Olisihan minulle ja rinnoilleni kokemus ;) ?

nappitakki

Miltä tuntuisi vanhemman miehen kosketus tai sellainen,kun ei ole pitkään aikaan koskenut tai koskaan koskenut
naisen rintoihin .
Se kuvitelma tunteesta kihelmöi JO!

19

919

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemusta

      Minä en oo pitkään aikaan, jos kokemusta tarvit...? 😊

    • Kyllä tuo sakarib nikki toimii suomi24 postissa.

    • Ukkomies58

      Naimisissa olen ja 58v rinnoilla ei ole saanut aikoihin leikkiä kunnolla intoa olisi
      Mistä sinä

      • nappitakki

        Koskettelet rintoja mielelläsi?
        kysyt Mistä sinä


      • matsho

        Mä imen ja nuolen ja hyväilen mielelläni


      • matsho

        oli sit mies tai nainen


    • Tisuhieroja

      Taisi Nappitakku olla taas joku Jani 14 vuotta...

      • matsho

        Mä voisin auttaa tätä nappitakkia,olkoon sit vaikka jani 14v,imisin kyllä aivot taivaalle...


    • rinnoillenikokemus

      Olisihan minulle ja rinnoilleni kokemus ;) ?
      Yleensä ei riitä vain rintojen korkeskettelu ,mutta se olisi parasta ! ;D

      • Sinä tai nappitakki saisitte kaipaamannelaisen kokemuksen käsin,suulla ja välineilläkin,jos niin haluat,eikä toki tarvitse jäädä pelkästään tuohon...
        Nimim.at suomi24.fi


    • Tykkään myös tosta ajatuksesta... Vanhainkotiin töihin ja tissit tyrkylle ;)

      • Tissien koskettulu on todella ihanaa ja antaa ihan oman nautintonsa...kevyt kielellä kiusoittelu ja näykkiminen😘


    • Mielelläni koskettelisin

    • Kävis kyllä

    • Kyllä rinnat on ihanat, aina AA-sta C-hen. Isommat lollot ei minusta niin kivat. sellaiset käteensopivat ovat ihanat.

    • perv

      Varmaan sillä muna ponkaisis pystyyn ja ahneesti puristelisi sun rintojasi sekä ottaisi nännin suuhun pyöriteltäväksi...samalla alkaisi hyväillä sun selkää ja siitä pakaroillesi tai jopa haarojasi kourimaan!

    • Täällä Pirkanmaalla halukas vanhempimies joka tykkää nuolla ja imeä naisen isoja rintoja,leikkiä niillä ja tehdä muutakin jos haluja . löytyy

    • Voisin ottaa rintasi hyväiltäviksi ja suudella sekä imeä nännejäsi samalla myös hyväilisin koko vartaloasi ensin vaatteiden päältä, mutta kyllä käteni etsiytyisi vaatteiden allekin pika puolin ja mistä lopulta sormeni löytyisivätkään ...jää arvoitukseksi:)

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe