Apua auttakaa

Auttakaa mitä teen mua pelottaa ihan sikana olin tällä viikolla iskällä ja sit mun äitipuoli ja isä rupes tappelee ja isä rupes huutaa ihan täyttä kurkkua niin vitun kovaa et kuulu varmaa naapurii sitte se vaa huus et mulle sä et huuda ja sit mun kädet rupes tärisee koska mua pelotti ja sit mun äitipuoli lähti jonnekkii ja sitte se ei oo tullu vieläkää sielta ja sit isä vaa sano et se rupes vaa huutaa eikä se tienny et mistä nii auttakaa mitä mun pitäis tehdä

4

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toteanus

Haluat siis mennä naimisiin isäsi kanssa ja tappaa äitipuolesi.

• klklö

Jos olit vain käymässä siellä isällä, niin kannattais varmaan mennä takaisin omaan kotiin. Kai sulla on oma äitikin? Juttele hänelle ja kerro , että sinua pelotti olla siellä. Et sinä aikuisten riiodille voi mitään, mutta jos kovin pelottaa ja joudut uudelleen riitatilanteeseen, niin kannatta ehkä soitta hätänumeroon 112.

• omakotikulinkalis

Niin siis isäs koti ei ole sun kotis. Mene omaan kotiis vaan uhoomaan!

• RauhoittavaPuheAuttaa

Ainakin näet hyvää malliesimerkkiä "aikuisilta" että miten ei kannata elämässä menetellä, sitten kun voit itse päättää asioista. Mitä pitäisi tehdä? Vastaus: Rauhoittua. Ensimmäisenä kannattaa rauhoittua...

Kestää aikansa että ihminen rauhoittuu jos on hyvin vihainen, koska hormonit ovat verenkierrossa parikin tuntia tapauksen jälkeen, vaikka tilanne olisi jo ohi. Huomenna on taas ihan uusi päivä ja silloin asioita voidaan selvittää paremmin, selkein ajatuksin ja kirkkain mielin.

Jos tunnet olosi todella uhatuksi ja pelottaa, niin kannattaa poistua paikalta tai soittaa poliisi (Numerosta 112) paikalle selvittämään tilannetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2891
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      63
      2730
    3. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      23
      2082
    4. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      69
      1695
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      143
      1483
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      181
      1430
    7. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      111
      1401
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      139
      1355
    9. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      90
      1314
    10. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1181
    Aihe