Auttakaa mitä teen mua pelottaa ihan sikana olin tällä viikolla iskällä ja sit mun äitipuoli ja isä rupes tappelee ja isä rupes huutaa ihan täyttä kurkkua niin vitun kovaa et kuulu varmaa naapurii sitte se vaa huus et mulle sä et huuda ja sit mun kädet rupes tärisee koska mua pelotti ja sit mun äitipuoli lähti jonnekkii ja sitte se ei oo tullu vieläkää sielta ja sit isä vaa sano et se rupes vaa huutaa eikä se tienny et mistä nii auttakaa mitä mun pitäis tehdä
Apua auttakaa
4
292
Vastaukset
- toteanus
Haluat siis mennä naimisiin isäsi kanssa ja tappaa äitipuolesi.
- klklö
Jos olit vain käymässä siellä isällä, niin kannattais varmaan mennä takaisin omaan kotiin. Kai sulla on oma äitikin? Juttele hänelle ja kerro , että sinua pelotti olla siellä. Et sinä aikuisten riiodille voi mitään, mutta jos kovin pelottaa ja joudut uudelleen riitatilanteeseen, niin kannatta ehkä soitta hätänumeroon 112.
- omakotikulinkalis
Niin siis isäs koti ei ole sun kotis. Mene omaan kotiis vaan uhoomaan!
- RauhoittavaPuheAuttaa
Ainakin näet hyvää malliesimerkkiä "aikuisilta" että miten ei kannata elämässä menetellä, sitten kun voit itse päättää asioista. Mitä pitäisi tehdä? Vastaus: Rauhoittua. Ensimmäisenä kannattaa rauhoittua...
Kestää aikansa että ihminen rauhoittuu jos on hyvin vihainen, koska hormonit ovat verenkierrossa parikin tuntia tapauksen jälkeen, vaikka tilanne olisi jo ohi. Huomenna on taas ihan uusi päivä ja silloin asioita voidaan selvittää paremmin, selkein ajatuksin ja kirkkain mielin.
Jos tunnet olosi todella uhatuksi ja pelottaa, niin kannattaa poistua paikalta tai soittaa poliisi (Numerosta 112) paikalle selvittämään tilannetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406