Apua auttakaa

Auttakaa mitä teen mua pelottaa ihan sikana olin tällä viikolla iskällä ja sit mun äitipuoli ja isä rupes tappelee ja isä rupes huutaa ihan täyttä kurkkua niin vitun kovaa et kuulu varmaa naapurii sitte se vaa huus et mulle sä et huuda ja sit mun kädet rupes tärisee koska mua pelotti ja sit mun äitipuoli lähti jonnekkii ja sitte se ei oo tullu vieläkää sielta ja sit isä vaa sano et se rupes vaa huutaa eikä se tienny et mistä nii auttakaa mitä mun pitäis tehdä

4

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toteanus

Haluat siis mennä naimisiin isäsi kanssa ja tappaa äitipuolesi.

• klklö

Jos olit vain käymässä siellä isällä, niin kannattais varmaan mennä takaisin omaan kotiin. Kai sulla on oma äitikin? Juttele hänelle ja kerro , että sinua pelotti olla siellä. Et sinä aikuisten riiodille voi mitään, mutta jos kovin pelottaa ja joudut uudelleen riitatilanteeseen, niin kannatta ehkä soitta hätänumeroon 112.

• omakotikulinkalis

Niin siis isäs koti ei ole sun kotis. Mene omaan kotiis vaan uhoomaan!

• RauhoittavaPuheAuttaa

Ainakin näet hyvää malliesimerkkiä "aikuisilta" että miten ei kannata elämässä menetellä, sitten kun voit itse päättää asioista. Mitä pitäisi tehdä? Vastaus: Rauhoittua. Ensimmäisenä kannattaa rauhoittua...

Kestää aikansa että ihminen rauhoittuu jos on hyvin vihainen, koska hormonit ovat verenkierrossa parikin tuntia tapauksen jälkeen, vaikka tilanne olisi jo ohi. Huomenna on taas ihan uusi päivä ja silloin asioita voidaan selvittää paremmin, selkein ajatuksin ja kirkkain mielin.

Jos tunnet olosi todella uhatuksi ja pelottaa, niin kannattaa poistua paikalta tai soittaa poliisi (Numerosta 112) paikalle selvittämään tilannetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      111
      2722
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1724
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      17
      1720
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      267
      1608
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      11
      1564
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      27
      1268
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      27
      1139
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1062
    9. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      83
      1031
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    Aihe