Olisihan minulle ja rinnoilleni kokemus ;) ?

nappitakki

Miltä tuntuisi vanhemman miehen kosketus tai sellainen,kun ei ole pitkään aikaan koskenut tai koskaan koskenut
naisen rintoihin .
Se kuvitelma tunteesta kihelmöi JO!

19

989

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemusta

Minä en oo pitkään aikaan, jos kokemusta tarvit...? 😊

• Kyllä tuo sakarib nikki toimii suomi24 postissa.

• Ukkomies58

Naimisissa olen ja 58v rinnoilla ei ole saanut aikoihin leikkiä kunnolla intoa olisi
      Mistä sinä

• nappitakki

Koskettelet rintoja mielelläsi?
        kysyt Mistä sinä

• matsho

Mä imen ja nuolen ja hyväilen mielelläni

• matsho

oli sit mies tai nainen

• Tisuhieroja

Taisi Nappitakku olla taas joku Jani 14 vuotta...

• matsho

Mä voisin auttaa tätä nappitakkia,olkoon sit vaikka jani 14v,imisin kyllä aivot taivaalle...

• rinnoillenikokemus

Olisihan minulle ja rinnoilleni kokemus ;) ?
      Yleensä ei riitä vain rintojen korkeskettelu ,mutta se olisi parasta ! ;D

• Sinä tai nappitakki saisitte kaipaamannelaisen kokemuksen käsin,suulla ja välineilläkin,jos niin haluat,eikä toki tarvitse jäädä pelkästään tuohon...
        Nimim.at suomi24.fi

• Tykkään myös tosta ajatuksesta... Vanhainkotiin töihin ja tissit tyrkylle ;)

• Tissien koskettulu on todella ihanaa ja antaa ihan oman nautintonsa...kevyt kielellä kiusoittelu ja näykkiminen😘

• Mielelläni koskettelisin

• Kävis kyllä

• Kyllä rinnat on ihanat, aina AA-sta C-hen. Isommat lollot ei minusta niin kivat. sellaiset käteensopivat ovat ihanat.

• perv

Varmaan sillä muna ponkaisis pystyyn ja ahneesti puristelisi sun rintojasi sekä ottaisi nännin suuhun pyöriteltäväksi...samalla alkaisi hyväillä sun selkää ja siitä pakaroillesi tai jopa haarojasi kourimaan!

• Täällä Pirkanmaalla halukas vanhempimies joka tykkää nuolla ja imeä naisen isoja rintoja,leikkiä niillä ja tehdä muutakin jos haluja . löytyy

• Voisin ottaa rintasi hyväiltäviksi ja suudella sekä imeä nännejäsi samalla myös hyväilisin koko vartaloasi ensin vaatteiden päältä, mutta kyllä käteni etsiytyisi vaatteiden allekin pika puolin ja mistä lopulta sormeni löytyisivätkään ...jää arvoitukseksi:)

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      101
      9588
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      76
      4957
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      55
      4682
    4. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      9
      2421
    5. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      105
      1642
    6. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      0
      1500
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      45
      1458
    8. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      56
      1387
    9. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      49
      1351
    10. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1296
    Aihe