Poikakaverilla on kakskytsenttinen ja halkasijaltaan 5 cm vehje. Lupasin viikonloppuna antaa. Pelottaa. Sattuuks kauheesti?
Poikaystävällä20 cm, sattuuko
19
1564
Vastaukset
- P_o_M
Ensin se sattuu, sit siihen tottuu ja lopulta siitä jo tykkää. Rennosti vaan, think happy thoughts :)
- Siskonenn
Pyydä poikaystävääs olemaan hellä, ja käyttäkää vaikka liukuvoidetta.
Kun on tarpeeksi kiihottunut, niin ei se satu. Silloin voi ottaa sisään vaikka hieman paksumpaakin, jos sellaista on tarjolla. Aina välillä on ollut.
- kivaolisi
Ai kiva, haluaisin kanssasi olla ja tehdä ihania, lähetin sinulle viestin!
- Onnittelut
Olet onnen tyttö! Kiihottukaa molemmat ensin kunnolla ja harrastakaa aluksi suu seksiä kun olet tarpeeksi kosteana, rentoudu ja levitä reidet auki, anna ihanan kalun liukua hitaasti sisääsi ja puhalla samalla keuhkot tyhjäksi! Muutaman työnnön jälkeen alat nauttii kunnolla isosta kalusta. Miehelläni on 15cm ja kerran lomalla sain 22cm miehisyyttä, fantasioin vieläkin siitä!
- Mun.pippeli
Mun pippeli on 13.5cm ja leveys 4.5... Tekeekö sillä mitään?
- Haluttaa
Älä masennu kyllä tekee! Sulla ihanan paksu jos vielä jaksaa toimia pidempään saa nainen nauttia!
Miehelläni 15cm ja ohut, silti tekee hyvää! - Mun.pippeli
Melkein jo masennuin... 😊 Haluttaako oikeesti? 😊
- haluttaa
Mun.pippeli kirjoitti:
Melkein jo masennuin... 😊 Haluttaako oikeesti? 😊
Tykkään seksistä yli kaiken ja haluttaa jatkuvasti! Mieheni vuosia sitten ehdotti että kävisin vieraissa ei jaksa katsoa riutumistani! Olenkin muutaman kerran ollut vieraan miehen kanssa .
- Mun.pippeliä
Aijjaa, minäkin tykkään ja minuakin haluttais... Miten ois? 😊
- Leikkaanko.irti
Toi nainenhan jo sano, että tekee... Vai vaihteliko se mulle?
Sattuu niin saatanasti. Mutta lopulta tuntuu hyvältä. Sano että työntyy hitaasti. Nautit kyllä lopulta sitten.
Mistä tiesit että se sattui? Oletko nainen? En usko etä olet - edellisiin postauksiisi verraten. Joten et voi tietää, sattuiko se vaiko ei. Ehkä vain haluat nähdä, kuinka nainen saa paksua kullia sisäänsä.
Myönnän sen tuntuvan hyvälle, mutta enkä minä olen vain tottunut sellaiseen. ;)Kattiakans kirjoitti:
Mistä tiesit että se sattui? Oletko nainen? En usko etä olet - edellisiin postauksiisi verraten. Joten et voi tietää, sattuiko se vaiko ei. Ehkä vain haluat nähdä, kuinka nainen saa paksua kullia sisäänsä.
Myönnän sen tuntuvan hyvälle, mutta enkä minä olen vain tottunut sellaiseen. ;)Stana.. kirjapainopaholainen. :)
Kattiakans kirjoitti:
Mistä tiesit että se sattui? Oletko nainen? En usko etä olet - edellisiin postauksiisi verraten. Joten et voi tietää, sattuiko se vaiko ei. Ehkä vain haluat nähdä, kuinka nainen saa paksua kullia sisäänsä.
Myönnän sen tuntuvan hyvälle, mutta enkä minä olen vain tottunut sellaiseen. ;)En ole nainen. Olen mies. Minua on nussittu anukseen isolla ja pienellä. Pidän siitä. Pidän että minua nussitaan anukseen.
virtasenposti kirjoitti:
En ole nainen. Olen mies. Minua on nussittu anukseen isolla ja pienellä. Pidän siitä. Pidän että minua nussitaan anukseen.
Ok, koetan ymmärtää teitä miehiä. Miehillähän on g-piste perseessä :)
Kattiakans kirjoitti:
Ok, koetan ymmärtää teitä miehiä. Miehillähän on g-piste perseessä :)
Kiva
Kattiakans kirjoitti:
Ok, koetan ymmärtää teitä miehiä. Miehillähän on g-piste perseessä :)
Sillä on jotain tekemistä eturauhasen kanssa. Se on vähän pistettä suurempi.
- Viel.ä
Kyllähän nyt kaikki on nähnyt kun nainen saa paksua kullia sisäänsä... Kattiakans varmaan tarvis vieläkin paksuumpaa munaa?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221241
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283919- 43835
- 33621
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144600- 38567
- 52541
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44491Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte238461