Piinaava väsymys...

lääkärinmukaantervemies

Jotakuinkin kuumeinen olo, huimaus, nivelkivut, päänsäryt jne. Olen tuomittu psyykepotilaaksi. Energiat oikeen riitä enää pitkiä tekstejä raapustaa. Onko tämä hometta?
https://i.imgur.com/QJyQiEk.jpg

14

716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "lääkärinmukaantervemies
      18.9.2018 1:35

      Jotakuinkin kuumeinen olo, huimaus, nivelkivut, päänsäryt jne. Olen tuomittu psyykepotilaaksi. Energiat oikeen riitä enää pitkiä tekstejä raapustaa. Onko tämä hometta?
      https://i.imgur.com/QJyQiEk.jpg"

      - Se ei ole mitään uutta, että olisi terve lääkärin mukaan, joka ei ole kanssasi kärsimässä, josta meikälläkin on aika lailla kokemusta niin kuin kirjoituksistani voi lukea.

      Oireesi ovat ihan tuttuja niin minulla kuin pojallakin alkaen homeasunnosta, jossa oli mustia pilkkuja kylpyhuoneen saumoissa ja muuallakin, ovissa lahoa jne.

      Itse asiassa musta home näyttäisi pyrkivän esiin saumoista kuvassasi. Piiloon peittäminen on yleisempää kuin korjaaminen, jota ei saa tehdä ilman hengityssuojaimia. Jos asut vuokralla, ks. https://keskustelu.suomi24.fi/t/10060466/vuokrasopimuksen-irtisanominen-homeen-vuoksi

    • Darwin

      Jos kaikki lab kokeet on normaaleja, hyväksy diagnoosi ja aloita masennuslääke. Ei tässä paskassa enää monikaan pärjää ilman boostausta aivoille. Moni kokee masennuslääkkeet jollain tapaa huonoksi asiaksi, mutta kun aivojen kemiaan nyt vaan on vaikutettava että tätä kestää. Mikä on pahinta mitä voi tapahtua jos aloitat lääkkeet? Menetät itsesi? Se on jo tapahtunut, kun kipuilet noin. Anna lääkäreiden auttaa. Itse sain elämän takaisin. Toiset vaihtoehdot ovat HIV ja borrelioosi. Kun testaat ne negatiivisiksi, aloita elämäsi uudestaan. Toivon Sinulle kaikkea hyvää!

      • "Darwin
        18.9.2018 11:16

        Jos kaikki lab kokeet on normaaleja, hyväksy diagnoosi ja aloita masennuslääke. Ei tässä paskassa enää monikaan pärjää ilman boostausta aivoille. Moni kokee masennuslääkkeet jollain tapaa huonoksi asiaksi, mutta kun aivojen kemiaan nyt vaan on vaikutettava että tätä kestää. Mikä on pahinta mitä voi tapahtua jos aloitat lääkkeet? Menetät itsesi? Se on jo tapahtunut, kun kipuilet noin. Anna lääkäreiden auttaa. Itse sain elämän takaisin. Toiset vaihtoehdot ovat HIV ja borrelioosi. Kun testaat ne negatiivisiksi, aloita elämäsi uudestaan. Toivon Sinulle kaikkea hyvää!"

        - Darwinpa hyvinkin asialla ja aikamoista lobbausta, kun ei kumminkaan ole kyse mistään ruoasta, jota puputetaan siitä vaan kurkusta alas, vaan lääkkeistä, jotka vaikuttavat kaikkeen. Voivat kutistaa jopa aivoja https://goo.gl/yjpUca jne. Itselläni muistona https://goo.gl/WbLPcE rytmihäiriöt https://goo.gl/bcV29A puolen vuoden Ixel-kuurista ja paljon harmia oltuani liian kiltti potilas. Vieläpä sen jälkeen, kun kaikesta on jo vuosia, raskaita kokemuksiasi voidaan käyttää sinua vastaan https://goo.gl/YttBNT tavalla, jota ei voisi uskoa nykyaikana todeksi. Psykiatriaa ei saa käyttää väärin.


      • lääkärinmukaantervemies

        Sydämmelliset kiitokset nimimerkille Darwin. 2008-2018, elikkäs ikävuodet 18-28 on mennyt aivan täydessä unessa/usvassa, väsyneenä ja kivuissa. Hullun, laiskan, narkkarin ja juopon leimat joka paikasta saanut. Teetätin ehdottamasi borreliatestin yksityisellä ja se oli positiivinen, nyt lähti julkisen uudelleen otettu näyte uuden positiivisen saattelemana immunoblottaukseen, elikkäs borrelian varmentavaan jatkokokeeseen. Mitä ikinä viestilläsi tarkoitit niin luultavasti pelastit henkeni, ei tässä kauaa olisi enää elänyt. Suonensisäinen antibioottihoito aloitetaan piakkoin.

        10-vuotta oireitani melskasin sukulaisille, lääkäreille, psykiatreille ja foorumeille mitään tolkkua saamatta. Oireillani borrelia kyllä käveli monesti vastaan, mutta vasta sinun: "Toiset vaihtoehdot ovat HIV ja borrelioosi. Kun testaat ne negatiivisiksi, aloita elämäsi uudestaan. " Sai käymään käymään kokeessa.

        Kiitos ja kumarrus!


      • lääkärinmukaantervemies
        lääkärinmukaantervemies kirjoitti:

        Sydämmelliset kiitokset nimimerkille Darwin. 2008-2018, elikkäs ikävuodet 18-28 on mennyt aivan täydessä unessa/usvassa, väsyneenä ja kivuissa. Hullun, laiskan, narkkarin ja juopon leimat joka paikasta saanut. Teetätin ehdottamasi borreliatestin yksityisellä ja se oli positiivinen, nyt lähti julkisen uudelleen otettu näyte uuden positiivisen saattelemana immunoblottaukseen, elikkäs borrelian varmentavaan jatkokokeeseen. Mitä ikinä viestilläsi tarkoitit niin luultavasti pelastit henkeni, ei tässä kauaa olisi enää elänyt. Suonensisäinen antibioottihoito aloitetaan piakkoin.

        10-vuotta oireitani melskasin sukulaisille, lääkäreille, psykiatreille ja foorumeille mitään tolkkua saamatta. Oireillani borrelia kyllä käveli monesti vastaan, mutta vasta sinun: "Toiset vaihtoehdot ovat HIV ja borrelioosi. Kun testaat ne negatiivisiksi, aloita elämäsi uudestaan. " Sai käymään käymään kokeessa.

        Kiitos ja kumarrus!

        Ps. Kaikki siis aivan kaikki muut lab kokeet "urheilijan arvoja" vaikka vuosia meni jo maatessa vuoroin pedissä ja vuoroin sohvalla. Borrelia EI TODELLAKAAN jää kiinni millään muulla kuin sillä omalla testillään. Vinkkeinä osaan muille epätietoisille sanoa, että epänormaalin alhainen kainalolämpö, yhdisttynä karmaisevaan väsymykseen ja epämääräisiin kipuihin on 100% borrelia vasta-ainetestin paikka vaikka julkinen lekuri sanoisi mitä. Synlabissa testi jotain päälle 60€ ja heille tulee varmaan piakkoin ruuhkaa tämän testin osalta. Koko elämäni parhaiten käytetty raha.


      • lääkärinmukaantervemies kirjoitti:

        Sydämmelliset kiitokset nimimerkille Darwin. 2008-2018, elikkäs ikävuodet 18-28 on mennyt aivan täydessä unessa/usvassa, väsyneenä ja kivuissa. Hullun, laiskan, narkkarin ja juopon leimat joka paikasta saanut. Teetätin ehdottamasi borreliatestin yksityisellä ja se oli positiivinen, nyt lähti julkisen uudelleen otettu näyte uuden positiivisen saattelemana immunoblottaukseen, elikkäs borrelian varmentavaan jatkokokeeseen. Mitä ikinä viestilläsi tarkoitit niin luultavasti pelastit henkeni, ei tässä kauaa olisi enää elänyt. Suonensisäinen antibioottihoito aloitetaan piakkoin.

        10-vuotta oireitani melskasin sukulaisille, lääkäreille, psykiatreille ja foorumeille mitään tolkkua saamatta. Oireillani borrelia kyllä käveli monesti vastaan, mutta vasta sinun: "Toiset vaihtoehdot ovat HIV ja borrelioosi. Kun testaat ne negatiivisiksi, aloita elämäsi uudestaan. " Sai käymään käymään kokeessa.

        Kiitos ja kumarrus!

        Toivottavasti sinulla käy jatkotestin kanssa parempi tuuri kuin minulla https://goo.gl/3UVtCi kaikkien konstien ollessa käytössä borrelioosiin liittyvässä kusetuksessa.


      • lääkärinmukaantervemies

        Eine mulkut mitään western blottia ottanu. Sama vasta-aine testi minkä tulos yksityiseltä kesti 24h kesti 2-viikkoa. Lääkärikin luuli että jatkotestiin olis menny.... Ei helvetin helvetti tätä terveydenhuoltoa. Jos vuorokauden parin testi ottaa yli 2-viikkoa niin mitä se jatko sitten ottaa jos suostutaan tekemään? saako tänä vuonna... Jos ei ole kroonista niin kohta on. Onko tässä oikeasti tavoitteena: "jos ne kuolis tässä odotellessa"

        Mistä lähtien antibiootit on pidetty vakan alla vaikka potilas kituu????


      • lääkärinmukaantervemies

        Tuli tekstin ymmärtämistä hankaloittava kirjoitusvirhe.
        Pahoittelen kun aivot ei tänä päivänä toimi aivan täysillä.

        Yksinkertaistettuna S -BorrAb seulontatulos,
        Yksityiseltä 24 tuntia
        Julkiselta 2-viikkoa 2 vuorokautta.


    • lääkärinmukaantervemies

      Borrelioosi oli nuorempana, mutta silloin sitä ei kukaan tiennyt mikä oli. Sen muistan, että lääkärin menoa viivyteltiin parikolme viikkoa ja rinkula kasvoi koko tuon ajan. Lekuri totesi, että onpa jännä rinkula, muistaakseni siihen antibiootti X määrättiin. Koskaan ei käyty varmentamassa parantuiko, tulkittiin parantuneeksi rinkulan katoamisella, joka ilmeisesti katoaa muutenkin vaikka tauti jäisi kytemään. Voiko oireet johtua tuosta vielä 10-vuotta myöhemmin? Fyysistä oirehdintaa on ollut enempi vähempi koko aikuisiän.

    • lääkärinmukaantervemies

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe