Tiedä tämä

Mieheltä

Tottakai halusin pitää toivoa yllä ja luotin asioiden menevän niin kuin niiden olisi pitänyt mennä,

Tuotin sinulle kuitenkin valtavan pettymyksen ja tarpeetonta tuskaa ja kun asiat eivät edenneet onnellisten tähtien alla niin oli vain pakko päästää irti.

Tunnen sisälläni tuskaa ja tyhjyyttä ilman sinua.

Mieheltä naiselle.

39

2092

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liianpaljonpelissä

      Mutta sun täytyy edetä oikeaan suuntaan

    • Tiedän_tiedän

      Tuska ja tyhjyys minunullakin seuranain..
      Miten asiat voi aina mennä näin väärin päin..
      n>m

    • Niinpaljonpelissä

      Ihan kuin minulle. Voih. Tuskin kuitenkaan.

    • Sopisihyvin

      Onko tämä M-mieheltä?

      • Eimahdollistako

        Ei se ollut, mutta tämä on.
        En ole päästänyt sinusta irti, en pysty.
        Minun on pakko kuulla sinun suustasi, että minulla ei ole enään mitään mahdollisuutta. Ja tämä Jnaiselle


    • ei.kukaan

      Tämä sopisi hyvin elämääni, mutta en tiedä sanoista, jotka kirjoitetaan nimettömänä tänne. Odotan vastauksia, jotka on osoitettu suoraan minulle.

    • Sittenvastatietää

      Ei hän tiedä . Olet anonyymi anonyymien joukossa. Kirjoita tuo viestinä kännyyn hänelle ja paina lähetä.

    • Surupuserossaainavaan

      Tiedätkö, minä olen todella surullinen ja masentunutkin kaiken tämän myötä. Koen ettemme saaneet pienintäkään mahdollisuutta koskaan. Tuntuu niin epäreilulta!

      • Kenen kanssa sinä et saanut mahdollisuutta?
        Mistä tunnistit aloittajan kaivatuksesi?


    • Minäkin tunnen sisälläni tuskaa ja tyhjyyttä ilman häntä. On vaikea kuvitella loppuelämää ilman häntä, kun tietää, että sydän on aina hänen luonaan eikä siellä, missä se milloinkin on. Onko loppuelämäni vain ikävöintiä?

      Toivoisin, että olisi vielä mahdollisuus meihin, korjata asiat ja elää yhdessä.

    • TiedäMiesTämä

      Tiedä tämä mies voit ottaa yhteyttä ja selittää asian laidan en usko että on vaiva tai ei toivottua yhteydenottosi!

    • Vaimitä1

      Sinä et varmaan myönnä itsellesi aineidenkäyttöä

      • ensaatatunnustaa

        aineet kuuluu nisteille.


    • Voitollavarma

      Ei se tiedä.

    • Kovaikävähäntä

      Juuri tällaisten viestien takia palsta on vaarallinen. Mieli haluaa ylläpitää toivoa ja haluaa omia tämänkaötaiset viestit. :(

    • kiinnostaisi.tietää

      Missä vaiheessa nykyisesi, kuka sitten onkaan, tuli kuvioihisi mukaan?

    • väsynyt_pelaamiseen

      Miten asioiden olisi pitänyt mennä? Sovittiin jotain ja sulle jäi pallo ja piditkin sen itselläsi tai mahdollisesti annoit sen jollekin muulle, muttet mulle. Mitä mun pitäisi ajatella muuta kuin että sua evvk. Välitin ja välitän, valitettavasti edelleen.

    • Caprika87

      Älä luovuta aloittaja tee siirtosi mikä lie taustanne?

    • Minulta

      Tiedäthän että olet edelleen minulle tärkeä ja mielessäni, ja olen vain puhelinsoiton päässä. Minusta vaan alkoi vaikuttaa ettet enää tarvitse minua, ja se alkuun ahdisti mutta tajusin sitten etten voi aiheuttaa lisää taakkaa vaatimalla mitään tai ripustautumalla. Varmasti olit vaistonnut ilman kertomaanikin että olen päästänyt irti, mutta koin ettei ollut enää vaihtoehtoja. Koin myös mustasukkaisuutta ja vaikeita tunteita jutuistasi, sekin on vaikuttanut ratkaisuihini. Mutta silti haluaisin edelleen pysyä ystävänäsi

      • Kerro.hänelle

        Ei auta kertoa täällä. Väärät ihmiset omii näitä itselleen.


      • Eimullamuuta

        Aikas surkea on sinun ongelmanratkaisukyky.


    • Mitäturhia

      Iloisestihan sulla näyttää menevän päivästä päivään, ei huolen eikä murheen häivää. Tyhjyydestä puhumattakaan.
      Kaikkihan on mennyt juuri kuten itse halusit ja oman käytöksesi mukaan, riekkuen naisten kanssa
      itsellesi hupia saaden.
      Miksi valitat aina kun itse valitsit tapasi toimia.
      Valitsemaasi tapaan kuuluivat kaikki muut paitsi minä.
      En tiedä mitä tarkoitat sanomalla ettei kaikki mennyt kuten piti, itse ainakaan et tehnyt asioiden toisin menemiseksi yhtään mitään. Joten nauti nyt pelleilyistäsi täysin siemauksin.
      Muuhun viestissäsi puuttumatta.

    • Jatuon

      Valtavan pettymyksen ja tarpeettoman tuskan tuottamisen lisäksi nyt tässä ilmoitit sivulauseessa että olet päästänyt irti !! Joillain näyttää se tuskan tuottaminen toiselle sujuvan erittäin luonnikkaasti ja helposti. Voi voi sentään niitä omia tuskan parahduksia. Kuitenkin halutessaan, korostan sanaa halutessaan, jokainen pystyy toimimaan korrektisti ja hyvien tapojen mukaisesti toista kohtaan. Kyse on aina vain siitä miten haluaa toista kohtaan toimia.

      • huomentatähän

        Hyvin todettu, erittäin totta ja toista kunnioittavasti ajateltu.


    • Vai.miten

      Ellet olisikaan kirjoittanut mitään, et sitä että olet päästänyt irti etkä muutakaan. Tai kertomut muullalailla, hänelle itselleen.

    • Yleensäasiat

      Eivät mene itsekseen millään tavalla vaan kaiken haluamansa eteen pitää tehdä työtä, nähdä vaivaa, sinä taisit unohtaa sen ja samalla lienet unohtanut aika paljon muutakin. Niin toimien on turha kertoilla omia mielenmaisemiaan jos kerran kaikki on itseaiheutettua. Osaatko pyytää anteeksi, ei tietenkään näin vaan siltä ihmiseltä kenelle olet tuottanut pettymyksen ja tarpeetonta surua.

    • Huteraaon

      Pelkkä toivon ylläpito ja luotto että hyvin menee, niillä konstein sinäkin päästit irti.

    • tsottsot

      Ei hän tiedä, sillä kirjoitit sen nimettömänä tänne.

    • olitkovahinko

      Vaistosi ettei se kaveri seksi sulle sopinut? Vai vaistosinko väärin? Päätä nyt jo missä oli kyse. Suoraan kysymällä et toiminut. Se taas mitä kerroin on sinun mietittävä mikä pitää totena. Tiedät miten saat vastauksen. Kysyt suoraan. Minusta asiat meni hyvin. Joten kun lopetat leikkimisen joskus niin näet sen totuuden.

    • Ai.sinultako

      Ajattelen, mietin, ihmettelen, unohtelen. Mitä on ollut, mitä olisi oleva. Nyt on kuitenkin tänään ja mitään ei tapahdu. Tarvimmeko jotain muilta, mitä itse osaamme. Itsekseen kykenemme, mutta ehkä yhdessä emme. Miksi samaan veneeseen astumisen ajatus arvelutttaa.

    • Mikäonsyvintarpeesi

      Rakkaus on syvin tarpeeni, sitä kohti. Tekee minut eheäksi

    • naiselta.miehelle

      Kiitos kirjoituksestasi.
      En voi kieltää, ettenkö olisi ollut pettynyt siihen,ettet halunnut tutustua minuun paremmin vaikeuksistasi huolimatta. Olen yrittänyt hyväksyä sen asian, vähän huonolla menestyksellä tosin.

      Toivon sinulle ja hänelle kaikkea hyvää kaikesta huolimatta, tiedäthän sen.

      • Aikamenijo

        Mitä sä täälä vielä määkit


      • Tämä "naiselta.miehelle" kirjoitus ei sitten ollut ainakaan minulta.

        En juuri käy "Rakkaus ja rakastuminen"- palstalla.

        Enkä missään nimessä kiittäisi noin ympäripyöreästä viestistä, jonka aloittaja kirjoitti. En parhaalla tahdollanikaan kyennyt tunnistamaan aloittajaa eikä ilmeisesti juuri kukaan muukaan lukija. Joten oletan, ettei viesti ollut ainakaan minulle.


        Ja olen täysin samaa mieltä monen muun kommentoijan kanssa. Tuollaiset ympäripyöreät viestit anonyymipalstalla ovat yhtä tyhjän kanssa.


      • Aikamenijo kirjoitti:

        Mitä sä täälä vielä määkit

        Tunnistitko sinä "aikamenijo" muka aloittajan ja "naiselta.miehelle" viestin kirjoittajat. Minä en tunnistanut. Luinpahan viimeksi kommentoituja keskusteluja osiosta "Tunteet" - täysin sivullisena.

        En siis ole sen paremmin ap. kuin nimimerkki "naiselta.miehellekään".
        Että näin. Enkä kiitä tunnisteettomasta sanojen pyörittelystä anonyymipalstalla ketään varsinkaan silloin, kun ei viesti edes tunnu
        sisältävän mitään suurempaa elämän viisautta.

        Määki sinä keskenäsi.


    • En tunnistanut sinua aloittaja. Ja näen viestissäsi hyvin vähän mitään kiitoksen aihetta, toisin kuin nimimerkki "naiselta.miehelle".

      Suoraselkäinen ja rehellinen aikuinen mies olisi sanonut asiansa suoraan tarkoittamalleen naiselle, joka minä en voi olla. Sillä enhän ole itse halunnut tutustua kehenkään lähemmin, varattu kun olen.

    • Ehdotonrakkaus

      Olisin onnellinen kun olisi edes toivo, haave jostain parisuhteesta. Vaan kun ei ole:(
      https://youtu.be/Yidhr5w0XyE

      • Onkosanonutniin

        Miksi ei?


    • voitvainvoittaa

      Milloin tuo tapahtui?
      Kerro se hänelle suoraan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5118
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      928
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe