Huutokaupat.comin. uusi "idea" on ostajan vahinko

Punkkukunkku

Huutokaupat.com mainostaa kantavansa vastuun ja ilmoittaa toimimimivansa rehdisti ja reilusti. Kuhunkin Huutokauppaan liittyy huutokauppatilaisuus, johon Ostajan on mahdollista osallistua ilmoittautumalla tilaisuuteen kaksi (2) päivää ennen tilaisuuden alkua. MIKSIKÖHÄN totuus paljastuu kun tutkitaan myyjän vastuuta.
Koska nettihuutokaupassa kuluttaja voi peruuttaa kaupan 14päivän sisällä. Perinteisessä huutokaupassa näin ei ole, ostajalla ei ole mitään suojaa. Ostajalle voidaan myydä käytännössä mitä romua tahansa. Eli huutokaupat.comin uuteen versioon huutokaupasta voi osallistua netin välityksellä, ET SIIS ENÄÄ OSTA NETISTÄ, VAAN OSALLISTUT PESINTEISEN HUUTOKAUPPAAN NETIN KAUTTA.
Mahtavaa nyt kauppiaat voivat nukkua yönsä rauhassa, rahaa ei tarvitse enää palauttaa, eikä tavaraa ottaa takaisin.

9

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totaalisenkyllästynyt

      No ei se nyt kuule noin ole, ihme provo jälleen kerran. Punkkukunkku tulkitsee sääntöjä muijansa kuukautiskierron mukaan, välis punanen vilkkuu ja punkku maistuu,, Ja sitten tuleekin jo paskaa kirjoiteltua

    • neuvos

      Totta se on kuluttajansuojalakia ei sovelleta käytetyn tavaran huutokauppaan, jos ostaja voi osallistua huutokauppaan henkilökohtaisesti. Myyjän vastuu siis poistuu tällämenettelyllä.
      Huutokauppaan sovelletaan siten kauppalain säännöksiä myyjän virhevastuusta, jolloin ostajan olisi nostettava kanne.

    • Ammattimyyjä

      No sittenhän kakki tavarat kannattaa myydä käytettynä, kiitos vinkistä!

    • rehellisyydestä.kaukana

      Mistä nuo repivät "OVH:nsa"? Joku 20€ kiinan romu maksaa muka 150€, ja mahdollisuus huutaa se "tosi halvalla", vain 50€...

    • Mikkihiirejäköootte

      Noinhan se kuuluukin mennä!
      Ei huutokaupoissa pidäkään olla mitään kuluttajansuojaa, miksi pitäisi? Kukaan ei pakota ketään huutamaan, mutta silti nämä idiootit ammattivalittajat polttavat näppinsä ja ostavat velkarahoilla autoja näkemättä. Kotona sitten iso emäntä alkaa karjumaan kun krapulahuurut alkavat juuri hellittämään ja tajuaa, mitä tuli juuri huudettua.

      Vitun uuvatit, munattomat "miehet".

      • Deluxselaatat

        Mua harmittaa kun menin OVH lankaan. Olen tehnyt 20 vuotta laatoitus töitä, ja siitä yli puolet yrittäjänä.
        Nyt huusin itselleni laatoja 745€ ja sain noin 500€ edestä tävaraa.
        Oma vika!
        Eurokymppi oy mainosti Deluxse laattapaketti OVH. 3950€
        No arvasin et se on hatusta vedetty mut en uskonut että yli 3000€
        Yritin ite laskee ennen huutoa mitä ne maksaisi oman kylän rautakaupassa ja sain summaksi 1500-2000 eli silloin 750€ ei olis paha.
        Sitten kun menin hakemaan laattoja se oli järkytys, että tällä kokemuksella mua voidaan vielä viedä kun pässiä narussa kun huutoa tehdään netin välityksellä.
        Minä opin tästä sen että en luultavasti enään koskaan huuda netissä.


    • autokauppa

      näin se menee,meilläkin töissä kaikki romut lykätään huutokauppaan,hirveitä paskoja ja ihmiset maksaa pää märkänä,ei ymmärrä.

    • jaakkimas

      kyllähän se on niin että jonkinlaista huijausta toi on! tuskin kukaan myyjä ottais esim. autokaupassa huomioon ja möis 3promillen humalatilassa olevalle autoa!sanois ,että tule sit kun oot selvinpäin! ps. ennen ehkä olis ,mut nykyjään!?

    • jaakkimas

      ps. huutokaupat ei sinällään ole pahis,vaan ketkut jotka siellä rahastaa peruutusmaksuilla jne!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe