Kakkosella on todella hyvän näköinen uutisten lukija naisessa nimeltä Riika Parkkinen, saisi lukea kaikki uutiset :)
Harmi ettei netistä kuvia löydy, vai löytyykö? Minkäköhän näköinen olisi oikeassa elämässä, kun studiossa nyt saadaan niin paljon aikaiseksi.
Riika Parkkinen
15
17131
Vastaukset
- varmaan luonnossakin
Eikä ole Riikalla muuten sormusta...
Piia Pasanen on toinen herkku. Ja Marjo Rein kolmas.
Kyllä nyt kelepaa (kuten meillä päin Oulussa sanotaan). Katetta lupamaksulle, sano.- WWW
..muistaakseni aviomies on joku kapellimestari. Riika oli vastikään äitiyslomallakin..
- nyt
WWW kirjoitti:
..muistaakseni aviomies on joku kapellimestari. Riika oli vastikään äitiyslomallakin..
kaksi Riikaa keskenään:
- TV2:n kuuluttaja on juuri tuo mainitsemasi Riika Sillanpää, ja aviomiehensä on kapellimestari Ari Rasilainen.
- TV2:n uutistenlukija Riika Parkkinen on eri henkilö - ja hänen privaattielämästään ainakaan minulla ei ole tietoa.
Mutta kyllä kumpaakin mielellään katselee - ja kuunteleekin. - WWW
nyt kirjoitti:
kaksi Riikaa keskenään:
- TV2:n kuuluttaja on juuri tuo mainitsemasi Riika Sillanpää, ja aviomiehensä on kapellimestari Ari Rasilainen.
- TV2:n uutistenlukija Riika Parkkinen on eri henkilö - ja hänen privaattielämästään ainakaan minulla ei ole tietoa.
Mutta kyllä kumpaakin mielellään katselee - ja kuunteleekin...ninpä sekoitin. Sorry vaan.
- ansBeli
WWW kirjoitti:
Riikalla on mies joka on opettaja.
- Jive Bunny
...se kuuluttaja, joka kuuluttelee yleensä lauantai-iltaisin tv1:llä... ihan nätti... varsinki silmät...
- hmm..
Riika on Vammalasta kotoisin..aloitteli uraansa paikallisessa radio Mantassa..ei koulussa ollut mikään missityyppi..lähinnä sellanen "älykkö" en ole vähään aikaan nähnyt livenä.. voi olla että on hoikistunut kun on näkyvästi esillä..
- Jutun aloittaja
Eihän hän mikään missityyppi olekaan vaan oikeasti kaunis Nainen!
Sopivasti näyttää muotoa olevan ja pitkät, punasävyiset, kauniit hiukset. Ei siis tosiaan mikään mallitikun oloinen kana, vaan antaa itsestään todella lämpimän ja järkevän mutta flirttailevan kuvan televisiossa. - mmmmmmmmmmm
Jutun aloittaja kirjoitti:
Sopivasti näyttää muotoa olevan ja pitkät, punasävyiset, kauniit hiukset. Ei siis tosiaan mikään mallitikun oloinen kana, vaan antaa itsestään todella lämpimän ja järkevän mutta flirttailevan kuvan televisiossa.Nähnyt olen, useasti :)
- Petteri 2
Jutun aloittaja kirjoitti:
Sopivasti näyttää muotoa olevan ja pitkät, punasävyiset, kauniit hiukset. Ei siis tosiaan mikään mallitikun oloinen kana, vaan antaa itsestään todella lämpimän ja järkevän mutta flirttailevan kuvan televisiossa.Niinhän se aina: mitä vaatimattomampi ulkonäkö, sitä innokkaampi flirttailu. Jos kiloja on vielä yli oman tarpeen, vauhti vain paranee.
- Kaarle XII
Petteri 2 kirjoitti:
Niinhän se aina: mitä vaatimattomampi ulkonäkö, sitä innokkaampi flirttailu. Jos kiloja on vielä yli oman tarpeen, vauhti vain paranee.
Fanien kannattaisi nähdä tytöt myös ilman vahvaa tv-meikkiä. Moni suu taitaisi loksahtaa auki...
- Goss!p
Parkkinen on jo pidemmän aikaa elänyt avoliitossa. Ja kuvia löytyy facebookista!
- Nettirunkkari
Masturboin joka kerta kun Piia on lukemassa uutisia.
- Reiska65
Kuolaan Riika Parkkista... Kuvia ei tosiaan löydy. mutta sen verran olen nähnyt, että haluaisin lipaista hänen pyllyään...
- Lypsyaikaa pukkaa
peräkammaripoika äpylin luokke talliin ja alota taas duuni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329