Miksihän näin?

Haavekkovain

Olen vähän yli 50 vuotias ukm H:gistä ja usein runkatessani haaveilen vanhemmasta miehestä jonka tapaisin esim. kahvilassa/pubissa ja mies saisi puhuttua mukaansa ottamaan olutta ja katsomaan filmejä tai lehtiä... Miehen asunnolla mies riisuuntuisi ja filmejä katsoessa houkuttelisi koskettelemaan pussejaan ja kulliaan, yllyttäisi runkkaamaan sitä ja jonkun ajan kuluttua nousisi sohvalta,pukisi kalunsa kumiin,tulisi eteeni ja hiuksista sekä niskasta kiinni ottaen komentaisi avaamaan suuni sinne työntyen...

Ehkä en olekkaan sitten ihan hetero ja varmaankin tämä jää vaan haaveiluasteelle... Mutta hyvin aina haaveillessa mälli irtoaa...

20

927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jalmarisetä

      Tuo sinun haaveesi kuullostaa mielenkiintoiselta ja olisi mukava toteuttaakin,lykkiä suuhun kondomiin pakatulla kullilla päästäsi kiini pitäen! Olen jo 67 vuotias leski,mutta välimatkaa liikaa? kun olen Tampereen kupeesta.

      • 56m

        Myös samoilta kulmilta.


      • Suuhun

        Mites nopeesti 67v kulli laskis lastin kortsuun jos sitä imis.onko iso kalu


      • Samoilla kulmilla ja mielessäni kuvittelen miehen hieromaan hartioitani ollessani kumartuneena esim. keittiön pöydälle. Hieroessaan mies painautuu pakaroitani vasten ja tunnen suuren kovan painavan vakoani. Vaivihkaa mies siirtyy hieromaan pakaroitani ja levittää öljyä myös reiälleni ja samalla työntää sormeaan sisääni. Asia johtaa toiseen ja pian huomaan makaavani sängyssä selälläni jalat kietoutuneena miehen kupeille ja iso kalu pumppaa itseään tyhjäksi sisuksiini.


      • Onnipoika

        Moi mistä päin Jalmari setä on oon ylöjärveltä


    • Runkkupoika

      Minä olen vain 38v ja mulla on " isäpuoli" joka piiskaa "poikansa" kun on ollut huoraamassa jossakin. Ja aina on mun munissani kiinni eli runkkaa minua tosi kauvan ja kova kouraisesti. Me olemme tunteneet toisemme kohta 30v. Minä olin 10-12v kun näin sen ekan kerran ja meistä tuli heti kavereita. Sillä on oma liike yritys missä minäkin olen työssä ja sen ukon runkkaus leluna. Enkä hevillä
      pois lähde sen ukon palveluksesta. Sillä on rahaa ja mulla on penis ja takapuoleni valmiina ottamaan vitsaa tai remmiä. Eikä ole koskaan pannut minua perseeseen.

      • Haavekkovain

        Voisin kokeilla tuollaistakin,mutta mistäs isukki/setä???


    • X-vävy

      Tuohan olisi sellainen "mukava" appiukko-vävysuhde. Siitä seuraakin kaikenlaista, jos appiukko tajuaa olevansa vävyään voimakkaampi.

      • Haavekkovain

        Vanhemmasta,vahvemmastahan minäkin haaveilen ; )


    • Haavekkovain

      Taitaapi olla Hesan papat vaan lerppakulleja...

      • OnaniaOssi

        Sitten sun ei kai auta kun haaveilla,
        sääli ettet löytänyt!


    • Hot

      Minä olen joskus iskenyt vanhemman miehen baarissa ja olemme tulleet minun luokse jatkoille ja vaatteethan siinä on vähentyneet ja suihinottoja on tullut molemminpuolin , kiimaista. Kirjoittele sp. [email protected]

    • Haavekkovain

      Voi voi papat! Ujoja,vai eikö löydy?

    • Setällä

      Olisiko Joensuussa vanhempaa eli 60 miestä touhuamaan vähän nuoremman miehen kanssa saa olla reilustikin vanhempi......olisi mukava runkata vanhempaa kalua ja tyydyttää se.

    • Isokulli_setä

      Turun suunnalla

      • Haavekkovain

        Löytyisipä Hesastakin....


      • Haavekkovain
        Haavekkovain kirjoitti:

        Löytyisipä Hesastakin....

        Eikä se nyt olisi kullin koostakaan kiinni...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe