Olisihan minulle ja rinnoilleni kokemus ;) ?

nappitakki

Miltä tuntuisi vanhemman miehen kosketus tai sellainen,kun ei ole pitkään aikaan koskenut tai koskaan koskenut
naisen rintoihin .
Se kuvitelma tunteesta kihelmöi JO!

19

981

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemusta

Minä en oo pitkään aikaan, jos kokemusta tarvit...? 😊

• Kyllä tuo sakarib nikki toimii suomi24 postissa.

• Ukkomies58

Naimisissa olen ja 58v rinnoilla ei ole saanut aikoihin leikkiä kunnolla intoa olisi
      Mistä sinä

• nappitakki

Koskettelet rintoja mielelläsi?
        kysyt Mistä sinä

• matsho

Mä imen ja nuolen ja hyväilen mielelläni

• matsho

oli sit mies tai nainen

• Tisuhieroja

Taisi Nappitakku olla taas joku Jani 14 vuotta...

• matsho

Mä voisin auttaa tätä nappitakkia,olkoon sit vaikka jani 14v,imisin kyllä aivot taivaalle...

• rinnoillenikokemus

Olisihan minulle ja rinnoilleni kokemus ;) ?
      Yleensä ei riitä vain rintojen korkeskettelu ,mutta se olisi parasta ! ;D

• Sinä tai nappitakki saisitte kaipaamannelaisen kokemuksen käsin,suulla ja välineilläkin,jos niin haluat,eikä toki tarvitse jäädä pelkästään tuohon...
        Nimim.at suomi24.fi

• Tykkään myös tosta ajatuksesta... Vanhainkotiin töihin ja tissit tyrkylle ;)

• Tissien koskettulu on todella ihanaa ja antaa ihan oman nautintonsa...kevyt kielellä kiusoittelu ja näykkiminen😘

• Mielelläni koskettelisin

• Kävis kyllä

• Kyllä rinnat on ihanat, aina AA-sta C-hen. Isommat lollot ei minusta niin kivat. sellaiset käteensopivat ovat ihanat.

• perv

Varmaan sillä muna ponkaisis pystyyn ja ahneesti puristelisi sun rintojasi sekä ottaisi nännin suuhun pyöriteltäväksi...samalla alkaisi hyväillä sun selkää ja siitä pakaroillesi tai jopa haarojasi kourimaan!

• Täällä Pirkanmaalla halukas vanhempimies joka tykkää nuolla ja imeä naisen isoja rintoja,leikkiä niillä ja tehdä muutakin jos haluja . löytyy

• Voisin ottaa rintasi hyväiltäviksi ja suudella sekä imeä nännejäsi samalla myös hyväilisin koko vartaloasi ensin vaatteiden päältä, mutta kyllä käteni etsiytyisi vaatteiden allekin pika puolin ja mistä lopulta sormeni löytyisivätkään ...jää arvoitukseksi:)

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      154
      13535
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      74
      9804
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      99
      9172
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      21
      8159
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      40
      6783
    6. Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      150
      6195
    7. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      72
      4308
    8. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      24
      3415
    9. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      39
      3407
    10. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      401
      1300
    Aihe