Riika Parkkinen

Hänen näköisensä kun saisi

Kakkosella on todella hyvän näköinen uutisten lukija naisessa nimeltä Riika Parkkinen, saisi lukea kaikki uutiset :)

Harmi ettei netistä kuvia löydy, vai löytyykö? Minkäköhän näköinen olisi oikeassa elämässä, kun studiossa nyt saadaan niin paljon aikaiseksi.

15

17131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmaan luonnossakin

Eikä ole Riikalla muuten sormusta...

Piia Pasanen on toinen herkku. Ja Marjo Rein kolmas.

Kyllä nyt kelepaa (kuten meillä päin Oulussa sanotaan). Katetta lupamaksulle, sano.

..muistaakseni aviomies on joku kapellimestari. Riika oli vastikään äitiyslomallakin..

• nyt
        WWW kirjoitti:

..muistaakseni aviomies on joku kapellimestari. Riika oli vastikään äitiyslomallakin..

kaksi Riikaa keskenään:

- TV2:n kuuluttaja on juuri tuo mainitsemasi Riika Sillanpää, ja aviomiehensä on kapellimestari Ari Rasilainen.

- TV2:n uutistenlukija Riika Parkkinen on eri henkilö - ja hänen privaattielämästään ainakaan minulla ei ole tietoa.

Mutta kyllä kumpaakin mielellään katselee - ja kuunteleekin.

nyt kirjoitti:

kaksi Riikaa keskenään:

- TV2:n kuuluttaja on juuri tuo mainitsemasi Riika Sillanpää, ja aviomiehensä on kapellimestari Ari Rasilainen.

- TV2:n uutistenlukija Riika Parkkinen on eri henkilö - ja hänen privaattielämästään ainakaan minulla ei ole tietoa.

Mutta kyllä kumpaakin mielellään katselee - ja kuunteleekin.

..ninpä sekoitin. Sorry vaan.

• ansBeli
        WWW kirjoitti:

Riikalla on mies joka on opettaja.

• Jive Bunny

...se kuuluttaja, joka kuuluttelee yleensä lauantai-iltaisin tv1:llä... ihan nätti... varsinki silmät...

• hmm..

Riika on Vammalasta kotoisin..aloitteli uraansa paikallisessa radio Mantassa..ei koulussa ollut mikään missityyppi..lähinnä sellanen "älykkö" en ole vähään aikaan nähnyt livenä.. voi olla että on hoikistunut kun on näkyvästi esillä..

• Jutun aloittaja

Eihän hän mikään missityyppi olekaan vaan oikeasti kaunis Nainen!

Sopivasti näyttää muotoa olevan ja pitkät, punasävyiset, kauniit hiukset. Ei siis tosiaan mikään mallitikun oloinen kana, vaan antaa itsestään todella lämpimän ja järkevän mutta flirttailevan kuvan televisiossa.

• mmmmmmmmmmm
        Jutun aloittaja kirjoitti:

Sopivasti näyttää muotoa olevan ja pitkät, punasävyiset, kauniit hiukset. Ei siis tosiaan mikään mallitikun oloinen kana, vaan antaa itsestään todella lämpimän ja järkevän mutta flirttailevan kuvan televisiossa.

Nähnyt olen, useasti :)

• Petteri 2
        Jutun aloittaja kirjoitti:

Niinhän se aina: mitä vaatimattomampi ulkonäkö, sitä innokkaampi flirttailu. Jos kiloja on vielä yli oman tarpeen, vauhti vain paranee.

• Kaarle XII
        Petteri 2 kirjoitti:

Niinhän se aina: mitä vaatimattomampi ulkonäkö, sitä innokkaampi flirttailu. Jos kiloja on vielä yli oman tarpeen, vauhti vain paranee.

Fanien kannattaisi nähdä tytöt myös ilman vahvaa tv-meikkiä. Moni suu taitaisi loksahtaa auki...

• Goss!p

Parkkinen on jo pidemmän aikaa elänyt avoliitossa. Ja kuvia löytyy facebookista!

• Nettirunkkari

Masturboin joka kerta kun Piia on lukemassa uutisia.

• Reiska65

Kuolaan Riika Parkkista... Kuvia ei tosiaan löydy. mutta sen verran olen nähnyt, että haluaisin lipaista hänen pyllyään...

• Lypsyaikaa pukkaa

peräkammaripoika äpylin luokke talliin ja alota taas duuni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3043
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2685
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2295
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      36
      1803
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1566
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1527
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1360
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe