Kuka Lääköri tutki Toukon ?

eriarvot

Ja antoi oitis lomaa vois käydä samalla Tohtorilla t: uupunut

30

480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rehellisyyttä

      Perusteet saikulle ovat erittäin löysät valtaapitävillä , riittää kun nolottaa tai ei muuten viitsi .

      • kipiät-johtajat

        Kaikki muistavat Ma-Matin jalkakivut kun otti onttoon onteloon, vaikka Ma-Matti ei itse aina muistanut, että kumpiko koipi oli kipeä. Sipilällä on kans samantyylistä oireilua.


    • On.Touko

      Pannut itsensä huonoon kuntoon?

      • gegrtgtr

        Taputellut liikaa perseitä???


      • 12356

        Päivän hupihetki, hymyä huuleen, voi muuten pikääkin paikkansa


    • muistaakseni

      Taisi olla Lääköri ,,,,Lääköri,,,,no nyt en muista mutta sama Lääköri joka otti Toukosta HIV testin.

    • Exhaustio

      Lieneekö väliä, eikö monella työpaikalla ole tulkinta niin ettei työuupumus ole sairaus, eli pääsee palkattomalle vapaalle...

      • sdgfdsgfsg

        juu ei pääsäänöisesti riitä, vaan pitää muistaa pyytää lääkäriä kirjaamaan masennukseksi, joka kelpaa!


    • hohoiiii

      Veronmaksajat kiltistti maksaa ,, Nyt voi uudestaan käydä Homoklubilla ei ole kiire minnekkään ,Hieman eri kun vakuutuslääkäri tutkii ei niin haittaa työntekoa vaikka ei olisi jalkoja.

    • hieman-ihmetyttää

      Kyllä ihminen uupua voi, mutta miksi juuri loman loputtua. Tekevätkö edustajat muuta niin kiihkeästi, että heti kun alkaa varsinainen eduskuntatyö, niin jäävät uupumuksesta lomalle. Onko heillä arvot kohdillaan eduskuntatyötä ajatellen?

    • Syyjaseuraus

      Palaahan sitä loppuun kun aikansa valehtelee kansalle ja vielä pokkana

      • ei.jatka

        Taitaa festareilla paskat housuissa sammuminen olla todellinen syy.


    • HinddiLäpsyy

      Eikö ole toipunut persläpsy bileistä?

    • Pelle11v

      Kotilääkäriä epäillään. Ja pikku apulaista.

    • hihhulii

      Rankkaa duunia kantaa olkalaukkua helpommalla pääsee Raudoittajat yms kevyentyönraatajat

      • raakaduuni

        Onhan noissa kevyemmissä töissä eläkeikä sitten vastaavasti korkampi.
        Kyllä raudoittajana ainakin viisi vuotta pidempään pitää jaksaa kuin poliitikkojen.


    • aiettäääää

      Jos se oli Oulun roska-riikka :)

      • ahkera-liisa

        Ihan normaalia sairastelua! Toimistoapulaisena minäkin sairastan kerran kuussa ne päivämäärät, joihin ei vielä tarvitse lääkärintodistusta.


    • 67vmummo

      Pitäisiköhän eduskunnassa työskenteleville antaa ohjeita, miten pitää lomansa viettää, että on loman jälkeen levännyt ja reipas. Tavis kansalaisethan jotkut tarvitsevat sairauslomaa loman jälkeen kun on tullut juhlittua liikaa lomalla. Ei kait Tuokopouko sentään ole sellaista elämää viettänyt että siitä uupumus johtuu. Onhan hän sentään puoluejohtaja ja pyrkimässä pääministeriksi.
      Itse aikoinaan työkseni rappuja ravasin joka arki-päivä. Mennessäni lääkäriin valittamaan jatkuvaa väsymystä, hän antoi ohjeeksi, et pitää yrittää liikkua. Viimeiset työvuoteni olin työstä niin uupunut etten jaksanut töiden jälkeen iltaisin muuta kuin olla sängyssä vaakasuorassa. Nyt olen onneksi eläkkeellä

    • pöllönsilmäkutinaa

      Olisko ollut SUKUPUOLITAUTI-LÄÄKÄRI????? a`la king kong

    • vihreä_veltto

      Selväksi tuli ainakin ettei Toukopoukolla ole sellaista paineensietokykyä, jota (pää)ministeriys edellyttäisi. Onko tuo edes armeijaa käynyt?

    • Jotkut joutuvat kesäloman jälkeen katkaisuhoitoon. Nykyisi voi joutua myös vieroitushoitoon.

      • pössyvasukit

        Varsinkin virheiden puolueessa tavallista.


    • Eduskunnassa on liian pitkät kesälomat,Touko uupuu kun touhuilee yökaudet homobaarissa.

    • Kyrvistä-Kyrvin

      Olisko ollut Kaikkonen.

    • tauonpaikka

      Jos ovat kuvanneet pään ja nähneet vaan Vihreen Vihanneksen

    • Pilleriä

      Täytyy olla pervo, jotta pysyy toimintakuntoisena, ja nauttia sadismista, pervossa yhteiskunnassa.
      Vain pervot pysyy terveenä.

    • sairasmaa

      Ja tämä Tyyppi jo lesoi olevansa seuraava Pääministeri

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe