Kyl on härski Berner !

rosvotkuriin

Sille ei riitä mikään mammonamäärä Lasten sairaalan tontista vetää 10.000 tonnia kk. Eikä tuo sitä edes itse ostanut. Nyt verovaroin tehty helsingin lähijunaliikenne kusetetaan ulkomaan ketkuille. Vaikka nyt hyödyttää Suomen omia veronmaksajia ! Meillä on todella idiottimaiset päätäjät .Sekä valtalehdistö,joka ei pidä kansamme puolta paljastamalla näitä rötöstelijöitä !

14

384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päättäjät_ovat

      Päättäjät ovat viisaita siltä kannalta, että ajavat omaa etuaan. Uutta lastensairaalaa hymistellään, vaikka se on pohjimmiltaan kovaa bisnestä.

    • Hyvä_homma

      Helsingin nerokkaat äänestäjät ovat äänestäneet Kokoomuksen maan suurimmaksi puolueeksi toivottavasti joutuvat maksamaan paljon lisää.

    • muistatteko

      Rouvaa ei ole kukaan koskaan äänestänyt, vaan Sipilä nappasi hänet suoraan ministeriksi Keskustaan.

      • Kokoomus

        ei laittanut millään tavalla hanttiin vaan hyväksyi asian tuosta noin vaan.


      • Hyvä muistatteko. Kyllä Anne Berner äänestettiin eduskuntaan v. 15- vaaleissa keskustan listalta sitoutumattomana.


    • xnxvnn

      Rahantuloa ei voi estää ja tämäkös vassaria vituttaa. Perusta firma ja ala tekemään rahaa niin ei tarvitse uikuttaa.

      • HyväVeli

        Siis kaikki perustamaan firmoja ,jotka tekevät bisnestä yhteiskunnan rahoilla


    • Xigighooc

      Sipilän sukulainenko siel uikuttaa ?

    • Kamreeri

      Rosvot tanssii pian linnassa.

    • Odottakaapa kun tämä Liikenneväylien yhtiöittäminen alkaa toimia niin sitten autoihin tulee sellaiset maksut, että loppu se turha kurvailu melko äkkiä. Nyt kun ei autoilusta kerätyillä n.8miljardilla saada teitä kuntoon niin pitää alkaa keksimään autoilusta perittäviä lisämaksu ohjelmia. Ja kerätyt varat menevät ulkomaille kunhan Valtion yksityistämis firma myydään ulkomaille. On tämä aivoton maa kun kukaan ei pane vastaan näille päättömille päätöksille. Ja härskiä touhua Sipilän porukoilta. Katainen myi sähkön kantaverkon Carunalle ja jälkeenpäin vasta huomattiin, että miten tässä nyt näin kävi kun kukaan ei edes huomannut mitä Jyrki Boy touhusi, eikä älynnyt panna vastaan. Oli vielä kiirekin kaupan teon kanssa. Katainen saa kantaa tätä häpeää elämänsä loppuun asti. Lähti vielä karkuun kun alkoi Suomella mennä huonompaan suuntaan. Vaikka ei sitä myönnä. Nyt politikka on mennyt ihan mahdottomaksi kun kaikki halutaan Sipilän toimesta yksityistää. Ja se tietää lisää menoja Suomen kansalaisille. Onneksi tämä Sote kuopataan aivan mahdottomana. Se olisi kyllä viimeinen naula Suomi nimiseen arkkuun.

    • Hehhee

      Kyllä käyp katteeks ja vituttoo.

    • tiukkakontrolli

      Vituttoo ei käy katteeks mutta kansaa kusetetaan rajusti.Ootappa kun sinä tienaat jonkun pienen lantin kyllä verottaja on terhakkana.Mutta näitä kansan kusettajien härskiä tomintaa ei harvallakaan kammalla tutkita.Jokaisen tälläisen liikesalaisuuteen piilotetun toiminta on avattava ennen kuin lähdetään lisää rahastamaan jo moniakertoja maksetuista jutuista.Minne ne päätyvät ja kansan pitää hyväksyä tai hylätä.

    • ei.koske.köyhää
    • Poiskuljeksimasta

      Suomi on pieni maa, jotenki Veljien pitää miljoonat kerätä pois, mielikuvitus vain rajana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe