Wallander keskustelee ex-vaimonsa kanssa ja tämä onnittelee tyttären pääsystä poliisiksi.
Mikä Wallander elokuva?
1
115
Vastaukset
- stardustO9
Aivan ensimmäisessä Wallanderissa Ennen routaa (Innan frosten) elokuvan alkupuolella vaimo soittaa kysyäkseen, onko Linda jo tullut. Kiistelevät päivästä, Kurt on sitä mieltä että se on huomenna, eikä usko ehkä siksi koska vaimo kuullostaa niin känniseltä. Sitten vaimo irvailee, että mahdat olla ylpeä kun tyttärestäsikin tuli poliisi.
Kurt sotkeentui päivämäärissä ja oli lähdössä Tukholmaan hakemaan Lindaa, mutta valmistujaiset olivatkin jo eilen ja Linda on tänään aloittanut työnsä Ystadin poliisiasemalla.
(aloin juuri katsomaan, kun en olekaan nähnyt tätä jaksoa pitkään aikaan.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855040- 473482
- 1053335
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342521- 1992503
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️252109- 1332059
- 201799
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51689- 1821668