Miksihän näin?

Haavekkovain

Olen vähän yli 50 vuotias ukm H:gistä ja usein runkatessani haaveilen vanhemmasta miehestä jonka tapaisin esim. kahvilassa/pubissa ja mies saisi puhuttua mukaansa ottamaan olutta ja katsomaan filmejä tai lehtiä... Miehen asunnolla mies riisuuntuisi ja filmejä katsoessa houkuttelisi koskettelemaan pussejaan ja kulliaan, yllyttäisi runkkaamaan sitä ja jonkun ajan kuluttua nousisi sohvalta,pukisi kalunsa kumiin,tulisi eteeni ja hiuksista sekä niskasta kiinni ottaen komentaisi avaamaan suuni sinne työntyen...

Ehkä en olekkaan sitten ihan hetero ja varmaankin tämä jää vaan haaveiluasteelle... Mutta hyvin aina haaveillessa mälli irtoaa...

20

846

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jalmarisetä

Tuo sinun haaveesi kuullostaa mielenkiintoiselta ja olisi mukava toteuttaakin,lykkiä suuhun kondomiin pakatulla kullilla päästäsi kiini pitäen! Olen jo 67 vuotias leski,mutta välimatkaa liikaa? kun olen Tampereen kupeesta.

• 56m

Myös samoilta kulmilta.

• Suuhun

Mites nopeesti 67v kulli laskis lastin kortsuun jos sitä imis.onko iso kalu

• Samoilla kulmilla ja mielessäni kuvittelen miehen hieromaan hartioitani ollessani kumartuneena esim. keittiön pöydälle. Hieroessaan mies painautuu pakaroitani vasten ja tunnen suuren kovan painavan vakoani. Vaivihkaa mies siirtyy hieromaan pakaroitani ja levittää öljyä myös reiälleni ja samalla työntää sormeaan sisääni. Asia johtaa toiseen ja pian huomaan makaavani sängyssä selälläni jalat kietoutuneena miehen kupeille ja iso kalu pumppaa itseään tyhjäksi sisuksiini.

• Onnipoika

Moi mistä päin Jalmari setä on oon ylöjärveltä

• Runkkupoika

Minä olen vain 38v ja mulla on " isäpuoli" joka piiskaa "poikansa" kun on ollut huoraamassa jossakin. Ja aina on mun munissani kiinni eli runkkaa minua tosi kauvan ja kova kouraisesti. Me olemme tunteneet toisemme kohta 30v. Minä olin 10-12v kun näin sen ekan kerran ja meistä tuli heti kavereita. Sillä on oma liike yritys missä minäkin olen työssä ja sen ukon runkkaus leluna. Enkä hevillä
      pois lähde sen ukon palveluksesta. Sillä on rahaa ja mulla on penis ja takapuoleni valmiina ottamaan vitsaa tai remmiä. Eikä ole koskaan pannut minua perseeseen.

• Haavekkovain

Voisin kokeilla tuollaistakin,mutta mistäs isukki/setä???

• X-vävy

Tuohan olisi sellainen "mukava" appiukko-vävysuhde. Siitä seuraakin kaikenlaista, jos appiukko tajuaa olevansa vävyään voimakkaampi.

• Haavekkovain

Vanhemmasta,vahvemmastahan minäkin haaveilen ; )

• Haavekkovain

Taitaapi olla Hesan papat vaan lerppakulleja...

• OnaniaOssi

Sitten sun ei kai auta kun haaveilla,
        sääli ettet löytänyt!

• Hot

Minä olen joskus iskenyt vanhemman miehen baarissa ja olemme tulleet minun luokse jatkoille ja vaatteethan siinä on vähentyneet ja suihinottoja on tullut molemminpuolin , kiimaista. Kirjoittele sp. [email protected]

• Haavekkovain

Voi voi papat! Ujoja,vai eikö löydy?

• Setällä

Olisiko Joensuussa vanhempaa eli 60 miestä touhuamaan vähän nuoremman miehen kanssa saa olla reilustikin vanhempi......olisi mukava runkata vanhempaa kalua ja tyydyttää se.

• Isokulli_setä

Turun suunnalla

• Haavekkovain

Löytyisipä Hesastakin....

• Haavekkovain
        Haavekkovain kirjoitti:

Löytyisipä Hesastakin....

Eikä se nyt olisi kullin koostakaan kiinni...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3365
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2941
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2789
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1867
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1101
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1040
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      860
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      859
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      104
      854
    Aihe