Muhoksen syksy

Ava111

Onko muhoksen S marketissa myöhään illalla asioivat miehet POIKAMIEHIÄ?
Hyvää katseltavaa sieltä löytyy syksyiltoihin.

7

188

Vastaukset

• Poikamiehenä käyn illalla kaupassa kahtelemassa vanahojapiikoja. Tavataan illalla kaupassa.

• Kun tavataan niin halataan.
        Hyvää syksyä poikamiehelle.
        -tää on niiii herkkää-

• Katotko vanhojapäiväyksiäkin joissa on punainen lappu?
        Minä en.

• minä katselen semmoisia vanhojapiikoja joissa on " parasta ennen" päiväys jo mennyt.
      näinhän se on minullekin käynyt...(-;

• Minä taas käyn kaupassa kun se on kiinni kun oon niin ujo että aukioloaikana en uskalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä taas käyn kaupassa kun se on kiinni kun oon niin ujo että aukioloaikana en uskalla.

Oot ihanan ujo.

• Joko on pesänteko aika käsillä ?

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

• Kokoomus vaatii ansiosidonnaista kaikille

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006566858.html?ref=rss Älkää missään nimessä kuvitelko että tämän takana on kokoomuslaisilta tai etenkään tuolta hirviöämmä Lepomäeltä minkäänlainen yritys parantaa suomalaisten työntekijöiden asemaa. Siinä on takana jotain todella pirullista porvallisuutta, ilmeisesti tarkoitus murentaa ammattiyhdistysliikkeen asemaa tällä lyhytaikaisella politiikalla. Mutta kauaskantoisesti se olisi työttömille ja työntekijöille vain ja ainoastaan heikennys.

162
    • Mies pimittää rahankäyttöään

Sain selville, että mieheni on jo kuukausia käyttänyt isoja summia rahaa tietämättäni harrastuksiinsa. Samaan aikaan hän on kertonut, ettei hänellä työttömäksi jäätyään ole ollut rahaa hoitaa yhteisiä lainoja ym. menoja. Kovasti olen ihmetellyt, kun tätä on jatkunut pitkään ja kysynyt, mihin miehen rahat menee. Aina hän on vastannut, että auton laittoon, auton vakuutuksiin ym. Mies onkin saattanut käyttää vaikka puolet kuukausituloistaan harrastuksen hankintoihin. Samaan aikaan teen itse kahta työtä ja lasken itse senttejä, että saan lainat hoidettua jne. Mitä tehdä?

107
    • Niko Ranta-Aho kaulailee illallisella Bandidos-pomon kanssa Espanjassa

Noniiiin. Niko pääs oottaa vankilatuomiota vapaalle. Läks Espanjaan. Nyt laitto kuvaa, kaulailee bandidos rikollisjärjestön pomon kanssa ja 2 muun karjun kanssa illallisella, kirjoitti dinner with the boys ja nyrkin kuva, tekohammashymy päällä.

89

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pimittää rahankäyttöään

Sain selville, että mieheni on jo kuukausia käyttänyt isoja summia rahaa tietämättäni harrastuksiinsa. Samaan aikaan hän on kertonut, ettei hänellä ty
      Parisuhde
      104
      6643
    2. Niko Ranta-Aho kaulailee illallisella Bandidos pomon kanssa Espanjassa

Noniiiin. Niko pääs oottaa vankilatuomiota vapaalle. Läks Espanjaan. Nyt laitto kuvaa, kaulailee bandidos rikollisjärjestön pomon kanssa ja 2 muun kar
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      1375