Lottovoitto

cewvrbty

Tuli Haapavedelle, jollakin on 2.5 milliä.

31

4543

Vastaukset 31

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vilivain

Imaiskaa köyhät mailaa. Meikämanne maksaa nyt haapaveden loisille elämän.

• asddsadsa

Hyvä.

Mihin voin laittaa tilinumeron?

• Reperapasuu

Kuka kehtaa tunnustaa?

• KateellinenNaapuri

Voihan vittu, nyt vituttaa ja kunnolla.

• plittu

Muutenki menee päin vittua nii varmasti joku mulukku vielä voittanu tuon potin.

• Rosvoroope

Jussi on nyt rikas mies.

• Kax-ja-puoli-millii

Saiko vielä rapiat päälle ?...

• 1-1735699

Nyt on varaa paikata pyöränkumi.
        Tai vaikka molemmat.

Ja vararengas tarakalle.

• TyötönHomo

Kuka se voittaja on? Nyt sitä nimeä kehiin vittu!

• Mullekkimiljoona

Nimeä en tiedä mutta heti on pannut haisemaan. Kylillä pyörii uusi Mersu S 65 AMG...

• stjsjsjtjst
        Mullekkimiljoona kirjoitti:

Nimeä en tiedä mutta heti on pannut haisemaan. Kylillä pyörii uusi Mersu S 65 AMG...

Äkkiä se on tuhlattu.

• sivusta

Ennestääki vauraaseen ja raha rikkaseen kuntaan lisää rahaa ,ei ole oikein köyhiä kohtaan että sillä jolla ennestään on niin annetaan lisää ,ei ole kateutta ei ainakaa minun taholta vaikka itse tarvisin rahaa .

• Hynätkasvamaan

Onnea voittajalle. Pidä voittosi salassa....

• lottovoittajaX

Haapavedelle on aiemminkin sattunut miljoonatuuri: Kolme vuotta sitten joku tienasi lähes neljä miljoonaa euroa nettipelissä, 3,9 miljoonaa euroa Eurojackpotista, pelattu Haapavedellä netissä 2015. Salassa on tämäkin voitto pysynyt.

• Turhaanyrittänyt

Hieno homma että voittoja tulee pohjoisemmaksikin, eikä aina kehäkolmosen sisälle. Onnittelut voittajalle / voittajille!

• ryyrry

Jospa pelaaaja oli helsinkiläinen?

• MakiaaElämää

Heehha jippiiiii!!!!. Nyt loppuivat rupiset orjahommat. Täytyy ottaa loparit vasta vuodenvaihteessa, jotta eivät osaa ihan heti yhdistää tähän voittoon.

• drtuugui

Sittenhän se selviää.

Kannattaa vaan jatkaa orjahommia loppuun asti.

• Uskossaluja

Herramme Jeesuksen kristuksen armosta voitto on tullut
      käythän kirkossa kiittämässä herraa voiton johdosta

• Laktasyyl

Onnittelut voittajalle, hyvä kun tuli tänne Pohjois - Pohjanmaale. siinäpähän näkevät että kannattaa veikata ja voittoja tulee silloin tällöin.

• Ooululainen

Voihan se Loton Haapavedellä pelannut asua muuallakin,missään oo mainittu että ois Haapavetinen

• OnneaVoittaja

Taisipa käyttää veikkauskorttia

• tyrätrytkymäään

Jussi ei woitoistaan huutele ees apsilla, nyt kestää wähäiset tuiskutkin.

• toivotaan

Voiton myötä katoaa taas Haapavetinen, en itse ainakaan jäis tänne voitot taskussa päivystään. Osuispa itsellekkin....

• TaneHaapaverelt

Nyt alko juopottelu. Köyhät kyykkyyn.

• Oulunmiees

Onhan Haapavetiselle henkilölle tullut Loton pää potti myös 1990-luvulla,Pää potin Voittajan Sutin tiesi kaikki Haapavetiset,muutti samantien pois Haapavedeltä

• mmmmmmmmmm

Aika lyhyt,

2,5 milliä.

• Lainsuojaton

Pirkanmaalla on helpompi saada lotossa täysosuma kuin apua viranomaisilta .

• millit

Pulkkilaan meni,se siitä!

• Anonyymi00033

nyt bonjaan miksi se veikkaus kyselee varmistuksia tilinumerolle, pitääki heti laittaa niin on juhannusmassia

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      50
      967
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      848
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      788
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      727
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      654
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      599
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      596
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      169
      536
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      530
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      56
      487
    Aihe