Poikaystävällä20 cm, sattuuko

Sattuukose

Poikakaverilla on kakskytsenttinen ja halkasijaltaan 5 cm vehje. Lupasin viikonloppuna antaa. Pelottaa. Sattuuks kauheesti?

19

1564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P_o_M

      Ensin se sattuu, sit siihen tottuu ja lopulta siitä jo tykkää. Rennosti vaan, think happy thoughts :)

    • Siskonenn

      Pyydä poikaystävääs olemaan hellä, ja käyttäkää vaikka liukuvoidetta.

    • Kun on tarpeeksi kiihottunut, niin ei se satu. Silloin voi ottaa sisään vaikka hieman paksumpaakin, jos sellaista on tarjolla. Aina välillä on ollut.

      • kivaolisi

        Ai kiva, haluaisin kanssasi olla ja tehdä ihania, lähetin sinulle viestin!


    • Onnittelut

      Olet onnen tyttö! Kiihottukaa molemmat ensin kunnolla ja harrastakaa aluksi suu seksiä kun olet tarpeeksi kosteana, rentoudu ja levitä reidet auki, anna ihanan kalun liukua hitaasti sisääsi ja puhalla samalla keuhkot tyhjäksi! Muutaman työnnön jälkeen alat nauttii kunnolla isosta kalusta. Miehelläni on 15cm ja kerran lomalla sain 22cm miehisyyttä, fantasioin vieläkin siitä!

    • Mun.pippeli

      Mun pippeli on 13.5cm ja leveys 4.5... Tekeekö sillä mitään?

      • Haluttaa

        Älä masennu kyllä tekee! Sulla ihanan paksu jos vielä jaksaa toimia pidempään saa nainen nauttia!
        Miehelläni 15cm ja ohut, silti tekee hyvää!


      • Mun.pippeli

        Melkein jo masennuin... 😊 Haluttaako oikeesti? 😊


      • haluttaa
        Mun.pippeli kirjoitti:

        Melkein jo masennuin... 😊 Haluttaako oikeesti? 😊

        Tykkään seksistä yli kaiken ja haluttaa jatkuvasti! Mieheni vuosia sitten ehdotti että kävisin vieraissa ei jaksa katsoa riutumistani! Olenkin muutaman kerran ollut vieraan miehen kanssa .


      • Mun.pippeliä

        Aijjaa, minäkin tykkään ja minuakin haluttais... Miten ois? 😊


      • Leikkaanko.irti

        Toi nainenhan jo sano, että tekee... Vai vaihteliko se mulle?


    • Sattuu niin saatanasti. Mutta lopulta tuntuu hyvältä. Sano että työntyy hitaasti. Nautit kyllä lopulta sitten.

      • Mistä tiesit että se sattui? Oletko nainen? En usko etä olet - edellisiin postauksiisi verraten. Joten et voi tietää, sattuiko se vaiko ei. Ehkä vain haluat nähdä, kuinka nainen saa paksua kullia sisäänsä.

        Myönnän sen tuntuvan hyvälle, mutta enkä minä olen vain tottunut sellaiseen. ;)


      • Kattiakans kirjoitti:

        Mistä tiesit että se sattui? Oletko nainen? En usko etä olet - edellisiin postauksiisi verraten. Joten et voi tietää, sattuiko se vaiko ei. Ehkä vain haluat nähdä, kuinka nainen saa paksua kullia sisäänsä.

        Myönnän sen tuntuvan hyvälle, mutta enkä minä olen vain tottunut sellaiseen. ;)

        Stana.. kirjapainopaholainen. :)


      • Kattiakans kirjoitti:

        Mistä tiesit että se sattui? Oletko nainen? En usko etä olet - edellisiin postauksiisi verraten. Joten et voi tietää, sattuiko se vaiko ei. Ehkä vain haluat nähdä, kuinka nainen saa paksua kullia sisäänsä.

        Myönnän sen tuntuvan hyvälle, mutta enkä minä olen vain tottunut sellaiseen. ;)

        En ole nainen. Olen mies. Minua on nussittu anukseen isolla ja pienellä. Pidän siitä. Pidän että minua nussitaan anukseen.


      • virtasenposti kirjoitti:

        En ole nainen. Olen mies. Minua on nussittu anukseen isolla ja pienellä. Pidän siitä. Pidän että minua nussitaan anukseen.

        Ok, koetan ymmärtää teitä miehiä. Miehillähän on g-piste perseessä :)


      • Kattiakans kirjoitti:

        Ok, koetan ymmärtää teitä miehiä. Miehillähän on g-piste perseessä :)

        Kiva


      • Kattiakans kirjoitti:

        Ok, koetan ymmärtää teitä miehiä. Miehillähän on g-piste perseessä :)

        Sillä on jotain tekemistä eturauhasen kanssa. Se on vähän pistettä suurempi.


      • Viel.ä

        Kyllähän nyt kaikki on nähnyt kun nainen saa paksua kullia sisäänsä... Kattiakans varmaan tarvis vieläkin paksuumpaa munaa?


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1241
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      919
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      835
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      621
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      567
    7. 52
      541
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe