jumala ei voi mitään ateistille

äläitkejumala

Ateistit nauravat jumalalle, mutta jumalaa ei näy missään.
Luulisi nyt jumalan näyttäytyvän edes ateisteille, mutta ei piilottelee vain jossain.

48

602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikiitosjeesus

Narsistijumala haluaa tulla palvotuksi ihan pikkumaisuuksiin asti mutta ei tee mitään asialle vaikka on kaikkivaltiaan valtuudet. Miksi jättää alun perinkään tiedottaminen 80000 vuotta myöhässä pienen hiekkakansan vastuulle ilman kummoistakaan mediaa.
      Perin omituista ja ristiriitaista.

• AteistiVaan

En minä kyllä jumalille naureskele enempää kuin keijukaisillekaan....

• "Ateistit nauravat jumalalle, mutta jumalaa ei näy missään.
      Luulisi nyt jumalan näyttäytyvän edes ateisteille, mutta ei piilottelee vain jossain."

Astu pimeydestä valoon, niin näet! Jeesus on ovi valoon!

• EkoJahve

Onko Jumala siirtynyt jo ledivaloon?

• Kun ottaa huomioon tuhansien sieluista kilpailevien jumalien määrän, olisi selvä kilpailuetu ihan aikuisten oikealle jumalalle astua esiin.

Jos tuo tapahtuisi, olisi hauska nähdä jesusianistien, muhammadanistien ja muiden hörhöjen pettyneet ilmeet, koska huijatut ovat epäjumalaa palvoneet ja joutuisivat arvailemaan kohtaloaan.

• Eikiitosjeesus

Eipä tuota ole kukaan löytänyt. Jotkut hörhöt kuvittelevat vain niin. Vähän sama että nälkä lähtisi sillä että kuvittelee syövänsä.
        Ja jos väität löytäneesi niin paas tuoden ihan reilusti näytille, ei sitä sitten kannata enää häpeillä.

• 777777

ateistit nauravat omalle tuhollensa, joka päivä Jumala näyttää olemassa olonsa ja ateistia harmittaa, kun se ei voi tehdä asioille mitään.

• ihmettelenvaan

Minua ei naurata, pikemminkin säälittää tämä uskovien yksisilmäisyys ja oikeassa olemisen pakko. Jumalastahan ei voi olla todisteita. koska jumala on uskovan oman mielen luomus. joillekin uskoville jumalasta tulee pakkomielle, joka sairastuttaa ihmisen kokonaan.

• 777777
        ihmettelenvaan kirjoitti:

Minua ei naurata, pikemminkin säälittää tämä uskovien yksisilmäisyys ja oikeassa olemisen pakko. Jumalastahan ei voi olla todisteita. koska jumala on uskovan oman mielen luomus. joillekin uskoville jumalasta tulee pakkomielle, joka sairastuttaa ihmisen kokonaan.

Jumalasta on todisteita vaikka kuinka paljon ,mutta se on eri asia, kenelle Jumala ne suo. Maailmassa ei olisi ensinnäkään, anteeksi antamista, eikä pyytämistä ,se todistaa Jeesuksen olemisesta. Määrätyt asiat ovat ihmiselle ylitsepääsemättömiä asioita ja ihminen ei pysty antamaan anteeksi lähimmäisilleen, ilman Jeesusta.Koska ihminen, jos ei pysty antamaan lähimmäisilleen asioita anteeksi, ei Jumalakaan anna anteeksi,sille joka ei anna anteeksi.

• 777777 kirjoitti:

Jumalasta on todisteita vaikka kuinka paljon ,mutta se on eri asia, kenelle Jumala ne suo. Maailmassa ei olisi ensinnäkään, anteeksi antamista, eikä pyytämistä ,se todistaa Jeesuksen olemisesta. Määrätyt asiat ovat ihmiselle ylitsepääsemättömiä asioita ja ihminen ei pysty antamaan anteeksi lähimmäisilleen, ilman Jeesusta.Koska ihminen, jos ei pysty antamaan lähimmäisilleen asioita anteeksi, ei Jumalakaan anna anteeksi,sille joka ei anna anteeksi.

”Jumalasta on todisteita vaikka kuinka paljon ,mutta se on eri asia, kenelle Jumala ne suo.”

Ne ”jumalasi suomat” eivät ole todisteita, vaan harhojasi. Ei niitä ”todisteita” kukaan muu ymmärrä kuin sinä.

Ja kysy jumalaltasi neuvoa pilkunkäyttöön, Mark5:n mukaan se kaveri auttaa ongelmissa ja pilkku on sinulle selkeästi ongelma.

• 777777
        marathustra kirjoitti:

”Jumalasta on todisteita vaikka kuinka paljon ,mutta se on eri asia, kenelle Jumala ne suo.”

Ne ”jumalasi suomat” eivät ole todisteita, vaan harhojasi. Ei niitä ”todisteita” kukaan muu ymmärrä kuin sinä.

Ja kysy jumalaltasi neuvoa pilkunkäyttöön, Mark5:n mukaan se kaveri auttaa ongelmissa ja pilkku on sinulle selkeästi ongelma.

Ei olet aivan väärillä jäljillä, kuuleppas jokainen eroittaa todellisuuden ja harhat. Harhat ovat sellaisia, että ne eivät pysty ihmisestä ottamaan pois katkeruutta , kateutta, pelkoa, eivätkä kuoleman pelkoa. Täs on jo selvä ero harhoilla ja todellisuudella.

• 777777 kirjoitti:

Ei olet aivan väärillä jäljillä, kuuleppas jokainen eroittaa todellisuuden ja harhat. Harhat ovat sellaisia, että ne eivät pysty ihmisestä ottamaan pois katkeruutta , kateutta, pelkoa, eivätkä kuoleman pelkoa. Täs on jo selvä ero harhoilla ja todellisuudella.

Niin, kukaan muu ei ymmärrä harhojasi kuin sinä itse. Sekin on harhaa, kun luulet muuttuneesi ”paremmaksi” ihmiseksi.

Manaa taas miten ateistit tulevat kärsimään.

• 777777
        marathustra kirjoitti:

Niin, kukaan muu ei ymmärrä harhojasi kuin sinä itse. Sekin on harhaa, kun luulet muuttuneesi ”paremmaksi” ihmiseksi.

Manaa taas miten ateistit tulevat kärsimään.

Uskovaisen varsinkin Jeesukseen uskovan , ei tarvitse luulla mitään. Se ei minulle kuulu millään tavalla kuinka ateistien käy, Jumala tulee hoitamaan teidät juuri silleen niinkuin hän parhaammaksi näkee. ateistit saa luulla mitä vaan ja kuvitella mitä vaan, se tulee olemaan teidän oma ongelma. Jumala on saattanut jättää teidät tarkoituksella ateisteiksi , siksi teitäkään ei pidä tuomita millään tavalla , samoin kuin ei homojakaan, koska Jumala on jättänyt heidät himojensa valtaan.

• ihmettelenvaan
        777777 kirjoitti:

Uskovaisen varsinkin Jeesukseen uskovan , ei tarvitse luulla mitään. Se ei minulle kuulu millään tavalla kuinka ateistien käy, Jumala tulee hoitamaan teidät juuri silleen niinkuin hän parhaammaksi näkee. ateistit saa luulla mitä vaan ja kuvitella mitä vaan, se tulee olemaan teidän oma ongelma. Jumala on saattanut jättää teidät tarkoituksella ateisteiksi , siksi teitäkään ei pidä tuomita millään tavalla , samoin kuin ei homojakaan, koska Jumala on jättänyt heidät himojensa valtaan.

Mutta silti kostonhimosi ja kaunaisuutesi tulee hyvin esille kirjoituksessasi. jumalasi on varmaan tarkoittanut juuri näin.

• 777777

Mutta silti kostonhimosi ja kaunaisuutesi tulee hyvin esille kirjoituksessasi. jumalasi on varmaan tarkoittanut juuri näin.

Ei minun tarvitse kostaa mitään , se ei kuulu minulle. Paha tuhoaa itse itsensä, ei sille tarvitse tehdä mitään.

• 777777 kirjoitti:

Vaikutat hyvinkin sadismiin taipuvaiselta. Se, että ateistit, homoseksuaalit ja muut saavat ansionsa mukaan, tuo sinulle ilmeisen hyvän olon.

Kyllä kannattaa olla harhainen, et varmaan koskaan ole ollut noin onnellinen.

• 777777
        marathustra kirjoitti:

Vaikutat hyvinkin sadismiin taipuvaiselta. Se, että ateistit, homoseksuaalit ja muut saavat ansionsa mukaan, tuo sinulle ilmeisen hyvän olon.

Kyllä kannattaa olla harhainen, et varmaan koskaan ole ollut noin onnellinen.

Minulle ei kuulu kenenkään tuomitseminen vaan se kuuluu Jumalalle. Tottakait jumalattomat toivovat sitä, että hyväksyisin jumalattomuuden ja homot, eli silloin se tarkoittaa myöskin, että hyväksyisin ihmisten tappamisen ja varkaudet ja kaiken kieroilun. Eli näin ollen kävisin Jumalan sanaa vastaan ja Jumalaa vastaan ,sitä ette tule saamaan.

• Ihmettelenvaan

Kyllä sinun maailmankuvasi kuulostaa ihan mooseksen aikaiselta.minäkinymmärrän sinun rajoittuneen maailman kuvasi mutta en koskaan pysty hyväksymään sitä. Onneksi minun ei tarvitsekaan ymmärtää.

• 777777
        Ihmettelenvaan kirjoitti:

Kyllä sinun maailmankuvasi kuulostaa ihan mooseksen aikaiselta.minäkinymmärrän sinun rajoittuneen maailman kuvasi mutta en koskaan pysty hyväksymään sitä. Onneksi minun ei tarvitsekaan ymmärtää.

Etkö tiedä , joka asettuu maailman puolelle , asettuu silloin Jumalaa vastaan. Isän rakkaudella ei ole sijaa sellaisessa , joka maailmaa rakastaa.

• ihmettelenvaan
        777777 kirjoitti:

Etkö tiedä , joka asettuu maailman puolelle , asettuu silloin Jumalaa vastaan. Isän rakkaudella ei ole sijaa sellaisessa , joka maailmaa rakastaa.

Tuosta voi vetää vain sen johtopäätöksen, että jumala vihaa maailmaa, siis paikkaa jonka hän itse muka on luonut, ja vihaa ihmisiä, jotka loi omaksi kuvakseen.

• 777777

Tuosta voi vetää vain sen johtopäätöksen, että jumala vihaa maailmaa, siis paikkaa jonka hän itse muka on luonut, ja vihaa ihmisiä, jotka loi omaksi kuvakseen.

Niinpä, Jumala siis vihaa maailmaa ja sellaisia jotka rakastavat maailmaa. Lähimmäisiä kuitenkin kuuluu rakastaa , mutta ei maailmaa. Se on eri asia, sit ketkä pitävät Jumalan sanasta kiinni ja uskovat Jeesukseen Kristukseen. Jumala pitää omistansa huolen , vaikka kylläkin koettelee meitä.

• ihmettelenvaan

Nyt aisi missata pointin, mutta ei se mitään. sitähän voit aina pyytää anteeksi jumalalta ja aloittaa taas puhtaalta pöydältä.

• Ononjaon

On hampaattomiakin kalloja hampaallisten lisäksi.

• kallonmittaaja

Hampaan dna kertoo millaisesta omistajasta on kyse.

• surkeaa.aivopesua

Katsokaa joskus vaikka TV7 lähetyksiä. Voivatko ihmiset olla enää enempää sekaisin. Hirveää suu vaahdossa paasaamista, silmät seisoo päässä. Yhtä ja samaa armolahjaa, jumalan armoa ja syntien anteeksisaamista. Milloin ne ehtivät sitä syntiä tehdä niin paljon? Sääliksi käy lapsia, jotka joutuvat kuuntelemaan tuota jo pienestä.

• usko_yliopistoissa

<<<Katsokaa joskus vaikka TV7 lähetyksiä. >>>

Kristinusko on vapaakenttä josta kuka tahansa saa tuottaa mieleistään ohjelmaa. Kaikki TV7:n materiaali ei ole samanlaista eikä kerro samasta tulkinnasta. Dokumentit, Israel News ja Christian World news ovat aivan eri tasoisia kuin Supernatural-tyyppiset hörhöilyt.

• usko_yliopistoissa
        usko_yliopistoissa kirjoitti:

<<<Katsokaa joskus vaikka TV7 lähetyksiä. >>>

Kristinusko on vapaakenttä josta kuka tahansa saa tuottaa mieleistään ohjelmaa. Kaikki TV7:n materiaali ei ole samanlaista eikä kerro samasta tulkinnasta. Dokumentit, Israel News ja Christian World news ovat aivan eri tasoisia kuin Supernatural-tyyppiset hörhöilyt.

koska kristinusko on USA:ssa äärimmäisen kovan poliittisen poliittisen taistelun osapuolena ja naurettavalla tavalla yliampuva supernatural-ohjelma hyödyttää lähinnä vastapuolta, niin herää kysymys kuka kyseistä ohjelmaa rahoittaa?

Uusateistien mielenlaadun tuntien en ihmettelisi yhtään jos jäljet johtaisivat sinne suuntaan..

• einäyeikuulu

HAHAA HAH HAH HAA

• Raamatussa jumala näyttäytyy pikkumaisena ja helposti suuttuvana sadistina. Nykyaikana jumalan täydellinen kyvyttömyys kostaa pilkkaajilleen voisi olla pieni vihje uskovaisille. Ehkä sitä ei ole olemassakaan?

• Kaikki tietävät, että Jumala on olemassa, koska Hän on antanut kaikille ihmisille riittävät tiedot itsestään ja että Hän on kaiken luoja.
      Näemme myös, että Jumala on totuus, rakkaus, kaikkivaltias, kaikkivoipa ja kaikkitietävä.
      Hän on myös oikeudenmukainen tuomioissaan.
      Kaikki tämä on jokaisen ihmisen nähtävissä ja koettavissa ja siitä voimme lukea Raamatusta, joka on Hänen sanaansa ja ilmoittaa absoluuttisen totuuden kaikesta, mikä on ihmiselle tarpeellista.

Uskova ihminen voi päivittäin keskustella Hänen kanssaan ja saada Häneltä moninaista viisautta ja neuvoa jokapäiväisiin ongelmiinsa. Voimme kokea Jumalan läsnäoloa ja johdatusta. Saamme nähdä Hänen lupaustensa toteutumista ja ihailla Hänen luomaansa maailmaa ja kuulla Hänen puhuvan meille senkin kautta..

Ei ole olemassa mitään, mikä ei todistaisi Jumalasta ja Hänen rakkaudestaan ja hyvyydestään.
      Ja on ihanaa tietää, että tämä on vasta esimakua siitä ilosta ja onnellisuudesta, jota kohti olemme matkalla kohti Jumalan valtakuntaa ja iankaikkista elämää.
      Olen todella kiitollinen Jumalalle kaikesta siitä hyvästä, jota Hän on osoittanut meitä ihmisiä kohtaan.
      Siksi en haluaisi luopua uskosta mistään syystä.

• ”Uskova ihminen voi päivittäin keskustella Hänen kanssaan ja saada Häneltä moninaista viisautta ja neuvoa jokapäiväisiin ongelmiinsa.”

Sinä et näytä saaneen ensimmäistäkään neuvoa ongelmiisi.

Vai antoiko Jumala neuvon, että ahdistuksesi lievenee hetkeksi, kun solvaat muita ihmisiä?

• "Ei ole olemassa mitään, mikä ei todistaisi Jumalasta ja Hänen rakkaudestaan ja hyvyydestään."

Et siis tajua maailman menosta ja asioista tuon taivaallista, niin kuin arvelinkin. Laitetaanko listaa tulemaan hänen rakkaudesta ja hyvyydestä?

• 12____13

Raamatun mukaan Jumala on rakkaus. Vaikuttaa aika idioottimaiselta/pahalta nauraa rakkaudelle.

"Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus."
      1 Joh. 4:8

Ei sinänsä yllätä, vaikuttaahan ateistit totaalisen rakkaudettomilta.

• Sinun mielestäsi siis on rakkautta kivittää avionrikkoja. Jos olet esimerkki rakkaudesta, niin harva haluaa olla kaltaisesi.

Ja muistetaan vielä se, että sinä ylistät ihmisten kärsimystä -kai sekin on sinun rakkauttasi.

• wind-

Ei sitä ateistien jumalaa olekkaa missän, koska asioita tapahtuu itsestään ilman tahtoa ja henkeä.
      Vai onko niin että asioita tapahtuu ilman hyvää tahtoa itsestään. Myös huonoja asioita
      tapahtueiu itsestään. Ei tarvita ns. henkeä lainkaan. Ajatella, kyllä se on totta. Kaveri alkaa odottelemaan omakotitaloa kun sai myytyä entisen rivarin, tai eihän siinä nyt mitään tahtomyyntiä ollut, eikä ollut edes ilmoitusta. Kukaan ei tiennyt koko asiasta yhtään mitään ja siinä kävi niin että
      ostaja ilmaantui vain yhtäkkiä keittiöön ja löi rahat tiskiin, tai ei nyt lyönyt, vaan ne rahat lensivät itsestään pöytään. Ajatella. Nyt kaveri odottelee kosmista omakotitaloa. Kasvaako näitä nykyisin ilman reseptiä metsissä itsestään, kun ei ole varaa rakentaa, tai ei nyt rakentaa, koska eihän siellä tosiaan tarvita rakennusmiehiä lainkaan. Lupasin että kyllä se sama ihme toistuu ihan varmasti.

• ihmettelenvaan

Kovin olet onneton ja huono vitsin kertoa. Eikö henki ollutkaan mukana?

• ihmettelenvaan

korjaan: kertojana

• wind-

Kovin olet onneton ja huono vitsin kertoa. Eikö henki ollutkaan mukana?

huono se oli metaforana, mutta hommahan pelittää niin, etten voi taluttaa todistusaineistoa
        Jumalasta muuten kuin laittamalla kuvan Jyvästä´´ . Tämä kova kuori täytyy murtaa " crack"
        sillä Jumala asuu kyllä ihmisen tietoisuudessa aina jollakin asteikolla, vaikka olisi ateisti, niin
        samoja Jumalallisia tekoja tehdään yhdessä. Hyvä tahto, anteeksianto, armo joka päivä uus..
        joutumalla tosi hankaliin tilanteisiin elämässä, vaikka asuntokaupoissa, niin ihminen joutuu
        kuolettamaan itsensä ja se sattuu pirusti, on täysin muiden tekijöiden varassa, mutta vain
        kuolettamalla itsensä... kuva Jumalasta on puhdas.."Totisesti, totisesti minä sanon teille: jos nisunjyvä ei putoa maahan ja kuole, niin se jää yksin; mutta jos se kuolee, niin se tuottaa paljon hedelmää." (Joh 12:24)......jatketaan harjoituksia.....

• Amen

Pilkkaajille on Jumalakin pilkallinen!

Herran kirous on jumalattoman huoneessa, mutta vanhurskasten asuinsijaa hän siunaa. Pilkkaajille hänkin on pilkallinen, mutta nöyrille hän antaa armon.
      Viisaat perivät kunnian, mutta tyhmäin osa on häpeä. Sananl. 3: 33-35.

Totisesti minä sanon teille: kaikki synnit annetaan ihmisten lapsille anteeksi, pilkkaamisetkin, kuinka paljon pilkannevatkin; mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, se ei saa ikinä anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen syntiin. Mk 3:28-30.

• t0ttoroo

14 "Jos joku tahtoo uhrata Herralle polttouhrina linnun, hän tuokoon uhrilahjaksi metsäkyyhkyn tai muun kyyhkysen. 15 Pappi tuokoon linnun alttarin luo, repäisköön irti pään ja polttakoon sen alttarilla. Mutta veri on puserrettava alttarin kylkeen. 16 Kupu sisällyksineen papin tulee heittää alttarin itäpuolelle, paikkaan, jonne kootaan uhrirasvan tuhka. 17 Sitten hän repiköön linnun auki siivistä kiinni pitäen, ei kuitenkaan kahtia, ja polttakoon sen palavien puiden päällä alttarilla. Tämä on polttouhri, tuoksuva tuliuhri, joka on Herralle mieluisa.

Millainen jumalaolento vaatii linnulta pään revittäväksi irti ja veren roiskimisen ympäri omaa alttariaan? ... Arvasit oikein, nimittäin se narsistinen, sadistinen, moraaliton ja paha jumalaolento, jonka paimentolaismies loi oman kuvansa mukaiseksi.

Olematon jumala on olematon.

• Jumala ei voi mitään ateisteille"

Jos ateistin nimi ei ole elämän kirjassa, hänet tullaan heittämään tuliseen järveen. Lue itse Ilmestyskirjasta luku 20 jae 15.

• Siinäpä sitä rakkautta taas kerrakseen. Olette te jumalasi kanssa aika sairasta sakkia.

• Kuohittuja

Jumala on pyhä, kuinka Hän voisi mennä likakaivoon, neuroverkot on niin saastaiset, ja likakaivon on elämää täynnä, se ei ole soveliasta ihmiselle, jolla on ymmärrys, älykännykkä vastaa monen ateistesin yhteenlaketun järjen. Tuskin se järki on puhdasta. Robotit nautti onnellista pyhää yksinkertaisuutta. Naurua riittää vaikka muille jakaa, varsinkin kun tyhjästä nyhjäisee.

• Kymysys

"Luulisi nyt jumalan näyttäytyvän edes ateisteille"
      ÷÷÷÷÷÷
      Tai sitten ei. Jospa Jumala hylkää ateistit oman onnensa nojaan. Olisiko se reilua.

• Jumala.näkee

Jumala nauraa ihmisen tyhmyydelle. Hänen silmien alla on ihmisten elämän alku ja loppu. Ylpeät kaataa heidän oma mielettömyytensä eikä yksikään pääse tuomiota pakoon.

• pukki.ovella

Jumala ei naura. Vain Joulupukki hohottaa hauskasti. Usko siis Joulupukkiin!!!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      218
      1871
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1738
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      54
      1166
    4. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      16
      966
    5. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      930
    6. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      75
      926
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      815
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      84
      791
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      69
      772
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      754
    Aihe