Olisihan minulle ja rinnoilleni kokemus ;) ?

nappitakki

Miltä tuntuisi vanhemman miehen kosketus tai sellainen,kun ei ole pitkään aikaan koskenut tai koskaan koskenut
naisen rintoihin .
Se kuvitelma tunteesta kihelmöi JO!

19

1002

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemusta

Minä en oo pitkään aikaan, jos kokemusta tarvit...? 😊

• Kyllä tuo sakarib nikki toimii suomi24 postissa.

• Ukkomies58

Naimisissa olen ja 58v rinnoilla ei ole saanut aikoihin leikkiä kunnolla intoa olisi
      Mistä sinä

• nappitakki

Koskettelet rintoja mielelläsi?
        kysyt Mistä sinä

• matsho

Mä imen ja nuolen ja hyväilen mielelläni

• matsho

oli sit mies tai nainen

• Tisuhieroja

Taisi Nappitakku olla taas joku Jani 14 vuotta...

• matsho

Mä voisin auttaa tätä nappitakkia,olkoon sit vaikka jani 14v,imisin kyllä aivot taivaalle...

• rinnoillenikokemus

Olisihan minulle ja rinnoilleni kokemus ;) ?
      Yleensä ei riitä vain rintojen korkeskettelu ,mutta se olisi parasta ! ;D

• Sinä tai nappitakki saisitte kaipaamannelaisen kokemuksen käsin,suulla ja välineilläkin,jos niin haluat,eikä toki tarvitse jäädä pelkästään tuohon...
        Nimim.at suomi24.fi

• Tykkään myös tosta ajatuksesta... Vanhainkotiin töihin ja tissit tyrkylle ;)

• Tissien koskettulu on todella ihanaa ja antaa ihan oman nautintonsa...kevyt kielellä kiusoittelu ja näykkiminen😘

• Mielelläni koskettelisin

• Kävis kyllä

• Kyllä rinnat on ihanat, aina AA-sta C-hen. Isommat lollot ei minusta niin kivat. sellaiset käteensopivat ovat ihanat.

• perv

Varmaan sillä muna ponkaisis pystyyn ja ahneesti puristelisi sun rintojasi sekä ottaisi nännin suuhun pyöriteltäväksi...samalla alkaisi hyväillä sun selkää ja siitä pakaroillesi tai jopa haarojasi kourimaan!

• Täällä Pirkanmaalla halukas vanhempimies joka tykkää nuolla ja imeä naisen isoja rintoja,leikkiä niillä ja tehdä muutakin jos haluja . löytyy

• Voisin ottaa rintasi hyväiltäviksi ja suudella sekä imeä nännejäsi samalla myös hyväilisin koko vartaloasi ensin vaatteiden päältä, mutta kyllä käteni etsiytyisi vaatteiden allekin pika puolin ja mistä lopulta sormeni löytyisivätkään ...jää arvoitukseksi:)

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      105
      4020
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      68
      3872
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      43
      2237
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      56
      2214
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2104
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      52
      1776
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      27
      1439
    8. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      110
      1238
    9. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      115
      1193
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1129
    Aihe