Olisihan minulle ja rinnoilleni kokemus ;) ?

nappitakki

Miltä tuntuisi vanhemman miehen kosketus tai sellainen,kun ei ole pitkään aikaan koskenut tai koskaan koskenut
naisen rintoihin .
Se kuvitelma tunteesta kihelmöi JO!

19

976

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemusta

Minä en oo pitkään aikaan, jos kokemusta tarvit...? 😊

• Kyllä tuo sakarib nikki toimii suomi24 postissa.

• Ukkomies58

Naimisissa olen ja 58v rinnoilla ei ole saanut aikoihin leikkiä kunnolla intoa olisi
      Mistä sinä

• nappitakki

Koskettelet rintoja mielelläsi?
        kysyt Mistä sinä

• matsho

Mä imen ja nuolen ja hyväilen mielelläni

• matsho

oli sit mies tai nainen

• Tisuhieroja

Taisi Nappitakku olla taas joku Jani 14 vuotta...

• matsho

Mä voisin auttaa tätä nappitakkia,olkoon sit vaikka jani 14v,imisin kyllä aivot taivaalle...

• rinnoillenikokemus

Olisihan minulle ja rinnoilleni kokemus ;) ?
      Yleensä ei riitä vain rintojen korkeskettelu ,mutta se olisi parasta ! ;D

• Sinä tai nappitakki saisitte kaipaamannelaisen kokemuksen käsin,suulla ja välineilläkin,jos niin haluat,eikä toki tarvitse jäädä pelkästään tuohon...
        Nimim.at suomi24.fi

• Tykkään myös tosta ajatuksesta... Vanhainkotiin töihin ja tissit tyrkylle ;)

• Tissien koskettulu on todella ihanaa ja antaa ihan oman nautintonsa...kevyt kielellä kiusoittelu ja näykkiminen😘

• Mielelläni koskettelisin

• Kävis kyllä

• Kyllä rinnat on ihanat, aina AA-sta C-hen. Isommat lollot ei minusta niin kivat. sellaiset käteensopivat ovat ihanat.

• perv

Varmaan sillä muna ponkaisis pystyyn ja ahneesti puristelisi sun rintojasi sekä ottaisi nännin suuhun pyöriteltäväksi...samalla alkaisi hyväillä sun selkää ja siitä pakaroillesi tai jopa haarojasi kourimaan!

• Täällä Pirkanmaalla halukas vanhempimies joka tykkää nuolla ja imeä naisen isoja rintoja,leikkiä niillä ja tehdä muutakin jos haluja . löytyy

• Voisin ottaa rintasi hyväiltäviksi ja suudella sekä imeä nännejäsi samalla myös hyväilisin koko vartaloasi ensin vaatteiden päältä, mutta kyllä käteni etsiytyisi vaatteiden allekin pika puolin ja mistä lopulta sormeni löytyisivätkään ...jää arvoitukseksi:)

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      94
      7753
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      4097
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      48
      3660
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      3263
    5. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      44
      2828
    6. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2762
    7. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      21
      2714
    8. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2643
    9. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      140
      2608
    10. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2559
    Aihe