioista. Miksi haluat satuttaa minua? Mikä on niin ärsyttävää. Onko liikaa vaadittu, että kuvittelisin jonkun pitävän minusta, ei se saa minua luulemaan itsestäni liikoja. Varmasti sinustakin joku pitää.


      • voikovieläkorjata
        Haluaisintietää kirjoitti:

        Tuo päivämääräjuttu ei siis täsmännyt? Tai et ymmärtänyt, mitä sillä tarkoitin? Oletko muuten nähnyt täällä sellaisen aloituksen, jossa kirjoitin hänelle viitaten hänen nimeensä? Mietin vain, täsmäsikö se tai oletko edes nähnyt sitä.

        Harmi, jos et ole hän. Olisin toivonut, että asioiden korjaaminen olisi ollut vielä mahdollista.

        Muistelin nähneeni jonkin nimeen viittaavan kirjoituksesi, mutta en ollut varma oliko se sinulta. Täällä on näitä nimimerkkejä aika paljon. Jos se on se nimi mitä muistelen niin ei osu. Mutta en muista missä ketjussa se mahtoi olla.

        Joo, tunniste ei liity päivämäärään.

        Minäkin toivoisin vielä joskus yhteyttä hänen kanssaan.


      • oikeestienymmärrä

        Ja mun kommentti oli tuossa välissä teille puhujat.


      • Ohiajavathetket
        voikovieläkorjata kirjoitti:

        Muistelin nähneeni jonkin nimeen viittaavan kirjoituksesi, mutta en ollut varma oliko se sinulta. Täällä on näitä nimimerkkejä aika paljon. Jos se on se nimi mitä muistelen niin ei osu. Mutta en muista missä ketjussa se mahtoi olla.

        Joo, tunniste ei liity päivämäärään.

        Minäkin toivoisin vielä joskus yhteyttä hänen kanssaan.

        Voi kai sen korjata. N-m


      • Merkkiminulleko
        voikovieläkorjata kirjoitti:

        Minä en ole se sinun hän vaikka meillä kovin paljon yhteistä onkin. Ehkä olisit saanutkin minulta erilaisia vastauksia kuin "häneltä".

        Kahdeksastoista joulukuuta


      • Ikäväyhä
        Merkkiminulleko kirjoitti:

        Kahdeksastoista joulukuuta

        Meidän kahdenkeskinen viimeinen hetki oli 18.12 olisi pitänyt saada suu auki ennenkin kuin jatkoin matkaa


    • Jäipahamielitorillaviime

      Voitaisiinkohan vielä selvittää meidän välit? Antaisit mahdollisuuden selittää? Väärinymmärryksistä tulee sotkua? Anteeksi antamista ja ymmärrystä puolin ja toisin. Toivoisin asioiden olevan toisin. Lupasin, etten jätä sua koskaan ja tarkoitin todella sitä. Jos niin haluat? Ymmärtäisit, että mä välitän susta ihan oikeasti hyvin paljon. Herätit minussa aidot todella suuret tuntemukset. En ole paennut mihinkään. Toivon, ettet sinäkään? Puhuttaisiin. n-m

    • sekaisin

      Jotkut asiat ovat sellaisia ettei niistä voi puhua, sinä olet yksi niistä. Siksi mietinkin miksi etsin vastauksia paikoista, joista en niitä voi saada.. toisaalta tunnen itseni tyhmäksi, koska en voi olla varma tunteista ne ovat niin voimakkaita välillä ja inhoan niitä, en vain voi paeta.

    • Hänkin

      Pakeni, katosi, piti mykkäkoulua, etäännytti meidät toisistamme, osoitti halunsa täydelliseen välinpitämättömyyteen ja haluun pienimmästäkään yhteydestä.

      • Olitjäätä

        Älä viitsi olit niin äkäisen oloinen ja katseesi oli jäätävä...viimeisellä kohtaamisella en uskaltanut kuin moikata nopsaa...yleensä aina ollaan vaihdettu muuta sana.


      • Hänkin
        Olitjäätä kirjoitti:

        Älä viitsi olit niin äkäisen oloinen ja katseesi oli jäätävä...viimeisellä kohtaamisella en uskaltanut kuin moikata nopsaa...yleensä aina ollaan vaihdettu muuta sana.

        Ei osunut kohdilleen.


