Voiko sanoa suoria sanoja ?

Mikä on elämässä tärkeintä ? Elämässä tärkeintä on vapaus. Vapaus on
jokaisen ihmisen tärkein asia. Joka vastustaa vapautta on vihollinen eikö ?

Uskonnon vapaus, elämisen ja olemisen vapaus. On meidän arvoja mitä pitää
puolustaa vaikka asein ja ihmisten ei saa koskaan antaa kenkään viedä vapautta.

Minua ei vitt*** kiinnosta minkään valtion vapaus. Valtioita voi olla vaikka kaksi
tai kolme tai vaikka viisi.... Ihan sama. Valtio ei saa koskaan sitoa ihmisiä ei millään
rajoilla tai poliittisella pask***! Minä tahdon elää vapaana ja kuolla vapaana ja vastata
kuolemassa vain minun omista teoistani. Eikö tämä ole jokaiselle meistä selvä asia
vai mikä tässä on väärää ? Ok. Jos joku sanoo, että ilman sosialismia ja kommunismia
ei olisi sinulla sitä eikä tätä. Mutta silloin olisi toinen tilanne ja silloin on tehtävä sen
tilanteen mukaiset asiat ja olot.

Suomi taisteli kommunismia vastaan vapauden 1918 saksan avustuksella.
Kommunistit olivat viemässä maanomistajien maat ja monen yrityksen liiketoimet ja
vapauden. Tämä sama asia oli myös 1939 ja 1941 hyvin esillä. Kommunismi oli
vihollinen ja sen tukijat. 1930 luvulla oli Lapuan ja suoljeluskuntien tarpeen pitää
puolta tästä asiasta. Suomalaiset kommunistit Terijoen hallituksineen teki talvisodan.

Suomessa oli 1990 luvulla neuvostoliiton hajottua hyvin eurooppalainen henki ja
muistan, kun Esko Aho repi YYA sopimuksen ja suomi sai ensimmäisen oikeisto
hallituksen. Suomi ja suomen kansa sanotaanko näin tahtoi jäseneksi euroopan
unioniiin. Toki suomen junttien kommunistiset liikkeet ja tahtoivat estää tätä esim.
Paavo väyrynen (täyskommunisti). Ketkä nyt sitten vastustaa euroopan unionia
muut kuin kommunistit ja yksinkertaiset kaljut, joiden päähän ei voida asettaa
monipuolisempaa tietoa.

Onko IKL myös muuttunut ja ihailee Persu-kommunistien neuvostoliittolaista
suomea, johon ei kuulu karjala tai toinen käsivarsi ? Muistaakseni IKL:llä oli ihan
toisenalaiset ihanteet Marsalkka mannerheimin aikana. Sanooko Suur-suomi
mitään IKL ? Olettako liitossa Persu-kommunistien kanssa, joita alkuperäinen
IKL vihasi ? Eikö Kommunisti Väyrynen ole myös persujen kanssa samaa ?

Eikö länsi-eurooppalaisen vapaan ihmisen kuulu ihailla vapautta ja niitä arvoja
joita suomessa oli ennen vuotta 1944 ? Käsivarren ja yhteyden vaatiminen
jäämerelle on kait vähintä mitä voidaan nyt vaatia eurooppalaisena ihmisenä.
Eikö silloin suomeen kannata tuoda eurooppalaisia rajavartijoita ja turvata
olemassaoloa eurooppalaisin voimin ja onhan Jäämeren yhteys toki myös EU:n
etu.

Toivon, että ne jotka kantavat asepukua facebookissa, niin olisivat myös muuta,
kuin niitä jotka kerjäävät ja tappelevat maahanmuuttajien kanssa sosiaalihuollosta.
Sosiaalihuollon puolustamiseen ei asepukua tarvita. Talous tulee euroopan unionin
kautta ja niin markkinoina, kuin kauppasopimuksina. Myös suomen ja suomalaisten
historia ja Kalevalan paikat olisi hyvä saada kunniaan.

Toivon, että ymmärrätte mitä sana vapaus tarkoittaa myös siinä mitalissa.

5

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi Oikeisto ja Mannerheimin persu ja kalju ja leijonalippu ei juttele
      suomen historian ja kansan ja rodun synnyin paikoista ja vaadi sodassa menettettyjä
      alueita takaisin ? ? ? Eikö Jäämeren lohi koskineen ja merineen maistu ?

      Onko Petsamo ja Karjala suomea vai ei ?

      • gnnntsadadada

        ööbn hhrrrk tsöhöt dibl kökkööö hötp abanababababa pötpöt tsananana keukeu... öööh? Mrrrtsp? Fllrrraats?


    • älyäläjätä

      Minkälainen on perse aukisen vapaus jonka EU on tarjonnut?

    • heitähomovoltti

      Liittovenkula: "Minä tahdon elää vapaana ja kuolla vapaana ja vastata
      kuolemassa vain minun omista teoistani."

      Venkulan käsitys vapaudesta: EU = vapaus.

      TIRSK!!!!11

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe