Tapani Kansa

Kansan-suusta

Iltiksessä juttu Tapani Kansan vastikään alkaneesta konserttikiertueesta. Valitettavasti lipunmyyntiä oli sabotoitu ja sen seurauksena ennakkovarauksia ei saatu hoidettua. Nyt näyttää kiertue menevän penkin alle ja Kansalle tulevan melkoiset tappiot, valitettavasti. En ole kansan uraa viime vuosikymmenenä juurikaan seurannut, mitä nyt televisiosta on silmään sattunut. Kansa on selkeästi jo ikääntynyt esiintyjä ja se entinen voimakas persoona on heikentynyt, mutta se on aivan luonnollista noilla kilometreillä. Kenties jo uransa ehtoopuolta käyvällä artistilla oli hieman turhan suuret muistot uran huippuvuosilta, sillä Kansan yleisökin on ikääntynyt, eikä enään kulje , eikä jaksa kulkea idolinsa perässä. Sama ilmiö on tapahtunut usean artistin kohdalla, ja tämä ikääntyminen pitäisi ottaa huomioon esiintymisiä suunniteltaessa. Kuten edesmennyt ystäväni usein sanoi, "vanhuus ei tule yksin, se tulee vilun ja höpinän kanssa." Juuriki näin se on.

6

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kansan-suusta
    • jaavai

      Painu vittuu dissaamasta Tapani Kansaa. Olet sitä jo tarpeeksi eri foorumeilla tehnyt. Tapani Kansa on tullut herkemmäksi ja syvällisemmäksi iän myötä. Se ei ole heikkenemistä vaan siihen tarvitaan paljon enemmän voimaa, kuin ainaiseen pullisteluun ja uhoamiseen.

      • Kansan-suusta

        Tämä oli minulle aivan ensimmäinen kerta kun mihinkään Tapani Kansasta kirjoitin. Arvostan Kansaa todella paljon, ja nuorena miehenä 70 - 80 luvulla kuuntelin häntä paljon. Tapani Kansa on hieno artisti!


    • Fhjjkkh

      Tapani Kansa on ehdottomasti Suomen parhaita ellei jopa paras alallaan... Vuodet ovat vierineet niin kuin kaikilla on edessä. Tapani Kansan olisi kannattanut pitää juhlakiertue jo kymmenen vuotta sitten..

      • Tiennopein

        Tai jäädä eläkkeelle 25 vuotta sitten.


    • Ei_jatkoon

      Kansan mielestä kaikki hänelle sattuneet harmit ovat muiden syytä. Aikoinaan hän ajoi jatkuvasti ylinopeutta ja kun sai sakot, syytti poliiseja ajojahdista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1415
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1215
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      168
      922
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      29
      889
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      167
      789
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      49
      752
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      36
      635
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      595
    Aihe