    • Liian.suuria.tunteita

      Ois aika outoo,jos haluis niin vanhaa juttua selvittää.
      Vuodet eioo oikeestaa tuoneet muutosta, kuin ajatteluun ja koettuun.

      Aina pelännyt et sattumalta törmätäis.

      • Vjjhkj

        Pelko kuulostaa raukkamaiselta jos on muka liian suuria tunteita


    • hyväähuomentajanäkemiin

      On se niin upeeta ja mahtavaa, että oman välittämisen tunteensa on saanut kerrottua kaivatulleen oikeasti, eikä tänne tarvitse löpistä yhtään mitään:)

    • niinsemeni

      Niin pakenin. Ja aiheutin molemmille vaikeuksia. Anteeksi.

      • Enolealoittaja

        Tämä ☝🏻.
        Kerro edes täällä nimettömästi mitä haluat. En kestä tätä odottamista ja epävarmuutta enää. Tiedät että olen täällä, kuten olen aina ollutkin.
        Odotanko turhaan?
        En ole aloittaja, mutta aloitus osuu täydellisesti silti, kuten tämäkin viesti ja kirjoitustyyli.


      • Niinsemeni

        Haluaisin nähdä ja puhua asiat selväksi. Tämä on n--m. En ole aloittaja.


      • epävarmuuttaeijaksa
        Enolealoittaja kirjoitti:

        Tämä ☝🏻.
        Kerro edes täällä nimettömästi mitä haluat. En kestä tätä odottamista ja epävarmuutta enää. Tiedät että olen täällä, kuten olen aina ollutkin.
        Odotanko turhaan?
        En ole aloittaja, mutta aloitus osuu täydellisesti silti, kuten tämäkin viesti ja kirjoitustyyli.

        En ole paennut enkä ap, mutta itse en jaksa foorumeilla kommunikoida vaan toivon kohtaamista.


      • epävarmuuttaeijaksa

        Jos on täällä oikeasti niin toivoisin että lopettaa tunnistelun ja oletukset jostain random viesteistä.


      • Niinsemeni

        Epävarmuus se onkin tässä se typerin asia. Et vain tule vastaan.


      • epävarmuuttaeijaksa
        Niinsemeni kirjoitti:

        Epävarmuus se onkin tässä se typerin asia. Et vain tule vastaan.

        Tuskin olet oikea ihminen, mutta kun ei ole nähnyt viikkoihin niin on selvää että closure pitää saada. Ei jaksa enää epävarmuutta, en ole vaan sattunut samaan aikaan samaan paikkaan.


    • Vapaus

      Toinen ihminen ei voi aiheuttaa häpeää, koska häpeän tunne syntyy ihmisestä itsestään.

      • psykologinenfakta

        Väärä luulo, rikosten, raiskausten, kiusaamisen ym.uhreista moni kokee itsekin häpeää, vaikka ei tietysti pitäis.


    • ed-------

      En ole etääntynyt enkä paennut mihinkään mutta en aina kyllä jaksa ihan täysillä täällä intuition ja tulkinnan varassa. Pitäis pystyä juttelemaan suoraan ihminen ihmiselle.

    • taivaanalla

      En enää jaksa miettiä välititkö joskus oikeasti. Jotenkin ajattelen, että pelleilit silloin ja jatkoit edelleen.

      Surullisinta on se, että päästin sinut liian lähelle. Elämässäni on vain yksi asia jota olen itkenyt enemmän kuin sinua.

      Jatkan omaa elämääni ja jätän tämän kaiken taakseni. Ajattelen ettei kellekkään anneta suurempaa taakkaa kuin hän jaksaa kantaa.
      Minä hain itselleni tässä jutussa lisää kannettavaa ja nyt olen valmis luopumaan siitä.

      Aikansa on joka asialla.

      • Taivaanallaolemme

        Naiselle vai miehelle? Kosketti ❤


      • Samantaivaanalla
        Taivaanallaolemme kirjoitti:

        Naiselle vai miehelle? Kosketti ❤

        Sama täällä..


      • syyslaulut
        Taivaanallaolemme kirjoitti:

        Naiselle vai miehelle? Kosketti ❤

        Miehelle.

        Kaikki mitä koimme,
        ilo väkevä,
        kosketuksen hellyys
        arjen keskellä,

        pettymyksen pilvi,
        kipu ankara.
        Varastoissa kaikki
        on nyt tallella.

        Kaikki yhteen liittyy.
        Salaisuus se on,
        luopumisen varjo,
        kipu sanaton.


        Kaikki hiljaa muuttuu
        kiitoslauluksi.
        Kaikessa on läsnä
        taivas, enkeli. (Anna-Mari Kaskinen)


        Levollista yötä.
        <3


    • asdsdsdseinaurua

      Ihana viesti jollekkin. Vielä, kun tietäisi kelle. Selvitetään vaan jos on jotain selviteltävää. :)

    • Syvätajatukset

      Hei, et Sinä tuota häpeää. Et ole koskaan tuottanut. Miksi ajattelet niin? Anna anteeksi, että etäännyin ja pakenin. Tekisin kaiken toisin. Tiedäthän miten tärkeä olet <3

      • TämäAp

        En taida tietää. Hänen katseensa on syväluotaava ja tuntuu että hän näkee asioita, joita muut eivät näe. En silti tiedä mitä merkitsin hänelle.


      • Syviäajatuksia

        Saanko kysyä Ap, että onko hän koskaan ilmaissut Sinulle tunteitaan vai miksi ajattelet, ettet tiedä, mitä hänelle merkitset?


      • harmillista
        Syviäajatuksia kirjoitti:

        Saanko kysyä Ap, että onko hän koskaan ilmaissut Sinulle tunteitaan vai miksi ajattelet, ettet tiedä, mitä hänelle merkitset?

        minä rohkaistuin kysymään viestillä..ei voi vastata..mikä helvetti siinä on niin vaikeaa.niin ja minä olen se joka yleensä"jäääätyy" mitä enemmän tunnen sitä enemmän jäädyn..koska se pelottaa niin perkeleesti <3 mutta en halua enää pelätä elämää!! rakkautta kiitos ja tänne <3


    • Mustarinta

      Sait jo tilaisuutesi ja munasit sen. Ei jatkoon.

    • jokuNjostain

      Auringonpaiste sateen välissä.
      Hymy yksinäiselle.
      Pelastusrengas haaksirikkoiselle.
      Askel uuteen.

      Sitä Sinä olit.

      Rakkaudella, JokuN.

    • yksinonnellisin

      En minä ajattele ketään erityisesti, enkä ajattele tuollaistakaan. Alkaa vaikuttaa yhä vahvemmin siltä, että olen yksin loppuelämäni ajan. Haluan että tämä selvitetään niiden kanssa, jotka sitä haluavat, että saadaan koko tilanne loppumaan. On turhaa antaa kenellekään toivoa sellaisesta mikä ei koskaan tule toteutumaan.

    • mullekinvalehtelet

      Niiiiin, mutta pelkään, ett taas valehtelet. Sehän on sulle arkea.

    • Loppiuonhistor

      Muistan vielä sen, kosketuksen. En koskaan unohda. Se oli kaunista, koskettavaa, rakkaudellista, välittävää, kertovaa . . .unohtumatonta.
      Eikä se ollut tahatonta. Olin todella ällistynyt , innoissani, täynnä lämpöä, rakkautta. Ei sellaista tehdä vahingossa, tietämättään.

    • Sisäkaapu

      Kiva kirjoite. Pieni huomaamaton on ollut alusta alkaen ihmisessäni myös.

    • enharrastapohtimista

      Aika monta kertaa on tullut todettua etten pohdi asioita. Minä en osaa sellaista, enkä osaa ajatella mitä muut ajattelevat. Elän aina siinä hetkessä olenpa missä tahansa. Töissä keskityn töihin ja jos on kiva paikka niin saan siitä valtavasti energiaa. Jos ei ole kiva, en voi hyvin ja tarvitsen töiden jälkeen pelkästään yksin olemista palautuakseni päivästä.

    • aivopieru

      Johnny Cashin biisistä vapaa suomennos...

    • Syksyn_nainen

      En tiedä ap oletko nainen vai mies, mutta toivoin aina, että olisin ollut eräälle miehelle tällä tavoin merkityksellinen. Kiitos siis viestistäsi, oli se sitten kenelle tahansa tarkoitettu.

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      65
      3137
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      547
      2985
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2195
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1972
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      305
      1785
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1562
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      100
      1284
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1172
    Aihe