Iltiksessä juttu Tapani Kansan vastikään alkaneesta konserttikiertueesta. Valitettavasti lipunmyyntiä oli sabotoitu ja sen seurauksena ennakkovarauksia ei saatu hoidettua. Nyt näyttää kiertue menevän penkin alle ja Kansalle tulevan melkoiset tappiot, valitettavasti. En ole kansan uraa viime vuosikymmenenä juurikaan seurannut, mitä nyt televisiosta on silmään sattunut. Kansa on selkeästi jo ikääntynyt esiintyjä ja se entinen voimakas persoona on heikentynyt, mutta se on aivan luonnollista noilla kilometreillä. Kenties jo uransa ehtoopuolta käyvällä artistilla oli hieman turhan suuret muistot uran huippuvuosilta, sillä Kansan yleisökin on ikääntynyt, eikä enään kulje , eikä jaksa kulkea idolinsa perässä. Sama ilmiö on tapahtunut usean artistin kohdalla, ja tämä ikääntyminen pitäisi ottaa huomioon esiintymisiä suunniteltaessa. Kuten edesmennyt ystäväni usein sanoi, "vanhuus ei tule yksin, se tulee vilun ja höpinän kanssa." Juuriki näin se on.
Tapani Kansa
6
292
Vastaukset
- Kansan-suusta
Tämä jäi laittamatta.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201809142201198290_vd.shtml - jaavai
Painu vittuu dissaamasta Tapani Kansaa. Olet sitä jo tarpeeksi eri foorumeilla tehnyt. Tapani Kansa on tullut herkemmäksi ja syvällisemmäksi iän myötä. Se ei ole heikkenemistä vaan siihen tarvitaan paljon enemmän voimaa, kuin ainaiseen pullisteluun ja uhoamiseen.
- Kansan-suusta
Tämä oli minulle aivan ensimmäinen kerta kun mihinkään Tapani Kansasta kirjoitin. Arvostan Kansaa todella paljon, ja nuorena miehenä 70 - 80 luvulla kuuntelin häntä paljon. Tapani Kansa on hieno artisti!
- Fhjjkkh
Tapani Kansa on ehdottomasti Suomen parhaita ellei jopa paras alallaan... Vuodet ovat vierineet niin kuin kaikilla on edessä. Tapani Kansan olisi kannattanut pitää juhlakiertue jo kymmenen vuotta sitten..
- Tiennopein
Tai jäädä eläkkeelle 25 vuotta sitten.
- Ei_jatkoon
Kansan mielestä kaikki hänelle sattuneet harmit ovat muiden syytä. Aikoinaan hän ajoi jatkuvasti ylinopeutta ja kun sai sakot, syytti poliiseja ajojahdista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569