Hei kaikille asiallisille vastaajille,
Harkitsen vakavasti Quicksilver 620 Flamingo veneen ostoa ja kaipaan muiden käyttäjien kokemuksia. Mielestäni ko. veneessä on toimiva yhtälö: sisäperämoottori kajuutta koko = sopiva hinta.
Onko kenelläkään mitään hyviä/huonoja kokemukisa Quicksilvereistä? Kaikki tieto on tervetullutta.
T. nm. veneretkille perheen kera
PS. Buster-miehille, jotka näyttävät jyräävän tällä palstalla sanon: älkää olko huolissanne, kyllä mökin rannassa myös yksi vanha sotaratsu eli Buster RS:kin kelluu.
Quicksilver 620 Flamingo
5
1658
Vastaukset
- busse
sheriffi poistaa viestit.
- Mies24
saattaa olla hyväkin hintasuhde flamingossa. Laadussa saattaa olla sitten toivomisen varaa.Iso vene kuitenkin on joten varmaan alloilla ihan kivasti kulkee. Näyttääkö se liikaa linnulta...en ole itse istä livenä nähny vaan kuvasta...
- Tepa
Psytyt kuvan perustella toteamaan että laatu ei yllä kilpailijoiden tasolle!? Pitää sanoa että olet todellinen ammattilainen! Tunnen itseni aika tyhmäksi nyt koska pidin Quocksilverin laatua hyvänä omasta veneestä saatujen kokemusten mukaan ja mitä näyttelyissä olen veneitä tutkaillut.
- matti k
kävin viimevuonna koeajamassa uivannäyttelyn jälkeen. hieno vene ajaa, pituutta riittävästi kovempaankin keliin (14m/s.) tehoakin oli tarpeeksi jopa resverviin. hieman askeettinen varustus, hytti tyyppillinen karu. toki voisi sisustaa. mutta ei tohon hintaan saakkaan mitään utternia. minusta hinta/laatusuhde kuitenkin hyvä! pitäisi vaan päästä vanhasta purresta eroon niin harkitsisin kyllä tuota venettä
- Veneretkille...
...Matti asiallisesta palautteesta!
L.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu685708Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti274717Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett182956- 1772357
- 172016
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1601987- 1011460
- 681174
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171146Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o771038