Onko kellään kokemusta moisesta tila-automaasturista? Sen saa rekisteröityä 7 hengelle. 4.4L turbokone 650hv. 0-100km/h 3,6s ja huiput 305km/h (rajoitin pois, niin kovempaa menee ja alustaakin voi pajalla paljon vielä parantaa). Aika hyvä ilmeisesti ajaa noin isoksi ja painavaksi autoksi jo vakionakin. Ei se nyt activaa kaarteissa voita, kun ei ,mikään ole vielä voittanut, mutta hyvä kokoisekseen. Auto maksaa uutena 430te ja kaikilla mahdollisilla lisävarusteilla 500te. Leasing aika halpaa, maksaa vain 2900e kk Lempäälän autoliikkeestä kun liisaa. Ehdottomasti kannattaa liisata, kun arvo putoaa puoleen jo 1-2 vuoden kuluttua, joten leasing on aina halvin vaihtoehto yli 100te maksavissa autoissa. Kyllä jo moni keskituloinen, joka tienaa 5000e kuussa molemmat puolisot. Eli kuukaudessa jää käteen toi 5000e yhteensä perheellä lapsilisät päälle vielä ja jos ei velkaa yhtään, niin hyvin pystyy ajelemaan tuollaisella autolla, jos joku vaikka 2000e pääomatuloa vielä tohon päälle, niin ei tee tiukkaakaan.
Lamborghini urus
kannattaanäyttääkaikille
3
282
Vastaukset
- halvinon
Niin ja leasing käsittää kaikki rengasvaihdot ja huollot, joten on kyllä halvin vaihtoehto yli 100te autojen luokassa.
- HoppaLinda
Lamborghini Uros on kannattavinta ostaa omaksi, kun vain muistaa panna verottajalle poistoksi. Kahden istuttava hytti eristää tehokkaasti 7 hengen umpitilaperäkärrystä tulevan lannan hajun ja Italian traktoritehtaan ylpeys on muutenkin mitä mainioin peli peräpohjolan pelloille. Kyllä härmän häjyjen lättähatut kääntyy päässä!
- gyöpopp
Leasing on halvin vaihtoehto jo yli 100te autoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1356131
- 574366
- 592831
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282738Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161875- 151544
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341402Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241381- 291218
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431151