200Kansanedustajaa istuu näpyttelemässä kännyköitään ja odottavat että puolueen puheenjohtaja ilmoittaa, kun on äänestyksen aika mitä nappia painetaan, tällainen lauma ihmisiä, jolla ei ole mitään mahdollisuutta omaan mielipiteeseensä.
Ja kansa puhuu kuinka se ja tää on hyviä ehdokkaita, ei ole he ovat napinpainajia.
Mitä pelleilyä
6
145
Vastaukset
- Quixote
Niillä on kuulemma salakoodikin. Kun pj ilmoittaa "heiniä", painetaan vasenta nappia, "olkia" tarkoittaa oikeanpuoleista nappia. Tämä siksi, että värisokeat eivät erota punaista ja vihreää nappia toisistaan.
- ennustelija
Tulin hyvälle tuulelle viestistäsi.
- vapaa-nimimerkki
Tulee mieleen Irwinin laulu "Terveisiä perseestä". Osuu niin täydellisesti meininkiin.
- tavallinentollo
Toive sävelenä soi : Jaakko Tepon . . köyhät kyykkyyn .
- vainnainenitse
No tuli selväksi mitkä puolueet kannattaa Soinnia. Minä en enään äänestä sellaista puoluetta ikinä enään. Äänestän vain sellaisia puolueen ihmisiä jotka hyväksyy abortin . Koska itse hyväksyn sen joka on kansalaisen oma asia ja kukaan ei sitä voi päättää naisen puolesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs531595- 1741346
- 101285
- 691218
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli2841192- 161116
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33913Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti95908Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä56905- 347815